I migliori cornici di foto scattate in a maratona Izmir Run sò stati annunziati

I migliori cornici di foto scattate in a maratona Izmir Run sò stati annunziati
I migliori cornici di foto scattate in a maratona Izmir Run sò stati annunziati

I risultati di a cumpetizione, in quale e fotografie scattate in a Marathon İzmir, a "Road Race Label" certificata corsa internaziunale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, anu participatu. In u cuncorsu, in u quale 301 ritratti participanu, Hakan Yaralı hà guadagnatu u primu postu cù a so fotografia cù u soprannomu "Persunaghju di capu".

I risultati di u cuncorsu di fotografia in u scopu di Marathon İzmir, urganizatu per a terza volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, sò stati annunziati. U vincitore di u cuncorsu intitulatu "Marathon Izmir è Marathon Sport Fenomenu in Izmir City Life and Culture" hè statu Hakan Yaralı cù a so fotografia cù u soprannomu "Leader Character".

A fotografia di Hasan Uçar chjamata "Record Breaking First" hè ghjunta in seconda, è a fotografia di Ahmet Özer chjamata "Running" hè stata terza. Mentre a fotografia di Murat Altıncan "Help 2022" hà ricevutu una menzione d'onore, a fotografia di Serkan Yalçınkaya "Struggle" hè stata ritenuta degna di u Premiu Speciale di u Club Sportiu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Murat Çakıl, Dr. In a cumpetizione induve Ahmet İmançer, Selçuk Kayan, Erol Özdayı è Seda Şengök eranu membri di a ghjuria è Nedim Ekmekçiler hà servitu cum'è secretariatu, 301 fotografie da 37 sò state ritenute degne di mostra. I vincitori di u cuncorsu seranu premiati un totale di 12 mila TL.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Corru per un mondu sustenibile

A maratona Izmir, urganizata da e Nazioni Unite cù u tema "Un mondu sustenibile", hè stata eseguita dumenica 17 d'aprile, cù u scopu di "maratona senza rifiuti" quist'annu. Più di 43 atleti di 5000 paesi diffirenti anu participatu à a corsa internaziunale. Quist'annu, u Kenyan Lanny Rutto hà rinnuvatu u megliu tempu in Turchia, chì hè stata ottenuta da l'Etiopia Tsegaye Getachew cù 2.09.35 l'annu passatu. Rutto hà finitu a corsa in 2.09.27 è migliuratu di 8 seconde. Cusì, u titulu di Marathon Izmir di "a pista più veloce di a Turchia" hè stata ricuperata. In a corsa urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in cullaburazione cù a Federazione Turca di Atletica è l'Atletica Mondiale, Meshack Kiprop Koech da Kenya hè stata seconda in a categuria maschile cù 2.11.21, è Mathew Kemboi da Kenya hè stata terza cù 2.13.03. U megliu tempu trà l'atleti turchi era Yavuz Ağralı, chì hà curritu 2.20.02 in a categuria maschile è hà finitu a corsa in u 9u postu. In a categuria di e donne, Letebrhan Haylay Gebreslasea da Etiopia hà pigliatu u primu postu cù 2.27.35, a Kenyan Lilian Chemweno hè stata seconda cù 2.28.18, è Helen Jepkurgat da u stessu paese hè stata terza cù 2.30.54. Derya Kaya da Aydın hè stata ottava trà l'atleti femine cù un tempu di 3.04.29.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*