Focus nantu à l'emozioni di u vostru zitellu, micca ciò chì manghja

Focus nantu à l'emozioni di u vostru zitellu, micca ciò chì manghja
Focus nantu à l'emozioni di u vostru zitellu, micca ciò chì manghja

A vuluntà di cunsumà l'alimenti chì cuntenenu carbuidrati, grassu è zuccaru, insistendu à una dieta custituita da solu uni pochi di alimenti, ricusendu a maiò parte di l'alimenti sani chì sustenenu a crescita ... Prublemu di l'alimentu pigliu in i zitelli hè un incubo per i genitori.

A tensione sperimentata à ogni tempu di pranzu, u focusu nantu à u zitellu, è l'attitudine di furzà u zitellu à manghjà trascinanu i genitori in una disperazione inestricabile. Ancu s'è u prublema di l'alimentazione picky sparisce spontaneamente versu l'adulescenza in certi zitelli, pò durà parechji anni, affettendu negativamente u sviluppu fisicu, emutivu è suciale di l'altri. U psicologu Dr. Feyza Bayraktar hà datu cunsiglii à e famiglie nantu à i zitelli chì manghjanu eccessivi.

U prublema di l'alimentu esigenti hè unu di i prublemi alimentari più cumuni in i zitelli di età pre-scola, in particulare i zitelli di 5-6 anni. U psicologu Dr. dichjara chì i zitelli chì prefirenu l'alimenti cù un altu cuntenutu di carbuidrati, zuccaru è grassu, cum'è patate, pasta, risu è dessert, ponu spirimintari prublemi di sviluppu risultatu da una nutrizione inadegwata è sbilanciata. Feyza Bayraktar dice chì i zitelli chì manghjanu troppu duverebbe avè cuntrolli di salute regularmente, ancu s'ellu u so pesu o l'ingesta di energia ferma in i limiti normali.

Mangiare picky ùn hè micca u prublema stessu; Hè u risultatu di un prublema esistenti.

I genitori di cuntrollu sò dettu: "Pudete cuntrullà tuttu; I zitelli chì ponenu limiti cù u missaghju "Ma ùn manghjaraghju micca ciò chì ùn vogliu micca", cù a necessità di determinà u so spaziu individuale, dicenu "Sò quì, cura di mè". Pò esse pruvatu à attruverà l'attenzione di i so parenti cù u missaghju "Aghju bisognu d'attenzione". Inoltre, e situazioni chì facenu chì u zitellu si senti micca cuntrullatu, cum'è u cambiamentu di scole, i prublemi cù l'amichi, è esse esposti à l'intimidamentu di i pari, ghjucanu ancu un rolu maiò in u cumpurtamentu di l'alimentariu di u zitellu.

Ùn fighjate micca solu nantu à ciò chì u vostru zitellu manghja o ùn manghja micca!

Ùn hè micca irragionevule per i genitori di preoccupassi di prublemi di l'alimentariu. In particulare, u cunsumu eccessivu di i zitelli di solu certi cibi è u rifiutu di manghjà altri alimenti affettanu negativamente u so sviluppu. Per quessa, hè assai impurtante per fà cuntrolli di salute regulare di u zitellu è agisce in cunfurmità cù i cunsiglii di u duttore.

L'enfasi di i genitori nantu à ciò chì u zitellu manghja o ùn manghja micca, è questu tema chì si mantene in l'agenda spessu pò causà chì u zitellu si sente sottu pressione. In questu prucessu, l'attitudini cum'è s'ellu sceglie solu di manghjà in casa o s'ellu u so cumpurtamentu alimentariu hè diversu quandu ellu hè cù i so amichi in a scola deve ancu esse evaluatu. L'osservazione cumpleta di u cumpurtamentu alimentariu di u zitellu aiuterà i genitori cù u messagiu chì volenu dà.

Ùn premiate micca o punisce per l'alimentariu

A prumessa di "Se finisci i vostri spinaci, vi daraghju cioccolata" pò causà à u zitellu per associà u cunsumu di certi alimenti cù una ricumpensa in a so mente. Cusì, mentri u zitellu accetterà certi cibi cum'è "recompensa", ellu classificà l'altri cum'è "alimenti furzati". Tuttavia, a sensibilizazione di u zitellu annantu à l'effetti di l'alimentariu nantu à u sviluppu è a salute da a prima età li aiutarà à stabilisce una relazione più sana cù l'alimentariu. Inoltre, ricumpinsà u vostru zitellu cù l'alimentu quandu ellu riceve una bona nota in un esame o quandu si casca è pienghje, u farà turnà à manghjà ogni volta chì vole ricumpinsà o cunsulate in tutta a so vita.

Ùn pruvate micca di furzà l'alimentu di u zitellu chì ùn vole micca.

Bayraktar dichjara chì unu di i più grossi sbaglii di e famìglie hè di pruvà à furzà u zitellu à manghjà l'alimenti chì ùn vole micca o di preparà un pastu custituitu solu di l'alimenti chì manghja, è dice chì, cù questa attitudine, e famiglie causanu involontariamente u prublema per durà. più longu. Bayraktar hà dettu: "A prova di furzà u zitellu à manghjà pò fà chì i zitelli ùn sentenu micca i signali di fame è di pienezza per un certu periodu di tempu è ponu abituati à mantene u cuntrollu cù u so cumpurtamentu alimentariu. Per quessa, i zitelli ùn deve esse mai forzatu. "L'impurtante hè di capisce u missaghju chì u zitellu prova di dà cù u so cumpurtamentu alimentariu esigente è di sustenelu in questu sensu".

Preparate presentazioni creative mischjendu cù l'alimenti chì ti piace.

Bayraktar, chì suggerisce à i genitori chì sò affruntati cù prublemi di alimentazione esigenti per fà presentazioni creative mischjendu l'alimenti chì i zitelli ùn volenu micca cunsumà cù l'alimenti chì li piace, hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Cù stu metudu, i zitelli ponu esse fatte à cunsumà l'alimenti ch'elli anu. ùn mi piace pianu pianu è senza furzà. Per esempiu; Pò esse servitu mischjendu i piselli cù u risu o aghjunghjendu à a pasta di porro. Presentazioni chì appellu à u piacè visuale di u zitellu ponu ancu fà più faciule per ellu cunsumà l'alimenti chì ùn manghja micca. Piatti è posate cù mudelli di i so caratteri di cartoni preferiti, panini cù facci sorridenti o ricette creative aiutanu ancu i zitelli à abbattere i so muri nantu à l'alimenti chì ùn cunsumanu micca ".

Dichjarà chì i genitori duveranu esse pazienti cù i so figlioli cù prublemi di alimentazione picky, Bayraktar sottumette chì hè necessariu di cunsultà un duttore è, quandu hè necessariu, un specialista per uttene un sustegnu psicologicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*