I sogni diventanu realtà cù Hyundai IONIQ 5 Robotaxi

I sogni diventanu realtà cù Hyundai IONIQ Robotaxi
I sogni diventanu realtà cù Hyundai IONIQ 5 Robotaxi

Hyundai Motor Company cuntinueghja à cuglieri i frutti di i so investimenti è sforzi in u campu di a tecnulugia. Dopu avè fattu una grande impressione cù u cuncettu di taxi senza conducente chì hà introduttu à a Fiera di a Mobilità IAA l'annu passatu, Hyundai hè ora fieru di dà vita à stu prughjettu. Robotaxi, basatu annantu à l'IONIQ 5 cumplettamente elettricu, chì pò guidà stessu senza cunduttore, presenta ancu sezioni da a visione futura di a marca.

A campagna di manifestu "L'innovazione principia da cose assai umane" lanciata da Hyundai in u mondu guida ancu l'usu generalizatu di i veiculi autonomi SAE Livellu 4. U scopu di stu manifestu hè di favurizà a necessità di attivà suluzioni di mobilità in vitture senza cunduttori. In questa direzzione, a vittura, chì hè stata sviluppata in cullaburazione cù Motional, una di e marche principali di u mondu in tecnulugii di veiculi senza conducente, hà da principià u serviziu prima in Las Vegas, USA da u 2023, è poi trasporta attivamente e persone in altre grande cità intornu à u XNUMX. mondu.

Mentre Robotaxi enfatiza e so qualità umane in quantu à a guida, hà ancu cura di furnisce a massima prutezzione è benefici per una guida sicura. Mentre si move senza cunduttore, hà cumpurtamenti superiori è cumandamenti chì s'assumiglia à un cunduttore attentu è rigulari. IONIQ 5 Robotaxi pò spustà in modu completamente autonomu attraversu più di 30 sensori posti nantu à u so corpu. U veiculu hà un sistema di rilevazione speciale è intelligenza artificiale chì rileva pedoni, oggetti è altri veiculi in u trafficu, cù radar cumminati, camere frontali è posteriori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*