Bursa Home Textile Manufacturers sò in Italia, u Centru di Moda

I Produttori di Tessili per a Casa di Bursa sò in Italia, u Centru di Moda
Bursa Home Textile Manufacturers sò in Italia, u Centru di Moda

Sottu a dirigenza di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Bursa è cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu, a prima attività di cummercializazione straniera hè stata realizata in Como, in Italia, in u scopu di i Prughjetti UR-GE per i Tessuti di Tende è Tappezzeria è Tessuti di Casa Imballati. Industria.

BTSO cuntinueghja à offre opportunità d'esportazione è di cuuperazione à i so membri cù e so attività di marketing d'oltremare è organizzazioni di delegazione di compra in u scopu di i prughjetti UR-GE. A prima attività di cummercializazione straniera di BTSO, chì hè l'istituzione chì realiza u Prughjettu per u Supportu à u Sviluppu di a Competitività Internaziunale (UR-GE) u più in Turchia, in u scopu di Tessuti di Curtain è Tappezzeria è di l'Industria di Tessili Casa Imballati UR-GE Prughjetti, determina i tendenzi in l'industria di a moda è ospita marche famose in u mondu. U membru di l'Assemblea BTSO Ali Güzeldağ, u vicepresidentu di u Cunsigliu di l'imprenditori di TOBB Bursa è u 5u membru di u Cumitatu Prufessiunali di BTSO Fatma Ayyıldız è a delegazione BTSO, chì includeva 26 persone da un totale di 47 cumpagnie, anu fattu visite di scuperta di u mercatu è riunioni di cummerciale bilaterali in u scopu. di u prugramma.

"RESISTEREMO NEL MERCATO ITALIA"

Evaluendu l'avvenimentu, u membru di l'Assemblea BTSO Ali Güzeldağ hà dichjaratu chì l'Italia hè u mercatu di destinazione ghjustu per l'industria tessili di casa è chì ponu aumentà a so parte di u mercatu in questu paese cù sforzi persistenti. Dichjarà chì a Turchia hè unu di i primi paesi chì venenu in mente quandu si tratta di tessili per a casa, Güzeldağ hà dettu: "A nostra industria aumenta rapidamente e so esportazioni cù e so cumpetenze di produzzione è di cuncepimentu, è ancu di vantaghji di prezzu è logistica. A nostra industria, chì hà righjuntu una cifra d'esportazione di 3,2 miliardi di dollari l'annu passatu, hà una opportunità impurtante davanti. Dopu à a pandemia, l'incapacità di paesi cum'è a Cina, l'India è u Pakistan di participà à l'urganisazioni internaziunali in Europa porta a Turchia in prima linea cum'è alternativa. In questu prucessu, e nostre cumpagnie anu rinnuvatu i so parchi di macchine per aumentà a capacità è l'efficienza. I novi investimenti in u settore anu guadagnatu momentu. À questu puntu, cum'è BTSO, cuntinuemu u nostru travagliu innovativu per aumentà e nostre esportazioni. In l'urganisazione chì avemu urganizatu in Italia in u scopu di i nostri prughjetti UR-GE, i prudutti di e nostre cumpagnie scontranu cun grande interessu. Parechje di e nostre cumpagnie anu ottenutu risultati pusitivi. In più di l'imprese italiane, a cooperazione hè stata fatta cù cumpratori di paesi cum'è l'Austria, a Francia è i Stati Uniti ". disse. Güzeldağ hà ancu aghjustatu chì prumove a 17th Hometex Home Textiles and Accessories Fair, chì si terrà in Istanbul Expo Center u 21-26 di maghju, in u scopu di i so cuntatti in Italia.

"SIAmu U QUARTU FORNITORE D'ITALIA DI TESSUTI PER LA CASA CONFETTI"

Fatma Ayyıldız, membru di u 5u Cumitatu Prufessiunali di BTSO, hà dichjaratu chì anu realizatu a prima attività di marketing internaziunale in u scopu di u Prughjettu UR-GE di Tessili per a Casa Imballata è hà dettu: "A Turchia hè u quartu più grande fornitore d'Italia in u gruppu di tessili per a casa imballati. A nostra esportazione annuale in Italia in u settore hè à u livellu di 110 milioni di dollari. Vulemu aumentà sta figura rapidamente. Mentre chì e nostre cumpagnie participanti anu avutu l'uppurtunità di cunnosce l'innuvazioni in u settore da vicinu, anu ancu tenutu riunioni d'affari cù i pussibuli cumpratori. Ancu s'ellu hè u primu, possu dì chì hè un avvenimentu utile. Cù l'intelligenza di a cuuperazione è a cunsultazione, continueremu u nostru travagliu cum'è Packed Home Textile UR-GE per ripetiri i successi di BTSO in prughjetti precedenti è ancu traslassà. Vulemu ringrazià u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, u sgiò İbrahim Burkay, è u nostru Ministeru di u Cummerciu per u so sustegnu. disse.

"U VOLUME DI CUMMER IN TURCHIA ITALIA VA A SUSSU 30 MILIARDI DI DOLLARI"

A delegazione di BTSO hà ancu scontru cù u Consul Generale di Turchia in Milan Özgür Uludüz è l'Attaccatu Commerciale di Milano Ahmet Erkan Çetinkayış in u scopu di l'attività di marketing d'oltremare. Cunsul Generale Özgür Uludüz hà datu infurmazioni nantu à e relazioni cummerciale è d'investimentu trà Turchia è Italia. Dichjarà chì u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi hà guadagnatu un grande momentu è hà righjuntu 23 miliardi di dollari l'annu passatu, u Consul General Uludüz hà dettu: "U nostru cummerciu bilaterale cù l'Italia cuntinueghja à cresce assai rapidamente è in modu equilibratu. Cridemu chì avemu da ghjunghje à u nostru scopu di 30 billion dollars volume di cummerciu in pocu tempu. Ci hè ancu sviluppi assai pusitivi da u latu di l'investimentu. L'annu passatu, l'Italia hè stata prima in l'investimenti diretti stranieri fatti in Turchia per a prima volta in a storia. Ci sò 1.600 cumpagnie italiane in Turchia. In Italia, avemu circa 600 cumpagnie turche. In particulare in l'Italia di u Nordu, ci sò parechje spazii induve a cooperazione pò esse sviluppata ". disse.

"A BURSA HA REGISTRATA UNA CRESCIA ASSOLUTAMENTE RAPIDA"

U Consul Generale Özgür Uludüz, chì hà parlatu assai di u putere di Bursa in l'industria, hà dettu chì Bursa hè diventata una cità chì hè a pezza di i so rivali. Consul General Uludüz, "Bursa hà sperimentatu una crescita è un sviluppu assai rapidu, soprattuttu in l'ultimu periodu. À u puntu di l'esportazione, l'imprese anu sforzi assai impurtanti. Ùn ci hè più settore in Bursa chì ùn cunnoscu micca è scuntrà. Felicitate tutte e nostre cumpagnie per u so travagliu dedicatu ". disse.

L'Attaccante Commerciale di Milan Ahmet Erkan Çetinkayış hà dichjaratu chì BTSO hè una di e camere chì producenu i migliori prughjetti in Turchia è hà felicitatu a gestione BTSO per u so travagliu successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*