Finisci u Risicu di Dannu à e Corde Vocale in Chirurgia di Goiter !

Finu u Risicu di Dannu à i Cordi Vocali in Chirurgia di Goiter
Finisci u Risicu di Dannu à e Corde Vocale in Chirurgia di Goiter !

Leyla Doğan, 58 anni, chì vive in Turchia, hà preferitu l'Hospital di l'Università Near East, chì usa a tecnulugia di Monitoramentu Nervu Intraoperativu (IOSM), chì prutegge e corde vocali, per fà una chirurgia di bocio.

In a cirurgia di u bozzu, chì hè una prucedura faciule è veloce cù un risicu pocu di cumplicazioni, i pazienti sò più preoccupati di danni à i so cordi vocali durante l'operazione chì u prucedimentu stessu. Cù u sistema di Monitoring Nerve Intraoperative (IOSM), chì hè stata utilizata per un bellu pezzu in l'Hospital di l'Università di Near East, i nervi sò monitorati visualmente è audible durante l'operazione, prevenendu i danni chì ponu accade durante a cirurgia. Questa opportunità furnita da l'applicazione permette à i pazienti di fà e so chirurgie cun tranquillità.

Leyla Doğan, 58 anni, chì vive in Turchia, hè stata recentemente diagnosticata cun goiter multinodular. A cirurgia di Leyla Doğan, chì hè ghjunta à TRNC per u trattamentu scegliendu l'Hospital di l'Università Near East per via di u so equipamentu tecnologicu è di u staffu medico espertu, hè stata realizata cun successu.

A tecnulugia di Monitoramentu Nervu Intraoperativu (IOSM) impedisce danni permanenti!

Nta l'ultimi anni, u monitoraghju intraoperatoriu di i nervi hè stata utilizata in modu sicuru cum'è una tecnulugia di prutezzione di i nervi micca solu in u campu di a cirurgia generale, ma ancu in a cirurgia cardiovascular, cerebrale è neurochirurgia, l'orechja, u nasu è a gola è e chirurgie ortopediche.

A cirurgia di tiroïde (goiter), chì sò realizati sguassate u nòdulu in a glàndula tiroidea per una piccula incisione longu a linea di u collu, sò trà e zone induve stu metudu hè più utilizatu. Ancu s'ellu hè una prucedura faciule cù un pocu risicu di cumplicazioni, i feriti ponu accade à i nervi chì regulanu a respirazione è e corde vocali durante l'operazioni chì ùn utilizanu micca a tecnulugia. Questu pruvuca a perdita di voce, disprezzu di parlà è danni permanenti à a respirazione.

Assistente Specialista di u Dipartimentu di Chirurgia Generale di l'Hospital di l'Università Vicinale, chì hà ancu realizatu a chirurgia di Leyla Doğan. Assoc. Dr. Kalpim Arslan dici: "L'usu di u monitoraghju intraoperatoriu di u nervu hè diventatu indispensabile, soprattuttu in i malati cù u bozzu recurrente, chì sò stati operati prima, ma chì a so malatia hè recurrente, è in cirurgia di cancru di tiroïde".

Asst. Assoc. Dr. Kalpim Arslan: "I nervi sò verificati in diverse tappe di a chirurgia, minimizendu cusì i risichi pussibuli". A tecnulugia Intraoperative Nerve Monitoring (IOSM) hè aduprata in modu sicuru da i chirurghi generali in Near East University Hospital per prutege i tessuti vicinu à a tiroide è i cordi vocali. I nervi sò verificati in diverse tappe di a cirurgia, perchè u paci pò impedisce u prublema di a perdita di voce dopu a cirurgia. Nisuna preparazione speciale hè necessaria prima è dopu a cirurgia.

Asst. Assoc. Dr. Kalpim Arslan dice u seguente nantu à u prucessu di chirurgia di Leyla Doğan: "Qualchì tempu fà, u nostru paziente hè statu diagnosticatu cun goiter multinodular in Turchia. A cirurgia hè stata cunsigliata per u trattamentu. A Sra Leyla ci hà ghjuntu mentre stava ricercà un centru per a chirurgia. Avemu avutu abbastanza cunfidenza ch'ellu hà sceltu u Near East University Hospital per fà una cirurgia. Cù u sustegnu di a tecnulugia Intraoperative Nerve Monitoring, avemu realizatu successu tiroidectomia tutale, vale à dì, rimuzione cumpleta di a glàndula tiroidea, nantu à u nostru paziente. Avemu finitu l'operazione in pocu tempu, assicurendu a sicurità di u paziente è u cunfortu à u più altu livellu, è ristabilisce u nostru paziente à a salute. U nostru paziente hà attraversatu u periodu post-operatore assai facilmente è hè statu liberatu in bona salute dui ghjorni dopu a cirurgia ".

Leyla Doğan: "Aghju fiducia in l'equipaggiu è in u staffu medico espertu di l'Hospital di l'Università Near East". Leyla Doğan, chì hà avutu un esame di seguitu post-operatoriu, hà spartutu e so sperienze prima è dopu à a cirurgia: "Quandu mi sò dettu chì avia bisognu di chirurgia, aghju cuminciatu à ricercà i centri di salute. Aghju vistu in Internet chì Near East University Hospital hà l'equipaggiu tecnologicu necessariu è un staff espertu in questu sensu. Aghju cuntattatu immediatamente. In u risultatu di e mo riunioni, mi sentu cunfidendu in l'uspidale è u so staffu medico. Siccomu soffre ancu di l'asma allergique, aghju ricevutu un trattamentu allergicu di corta durazione da i pulmonologi è i medichi di l'orechja, u nasu è a gola prima di a cirurgia. Dopu, a mo preparazione per l'operazione hè stata cumpletata rapidamente. Aghju passatu u periodu post-operatore assai facilmente. Mi sò alzatu è marchjatu u stessu ghjornu. Ùn aghju avutu micca prublemi di respirazione o di parlà fora di difficultà à deglutire per i primi ghjorni. Ellu disse: "Vogliu ringrazià u staffu medico amichevule è attentu è e squadre di supportu di l'Hospital di l'Università di Near East".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*