I "centri di vita di u paese" è e scole di u paese seranu aduprati cum'è unità di educazione attiva

I Centri di Vita di u Village è e Scole di u Village seranu Aduprati cum'è Unità di Educazione Attiva
I "centri di vita di u paese" è e scole di u paese seranu aduprati cum'è unità di educazione attiva

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu ch'elli anu da principià un novu prucessu dopu a Festa di Ramadan sottu u cuncettu di "centri di vita di u paese", utilizendu e scole di u paese cum'è unità di educazione attiva, è in questu cuntestu, corsi di educazione publica in spazii cum'è l'agricultura è l'animali. l'agricoltura è i campi d'estate seranu realizati in e scole di u paese in cuuperazione cù i ministeri 4. Hà dichjaratu chì l'attività seranu urganizate.

U Ministru Özer hà dichjaratu chì u numeru di pruvince chì hà visitatu per fà cuntatti in quantu à l'attività di educazione è di furmazione superava 40, è chì una di e carenze più impurtanti chì hà vistu durante i so cuntatti eranu i scoli di u paese. Sottulineendu chì a so priorità hè di riutilizà l'edificazioni di a scola cum'è unità educative, Özer hà dettu chì in questu cuntestu, anu riduciutu u numeru di studienti da 10 à 5 per apre e classi di kindergarten in e scole di u paese. Özer hà dichjaratu chì stu passu hà furnitu una mellura significativa in u nùmeru di studienti in e regioni induve e classi di kindergarten ùn puderanu micca esse aperte, è chì anu permessu à 12 mila studienti di prufittà di l'educazione prescolare in pocu tempu, è hà dichjaratu chì se e scole di u paese ùn ponu micca. esse aduprate cum'è scole primarie, seranu definitivamente aduprate cum'è kindergartens.

Dichjarà chì a so priorità hè chì e scole di u paese servenu à u livellu necessariu da a regione, Özer hà dettu: "In a prossima tappa di u prugettu, avemu da principià u novu prucessu dopu a festa sottu u cuncettu di "centri di vita di u paese", chì si tratta di a reutilizazione attiva di tutte e scole di u paese in Turchia è di e scole di u paese in i quartieri dopu chì sò trasfurmati in cità metropolitane. "U nostru scopu quì hè di utilizà sti edifici scolastici attivamente cum'è unità educative". disse.

Quattru ministeri travaglianu in cooperazione

Dichjarà chì apriranu un centru di educazione publica in l'edificazioni di e scole di u paese s'ellu ùn hè micca pussibule di usà cum'è unità di educazione, Özer hà cuntinuatu: "Inizieremu stu prughjettu in tutte e scole di u paese. Cù stu prughjettu, ci vole à sustene in permanenza i nostri paisani danduli una furmazione in agricultura è zootecnia. Realizzeremu sti prucessi cù u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta è u nostru travagliu nantu à sta questione hè statu finitu. Per d 'altra banda, s'è u spaziu fisicu è a capacità sò abbastanza, cunverteremu e scole di i paesi in campi d'estate, è gestiremu stu prucessu cù u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport. Trasformeremu e nostre scole di u paese per aduprà attivamente secondu i bisogni di a regione. U nostru Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu serà ancu implicatu in stu prucessu. Dunque, avemu principiatu un prughjettu assai cumpletu in quale 4 ministeri sò attivamente implicati dopu a festa ".

A furmazione di l'apicultura serà ancu furnita

U Ministru Özer hà dettu chì i prublemi ligati à a supply chain è à l'approvvigionamentu di l'acqua in u mondu facenu l'agricultura è l'allevamentu di l'animali assai più critichi. Per questu mutivu, attirà l'attenzione à l'impurtanza di utilizà a capacità esistente assai più efficace, Özer hà dettu: "In questu cuntestu, stabiliremu i nostri centri di educazione publica in l'edifici di e scole di u paese, per sensibilizà i nostri citadini nantu à l'agricultura. è l'allevamentu di l'animali, per furnisce li novi iniziative è tecniche novi, per fà un cursu cuntinuu in tutti i duminii, da l'apicultura à l'apicultura, senza andà in cità. » Creeremu un meccanismo à traversu quale vene i servizii d'educazione. Dunque, averemu a capacità di agisce forte inseme cù tutte e nostre unità, paesi, cità, paesi è distretti in sviluppu ". hà fattu a so valutazione.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà dichjaratu chì l'epidemie di Covid-19 hà revelatu una volta di più u rolu di a produzzione qualificata è di i prudutti di altu valore aghjuntu in a cumpetitività di u mondu è hà dettu: "Per quessa, investendu per aumentà a qualità di u nostru capitale umanu, chì hè a nostra risorsa più forte, è da l'altra banda, continueremu à aumentà a nostra produtividade in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali cù a nostra capacità attuale. à l'industria di difesa, in i settori ligati à a pruprietà intellettuale cù un altu valore aghjuntu in l'industria ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*