Cina Estende u Prughjettu di Belt and Road in Sudamerica

Cin Expands Belt and Road Project in Sudamerica
Cina Estende u Prughjettu di Belt and Road in Sudamerica

A cumpagnia chinesa Cosco compie a custruzzione di u so primu portu in Sudamerica in u Perù. U situ di custruzzione di $ 3 miliardi permetterà à a Cina di stabilisce un centru strategicu ancu in questu cuntinente. Dopu à l'Asia, l'Europa è l'Africa, a Cina tesse ancu e so rete di a Strada di a Seta in Sudamerica. L'impresa publica cinese Cosco Shipping finisce a custruzzione di un novu portu di cisterna nantu à a costa di u Pacificu di u Perù, chì hè prevista per riceve i so primi carichi è trasportatori di container in un annu. Cosco Shipping, chì opera digià in 35 porti in u mondu, averà cusì a so prima facilità in Sudamerica. Stu portu permetterà à a Cina di acquistà un centru per a Strada di a Seta ancu in questu cuntinente.

U situ di custruzzione, chì hè statu stabilitu in 2019, rapprisenta una quantità d'investimentu di 3 miliardi di dollari. Ma Cosco ùn hè micca vinutu solu per custruisce una pianta gigante da zero in Chancay, 55 chilometri à nordu di a capitale di u Perù, Lima. Un centru industriale è logisticu gigante serà creatu da a terra viota da participà à u prugettu, chì hè realizatu cù a cumpagnia svizzera Glencore, chì cummercia in materia prima. Intantu, à u sudu di Lima hè un grande portu operatu da i rivali di Cosco, APMöller-Maersk di Danimarca è Dubai DP Sorld. Dopu chì u novu portu hè cumpletu, creà un centru gigante simili in a stessa regione.

Pechino opera digià e duie più grandi miniere di cobre di u Perù attraversu imprese pubbliche. In ogni casu, ancu s'è u ramu hè una materia prima assai impurtante in i tecnulugii di trasfurmazioni ecologiche è a Cina hè unu di i cumpratori più impurtanti di sta materia prima, micca solu u ramu passa per Chancay. A priorità di Cosco hè di finisce a custruzzione di l'infrastruttura per i containeri di spedizione è i prudutti agriculi. U scopu di a cumpagnia hè di guadagnà una parte in u mercatu di transitu à l'America Latina, oltre à fà un cummerciu efficiente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*