Ekol favuritu di l'ambiente produce a so propria energia

Eco-Friendly Ekol produce a so propria energia
Ekol favuritu di l'ambiente produce a so propria energia

Cuntinuendu i so investimenti energetichi in cunfurmità cù l'ugettivi neutrali di carbonu di l'Acordu Verdi di l'Unione Europea, Ekol hà cumandatu u più grande investimentu di centrali solari (GES) custruitu nantu à un tettu unicu in u settore logisticu. À a centrale solare di u tettu installata in Lotus, u stabilimentu verde cù a più grande zona di almacenamento d'Europa, 2 megawatt-ora d'energia seranu prudutte in u primu annu, equivalenti à u cunsumu annuale di electricità di 400 famiglie. Ekol hè diventata a prima cumpagnia di u settore à installà pannelli di questa dimensione nantu à un tettu unicu cù u prughjettu Lotus GES, chì hè stata cumpletata nantu à una zona di circa 6.200 mila metri quadrati.

Cù u SPP, u 70% di u cunsumu energeticu di u Lotus Facility serà furnitu da a fonte d'energia rinnuvevule, u sole. Mentre stabilisce un sistema chì serve per riduce l'emissione di 3100 tunnellate di CO2 annu cù l'investimentu, questu currisponde ancu à a piantazione di 140 mila arburi.

À a Lotus Facility Solar Power Plant cù una capacità di putenza installata tutale di 5.589 kWp, 4,8 per centu di sta capacità serà ottenuta cù 270 kWp da pannelli solari installati sopra u parcheghju è 1,3 per centu in e zone di porch nantu à a passerella.

L'INVESTIMENTI GES CONTINUARÀ

Ekol Turkey Country Manager Arzu Akyol Ekiz hà dettu chì Ekol dà un esempiu per parechje cumpagnie di u settore è fora di u settore in i so investimenti è installazioni SPP è hà dettu: "Cù a stallazione di i pannelli di u tettu principale di u primu stadiu è a seconda tappa carport- Pannelli di zona di canopy di passerella, circa 1 U costu d'investimentu di u prugettu, chì hè statu finitu in un annu, era di circa 4 milioni di dollari. U ritornu di l'investimentu hè previstu per esse menu di sette anni. A quantità di l'energia prodotta serà aduprata direttamente per l'autoconsumu quant'è i bisogni istantanei di a facilità. L'eccessu di a necessità istantanea serà datu à a reta è a compensazione serà fatta. In questu modu, a facilità hè prevista di risparmià circa 550-600 mila dollari annu in costi di l'electricità ". hà fattu a dichjarazione.

Chjaghjendu l'attenzione à u fattu chì Ekol hè una cumpagnia chì investe in sviluppi tecnologichi è prutegge l'ecosistema cù i so investimenti in energia rinnuvevuli, Arzu Akyol Ekiz hà dettu: "Quest'annu, avemu l'intenzione di pruduce 1345 MWh di energia annu cù a centrale solare chì Avarà una putenza installata di 1.600 KWp à a nostra Facilità di Lavanda di Ankara. U nostru travagliu cuntinueghja per a nostra facilità Yalova. Avemu pianificatu di travaglià in investimenti in tutte e nostre strutture induve hè pussibule installà GES in termini di statica di u tettu è e cundizioni ambientali sò favurevuli. Travagliemu cù tutte e nostre forze per un mondu sustenibile cù i nostri investimenti in facilità è i nostri mudelli di trasportu. Grazie à u trasportu intermodale, u nostru mudellu di cummerciale chì serve l'ecunumia à pocu carboniu, avemu riduciutu l'emissioni di carbone da 10 mila m438 di carburante in l'ultimi 3 anni è impediscenu l'emissione di 658 mila tunnellate di CO2 in l'atmosfera. Mentre donamu una zona equivalente à una furesta di a dimensione di circa 700 campi di football à u nostru pianeta ogni mese, avemu ancu impeditu l'usu di carburanti fossili equivalenti à fà 350 volte intornu à a Terra ". disse.

Ekol, in u scopu di l'armonizazione cù l'accordu verde di l'Unione Europea; Per u 1, hà u scopu di esse neutrale in carbonu, riducendu e so emissioni assolute (Scope 2-3-2030) da 2020 per centu paragunatu à l'annu di basa di 55, è riducendu l'emissioni totali create da i so veiculi chì facenu trasportu in Europa da 75 per centu. da 2050.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*