E Macchine di u Munnu seranu prudutte in Sivas

E Macchine di u Mondu Sarà Produtte in Sivas
E Macchine di u Munnu seranu prudutte in Sivas

U fundamentu di a fabbrica chì deve esse stabilitu da Tezmaksan, u capu di Turchia in l'industria di e macchine utensili è a seconda più grande cumpagnia in Europa, in Sivas cun un investimentu di 15 milioni d'euros, hè stata stabilita u 10 di maghju di u 2022. In a fabbrica, chì hè prevista per esse custruita cù una architettura sustenibile amichevule à l'ambiente in a Zona Industriale Organizzata Sivas Nuri Demirağ, l'impieghi hè destinatu à 70 persone in a prima tappa. Cù a nova fabbrica induve e macchine utensili CNC seranu prudutte cù sistemi d'automatizazione robotica, a cumpagnia hà u scopu di aumentà a so capacità di produzzione da 10 volte è di esportà 10 milioni d'euros in primu locu.

Tezmaksan, chì hè statu u cumpagnu di suluzione di l'industria turca per più di 40 anni, hà aghjustatu un novu à i so investimenti. A fundazione di a fabbrica di Tezmaksan, induve a produzzione di macchine CNC serà fatta cù l'automatizazione robotica, hè stata posta ieri in a Zona Industriale Organizzata di Sivas Nuri Demirağ.

Facendu u discorsu d'apertura à a cerimonia tenuta cù a participazione di u guvernatore di Sivas Salih Ayhan, u vice-sindaco di Sivas Turan Topgül, u presidente di a Camera di l'Industria è u Cummerciu di Sivas, Mustafa Eken, è parechji invitati, u presidente di u Cunsigliu di Tezmaksan, Mustafa Aydoğdu, hà dettu: "Tezmaksan, chì avemu stabilitu 40 anni fà, hè oghje in Turchia. Sò assai fieru in nome di mè stessu, di a mo famiglia è di i mo culleghi chì hè a prima è a seconda sucietà più grande d'Europa. Partimu da Sivas è ghjuntu à Sivas di novu per investisce 40 anni fà. anni dopu. È quandu a so forza hè stata aghjunta, u nostru sognu hè ghjuntu à a fine ", disse.

Scopu "Forti Sivas, Forte Turchia"

Dopu à Aydoğdu, u guvernatore di Sivas Salih Ayhanda Nuri Demirağ hà dichjaratu chì a Zona Industriale Organizzata hè una basa d'investimentu è di produzzione chì determina u futuru di Sivas, è chì i fundamenti di a fabbrica, chì sò stati posti cù l'intensa dumanda di l'investituri, sò l'indicatori più evidenti di questu. "Oghje, ponemu i fundamenti di a fabbrica di a nostra cumpagnia Tezmaksan, chì hè u capu in u so campu in Turchia. Tezmaksan, chì pruduce a machina di basa è i banchi di produzzione, in particulare a tecnulugia robotica, serà una fabbrica chì stabilisce una fabbrica, cum'è per esse. Vogliu ancu felicità i nostri cummercianti chì anu pigliatu a rispunsabilità per un paese cun un benessere crescente. livellu. Cù u nostru mottu "Strong Sivas, Strong Turkey", continueremu à esse una cità chì crea valore aghjuntu à u nostru paese in u campu di l'industria è in ogni settore ".

I mudelli CNC chì ùn sò micca fatti in Turchia seranu ancu pruduciuti in a nova fabbrica.

Hakan Aydoğdu, Direttore Generale di Tezmaksan, hà spartutu i dettagli nantu à l'investimentu di a fabbrica in a ceremonia è hà fattu e seguenti dichjarazioni: "Cum'è una istituzione chì serve l'industria di machina da più di 40 anni, avemu avutu un debitu à a nostra cità natale Sivas è avemu avutu à dà un esempiu per tutti. "Perchè micca Sivas per a nostra nova fabbrica?" avemu dettu. Avemu cuminciatu à parlà di questu quattru anni fà, è oghje avemu fattu un passu assai impurtante per a nostra fabbrica. In u cortu termini, avemu pensatu à aumentà a capacità di produzzione di a macchina CNC da 10 volte cù sistemi d'automatizazione robotica, è ancu di espansione u nostru potenziale d'esportazione è apre à novi mercati.Cun investimentu di 15 milioni d'euros è un costu di custruzzione di fabbrica. di 30 milioni di TL, a custruzzione di a nostra fabbrica, di quale avemu spiegatu a fundazione, hè stata finita in a Zona Industriale Organizzata Sivas Nuri Demirağ. Custruiremu nantu à ettari di terra. In a nostra fabbrica in Sivas, induve moveremu una parte di u nostru stabilimentu di produzzione Tezmaksan in Istanbul, a produzzione di mudelli CNC chì ùn sò micca fatti in Turchia, studii di R&D è altri prucessi seranu ancu inclusi in a nostra pianificazione. In più, effettueremu u prucessu di pruduzzione cù l'intervenzione umana zero cù a funzione di a fabbrica scura, u scopu di impiegà 53 persone à u principiu quandu a nostra fabbrica apre. U nostru scopu à longu andà hè di aumentà stu numeru à 70. Avemu u scopu di furnisce 150 milioni di euro di ingressu d'esportazione à Sivas in primu locu.

Serà custruita cù una architettura sustenibile amichevule à l'ambiente

Affirmando chì Tezmaksan agisce cun una cunniscenza chì preserva l'equilibriu ecologicu in tutti i prucessi di cummerciale è chì continuanu questu in u novu investimentu in fabbrica, Aydoğdu hà dettu: "Vimu in un mondu induve e risorse sò limitate è a pupulazione aumenta ogni ghjornu. Per quessa, avemu da realizà a produzzione è u cunsumu in cunseguenza. Cum'è Tezmaksan, creeremu una fabbrica cumplettamente amichevule à a natura grazia à a nostra cuscenza di questu è a nostra perspettiva di a biodiversità. I stabilimenti di produzzione industriale anu un grande impattu nantu à a sustenibilità è a biodiversità di u mondu. Pigliemu passi per minimizzà stu impattu, piglià passi per riduce i risichi ambientali per prutege l'ecosistema è e spezie, è custruisce a nostra fabbrica in una manera chì maximizeghja l'usu di fonti d'energia rinnuvevuli.In più, pannelli di energia solare è una pianta durabile in "In linea cù i miri di emissioni di carbone chì avemu determinatu in u quadru di a strada di a sustenibilità glubale. Custruiremu cù l'architettura ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*