I servizii di ferry Izmir Midilli cumincianu u 17 di ghjugnu

Izmir Mytilene Ferries Partenu in ghjugnu
I servizii di ferry Izmir Midilli cumincianu u 17 di ghjugnu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer annunciatu ch'elli principianu i viaghji Izmir-Midilli, chì accelerà u turismu marittimu, u 17 di ghjugnu. Prima di u primu viaghju da esse fattu cù u catamaranu di tipu İhsan Alyanak Ferry chì serve in İZDENİZ, Sindaco di Lesbos Kytelis Stratis, Sindaco Tunç Soyervisitatu. U presidente Soyer hà dettu: "Quandu avemu unitu, a nostra resistenza contr'à e crisi aumenta. U vicinatu hè u nostru destinu. Hè à noi à aduprà a so ricchezza. Allora pudemu fà di più ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu u so travagliu in linea cù u scopu di fà Izmir una di e cità principali di u mondu in u campu di u turismu, a Municipalità Metropolitana di Izmir si prepara à inizià i voli Izmir-Midilli. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerİZDENİZ hà finitu u so travagliu per e spedizioni chì anu datu a bona nova di Travel Turkey à a Fiera Turistica di Izmir. Reunione cù u sindaco di Mytilene Kytelis Stratis prima di a prima spidizioni, u presidente Tunç Soyer hà datu a bona nutizia. U primu serviziu di battelli da u portu d'Alsancak principia u venneri 17 di ghjugnu à a matina.

Soyer: "Pudemu fà di più"

I dui presidenti, chì si sò riuniti ieri à a Fiera di Izmir, sò stati accumpagnati da u Consul Generale grecu à Izmir Despoina Balkiza, u presidente İZDENİZ di u Cunsigliu Hakan Erşen, i burocrati di a municipalità metropolitana di Izmir, i membri di u cunsigliu municipale di Midilli è i rapprisentanti di l'urganisazioni turistiche.

Presidente Tunç Soyer"U mondu sanu hè in una crisa. I nostri paesi sò ancu in crisa. Ci hè solu una cosa da fà in u locu; per aumentà è unisce a nostra forza per superà sta crisa inseme. Quandu ci uniscemu, a nostra resistenza à e crisi aumenta. Hè per quessa chì simu stati in Atena, hè per quessa chì pruvemu di mette in piazza una spidizioni trà Saloniccu è Izmir. Hè per quessa chì facemu i viaghji trà Mytilene è Izmir. Perchè se u prugressu hè fattu cù e relazioni vicinu vicinu, hè pussibule avanzà. U vicinatu hè u nostru destinu. Hè à noi à aduprà a so ricchezza. Allora pudemu fà più. Vulemu fà di più micca solu in u turismu, ma ancu in ogni campu cum'è a cultura, l'arti, u cummerciu, u sportu, l'educazione è l'energia. Ci hè un pianu di travagliu di quattru punti chì avemu principiatu cù Atene, è andemu avanti cun elli. Se a rilazioni trà i populi da cità à cità hè rinfurzata, l'intervenzione di i guverni serà menu. O sò obligati à sustene ", disse. Soyer, chì vole chì i biglietti per a linea di Lesbos sò venduti in Lesbos, hà ancu dumandatu una visa di porta da Despoina Balkiza, u Consul Generale di Grecia in Izmir, è hà dettu: "Ùn avemu micca intenzione di fà un prufittu. Solu mantene sta linea viva hè a più grande cuntribuzione chì faremu à sti cità. Vulemu vede a stessa eccitazione da voi ".

"A nostra vulintà hè assai forte"

Dichjarà chì cumincianu a prumuzione è chì volenu avè una stagione di successu, Soyer hà dettu: "Credemu in voi, avemu da ottene questu. Grazie à tutti. Faremu megliu, a nostra vulintà hè assai forte ", disse.

Stratis: "Ciò chì unisce Lesbos è Izmir più di ciò chì li separa"

U sindaco di Lesbos Kytelis Stratis hà dettu: "Connettamu ancu per mare. Avemu l'uppurtunità di vede voi è i vostri cumpatrioti. Scambiemu idee, sparte i nostri prudutti. Sviluppemu e nostre municipalità dopu à u prucessu di pandemia di dui anni. E cose chì uniscenu a ghjente di Mitilene è Izmir sò più di ciò chì li separa. Sentemu chì simu un populu. Cum'è una autorità lucale, vulemu mandà un missaghju à i guverni custruendu ponti, vulemu mustrà quantu i dui populi volenu esse vicinu. Cridemu in a cooperazione, l'amicizia è a fratellanza di i dui populi. In particulare dui cumuni. Questu hè u missaghju di u populu di Mitilene. Speremu chì sta riunione serà un passu più in più versu e cità gemelle di e duie cità. Vi aspittemu in Lesbos ».

Despoina Balkiza, Consul Generale di Grecia in Izmir, hà dichjaratu chì anu fattu e dumande necessarie per a visa di a porta.

Prima volta u 17 di ghjugnu

U primu serviziu di ferry da u portu d'Alsancak serà u venneri 17 di ghjugnu à 09.30. Dopu un viaghju di 2 ore di 45 minuti, u battellu ghjunghjerà à Mitilene. U battellu, chì stà in Lesbos per dui ghjorni, partirà da Lesbos dumenica 19 di ghjugnu è torna in Izmir. U numaru di voli Izmir-Midilli, chì sò previsti per esse fattu una volta à settimana, pò esse aumentatu secondu e richieste entrate. A tarifa di andata e ritorno, determinata cum'è 85 Euro, serà calculata annantu à u scambiu di ogni ghjornu. A tarifa di sola andata serà di 50 Euro. L'operazioni di l'agenzia di Turchia di i viaghji da fà cù u battellu di catamaranu İhsan Alyanak chì operanu in İZDENİZ seranu realizate da İZDENİZ. A vendita di u bigliettu serà fatta in linea, è u serviziu di vendita di biglietti serà furnitu in l'uffiziu chì deve esse stabilitu in u Portu d'Alsancak. Quelli chì anu un passaportu verde è una visa Schengen prufittàranu di u viaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*