I Campioni Olimpichi Sordi visitanu u presidente Soyer

I Campioni Olimpichi Sordi anu visitatu u presidente Soyeri
I Campioni Olimpichi Sordi visitanu u presidente Soyer

U campionu di i 24 Olimpichi d'estate sordi tenuti in Brasile, i ghjucatori di a Squadra Naziunale di Volleyball Femminile Sordi di Turchia è u terzu postu in l'olimpiadi individuali di taekwondo poomsae Yusuf Şiyar Kıran, sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyervisitatu. U presidente Soyer hà dettu ch'ellu hè fieru di u successu di l'atleti.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Squadra Naziunale di Volleyball Femminile Sorda di Turchia, campioni di i 24th Deaflympics tenuti in Brasile, si sò riuniti cù l'Olimpiadi di taekwondo poomsae, u terzu finalista di l'Olimpiadi individuale Yusuf Şiyar Kıran. U presidente Soyer hà dichjaratu chì i successi di i ghjovani atleti di İzmir l'anu fattu fieru.

I sordi ùn deve micca stà in casa

Yusuf Şiyar Kıran, di 2018 anni, Campione d'Europa in 2021, Campione di u mondu in 18, è infine terzu in l'Olimpiadi, hà dettu chì u so scopu più grande hè di mette in sport i zitelli sorditi. Kıran hà dettu: "I zitelli sordi ùn devenu più pusà in casa è vergogna di a so situazione. Ch'elli venenu à i corridoi rompendu e so cunchiglia. Kıran hà ringraziatu ancu u so entrenamentu Hülya Tuksal per u so sustegnu.

Avemu travagliatu duru, avemu riesciutu

Tuğçe Çakmak, un ghjucadore di a Squadra Naziunale di Volleyball Femminile, chì hè diventatu u campionu di l'Olimpiadi d'estate Sordi, hà dettu: "Semu assai felici di purtà sta medaglia in u nostru paese. Semu assai fieri ", disse. Gamze Çokgenç, invece, hà dettu ch'ella era assai emutivu perchè era u campionu è chì ùn ci era micca ostaculi davanti à u so successu. İlayda Alkan hà dettu: "Hè assai piacevule per esse un campione olimpico. Avemu aspittatu un tali successu. Perchè avemu travagliatu duru è a nostra squadra hè assai bona. Hè assai fieru ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*