Prublemi à i Passi di Fruntiera Interrompe a Nostra Competitività

I prublemi à Border Gates interrompenu a nostra cumpetitività
Prublemi à i Passi di Fruntiera Interrompe a Nostra Competitività

L'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica UTIKAD hà attiratu l'attenzione nantu à i prublemi sperimentati à Kapıkule Border Gate è Hamzabeyli Border Gate, e porte di cunfini più impurtanti di Turchia chì si apre in Europa.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Ayşem Ulusoy, hà sottolineatu chì u trasportu stradale hè u sicondu in termini di valore in u cummerciu esteru di Turchia è hà dichjaratu chì i prublemi sperimentati à e porte di a fruntiera anu disturbatu u nostru voluminu cummerciale è a cumpetitività.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Ayşem Ulusoy, hà dichjaratu chì a densità sperimentata à e porte di fruntiera è e file TIR chì si estendenu per chilometri in l'ultimi ghjorni anu affettatu profondamente u settore è chì seguitanu da vicinu a negatività sperimentata, è hà dettu: "Hè. ùn hè micca pussibule per noi di stà indifferenti à questi prublemi sperimentati da u nostru settore, è cum'è UTIKAD, avemu travagliatu nantu à ogni piattaforma per identificà è risolve questi prublemi. " Avemu pruvatu à esse a so voce. Tuttavia, u prublema sperimentatu à e nostre porte di fruntiera, in particulare in Kapıkule Border Gate, hè diventatu gangrenu. A fila per l'impurtazioni in Kapıkule hà righjuntu 11 chilometri sta matina, è u numeru di veiculi tenuti in parchi TIR hè statu riflessu in i figuri cum'è 3.410 veiculi. I tempi di attesa à Kapıkule Border Gate sò finu à 5 ghjorni. "Questi periodi significanu perdite per e cumpagnie chì portanu prudutti periscibili", disse.

Dichjarà chì Kapıkule Border Gate hè a porta più impurtante di a Turchia chì si apre à a Bulgaria è dunque à tutta l'Europa, Ulusoy hà dettu: "L'inefficienze sperimentate à questu puntu causanu prublemi in u cummerciu trà l'Unione Europea è a Turchia. I veiculi sò tenuti aspittendu à a porta di a fruntiera per ghjorni per transazzione chì duranu solu uni pochi di minuti. In particulare a congestione sperimentata à Kapıkule Border Gate ùn solu aumenta i costi, ma ancu affetta negativamente l'attività cummerciale. "Inoltre, i tempi d'attesa chì duranu ghjorni complicanu ancu e cundizioni di travagliu difficili per i cunduttori è impediscenu a realizazione di u scopu di riduzzione di emissioni di carboniu destinatu à u Green Deal Europeu", disse.

Ulusoy hà dettu chì a fila TIR à a Porta di a fruntiera di Hamzabeyli, chì apre da Edirne à Bulgaria, hà righjuntu 34 chilometri in a matina, è u ghjornu prima ch'ella hà cullatu à 44 chilometri, chì i parchi TIR eranu insufficienti per via di a densità, è chì a custruzzione di novi parchi TIR deve creà cundizioni umani.Dichjara chì era necessariu per

Per d 'altra banda, Ayşem Ulusoy hà dichjaratu chì e capacità di a flotta di veiculi ùn puderanu micca esse aduprate à u più altu livellu perchè duverebbe aspittà di ghjorni per attraversà a porta di u cunfini, è hà enfatizatu chì l'aumentu di i prezzi di i trasporti per quessa riduce a competitività di i nostri esportatori in u mercatu straneru. In riferimentu à u latu bulgaru di a suluzione, Ulusoy hà dettu: "Ci sò miglioramenti fatti nantu à u latu turcu di a porta di u cunfini, ma per esse efficaci, hè estremamente impurtante per assicurà l'operazione coordinata di Kapıkule è Kapitan Andreevo. Porte di cunfini. "Innò, sti migliuramentu è i sforzi fatti da u latu turcu continuanu à esse insufficenti per serve u scopu, è ùn importa micca quantu e capacità di l'equipaggiu sò aumentate, ùn saranu micca risultati", disse.

Dichjarà chì in questu periodu quandu e nostre esportazioni anu aumentatu è u nostru paese hà guadagnatu vantaghji significativi in ​​quantu à l'approvvigionamentu glubale, i tempi di attesa longu à e porte di u cunfini ùn anu micca solu causatu perdite finanziarie, ma anu ancu debilitatu u nostru putere geopuliticu in logistica, Ayşem Ulusoy hà dettu: "Cumu UTIKAD, continueremu à esse a voce di u settore è à participà à a rilevazione è a suluzione di prublemi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*