Eurowings Airlines principia i voli à l'aeroportu di Zafer

Eurowings Airlines principia i voli à l'aeroportu di Zafer
Eurowings Airlines principia i voli à l'aeroportu di Zafer

Eurowings, una di e più grandi cumpagnie aeree in Europa, hà aghjustatu l'aeroportu di Zafer à i so voli internaziunali. Eurowings hà iniziatu i so primi voli à l'aeroportu di Zafer da u 29 di maghju 2022.

L'aeroportu di Zafer, u primu aeroportu regiunale di Turchia, cuntinueghja à rinfurzà cù novi linee di volu internaziunali. Eurowings, una di e principali cumpagnie aeree in Europa, hà annunziatu chì hà da inizià i voli reciprochi trà l'aeroportu di Zafer è Düsseldorf da u 29 di maghju 2022. Eurowings, a terza compagnia aerea chì aghjunghje l'aeroportu Zafer à i so voli internaziunali dopu à Pegasus Airlines è Corendon Airlines, lanciarà i voli di Stuttgart u 21 di lugliu. Eurowings, chì hè soprattuttu preferitu da i vacanzieri in Europa cù i so prezzi di bigliettu assequible è i voli sicuri, hè ancu in cima di u ranking di satisfaczione di i clienti.

L'aeroportu di Zafer, chì sustene u trasportu regiunale, furnisce un serviziu 7/24 cù a so infrastruttura è e so strutture muderne di classe mundiale, cuntinueghja u so sviluppu cù novi linee di volu aghjunte recentemente. L'aeroportu di Zafer furnisce una soluzione muderna, à longu andà è permanente à i bisogni di trasportu aereu domesticu è internaziunale di e pruvince di Afyon, Uşak è Kütahya, chì anu un putenziale di sviluppu significativu in l'agricultura, u cummerciu è u turismu di Turchia.

L'aeroportu di Zafer, chì hè un travagliu permanente è strategicu chì serà utilizatu per generazioni è chì hè un indicatore di a grande fiducia in u putenziale di sviluppu suciale è ecunomicu di a regione di l'Egeu Internu, continuerà à fà cuntributi versatili à l'infrastruttura di trasportu è ecunomica. u sviluppu di u nostru paese cù e so strutture infrastrutturali muderne è un vantaghju di trasportu faciule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*