Zone d'Utilisazione di l'Intelligenza Artificiale in Microbiologia Sparte cù u Mondu di a Scienza

Zone d'Utilisazione di l'Intelligenza Artificiale in Microbiologia Sparte cù u Mondu di a Scienza
Zone d'Utilisazione di l'Intelligenza Artificiale in Microbiologia Sparte cù u Mondu di a Scienza

Cù l'avvenimentu urganizatu da a Società di Microbiologia Turca è a Piattaforma di Microbiologia TRNC, i spazii di usu di "intelligenza artificiale" è l'applicazioni di modellazione matematica in microbiologia è salute sò stati discututi.

I spazii di usu di "intelligenza artificiale" in a microbiologia sò stati discututi cù l'avvenimentu urganizatu da a Società di Microbiologia Turca in cooperazione cù a Plataforma di Microbiologia TRNC in u quadru di i webinars. E presentazioni fatte da i circadori di l'Università di u Vicino Oriente à l'avvenimentu, chì hè statu tenutu cù a participazione di più di 150 prufessiunali di salute è microbiologi di Turchia è di a TRNC, anu attiratu una grande attenzione da i participanti.

A Piattaforma di Microbiologia TMC-TRNC, unu di i gruppi di travagliu di a Società di Microbiologia Turca, hà spartutu infurmazioni è sviluppi cù a cumunità di microbiologia, cumprese l'applicazioni di a tecnulugia di intelligenza artificiale utilizata in tuttu u mondu durante u prucessu pandemicu in u diagnosticu di malatie infettive in u mondu. TRNC, è i vantaghji chì offre in u campu di a salute.

Tutti l'aspettu di "intelligenza artificiale" in microbiologia sò stati discututi

Facultà di Medicina di l'Università vicinu à l'Oriente Lecturer Assoc. Dr. Emrah Ruh è Cipru International University Faculty of Medicine Lecturer Assist. Assoc. Dr. In l'eventu moderatu da Ayşe Seyer; Assoc. Dr. Dilber Uzun Özşahin "Intelligenza artificiale è e so applicazioni in u campu di a salute"; Assoc. Dr. Bilgen Kaymakamzade "Mudelli matematichi in medicina"; Assoc. Dr. Ayşe Arıkan Sarıoğlu "Un Novu Approcciu in Diagnosi Microbiologica: Teoria di Decisione Multi-Criteria"; Assoc. Dr. Meryem Güvenir "Mycobacterium cun mudellu di intelligenza artificiale in u Laboratoriu di Mycobacteria Clinica tuberculosis Diagnosis: Rapportu di studiu preliminariu "; Assoc. Dr. Buket Baddal "Pudemu accelerà a Diagnosi di COVID-19 RT-qPCR Utilizendu Intelligenza Artificiale?"; Dr. Emrah Guler "Plasmodium spp. Hà prisentatu u so travagliu intitulatu "L'usu di l'intelligenza artificiale in a diagnosi".

A prevalenza di l'intelligenza artificiale in u campu medico aumenta ogni ghjornu.

I sistemi informatici basati in Intelligenza Artificiale anu una larga gamma di usi in u campu di a medicina. Sti metudi sò più cumunimenti usati in u diagnosticu, u trattamentu è u sviluppu di droghe, è ancu in a lotta contru COVID-19.

L'Intelligenza Artificiale, cù una definizione simplice, hè spiegata cum'è pruducia un gran numaru di dati utilizendu certi algoritmi è risolve u prublema in u risultatu. I metudi basati nantu à l'Intelligenza Artificiale oghje trovanu usi in a microbiologia clinica è ancu in settori cum'è a cardiologia, l'endocrinologia, a nefrologia è a gastroenterologia. In a microbiologia, sti metudi mostranu prumesse per scopi cum'è u diagnosticu microscòpicu, a valutazione di a crescita in a cultura, a prediczione di a resistenza antimicrobiana è a tipografia di strain.

prof. Dr. Tamer Sanlidag: "L'applicazione di metudi basati in intelligenza artificiale in studii multidisciplinari aprirà novi orizzonti in u campu di a Microbiologia".

Rettore interim di l'Università di Viru Oriente Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà dichjaratu chì i sistemi basati in intelligenza artificiale guidanu a scienza è chì questi metudi ponu esse aduprati per u diagnosticu di l'agenti infettivi in ​​i laboratorii di microbiologia clinica in u futuru. Enfatizendu chì sti metudi anu cuntribuitu ancu à u cuntrollu di l'epidemie COVID-19, u Prof. Dr. Şanlıdağ hà dichjaratu chì l'aumentu di a cooperazione trà i centri di ricerca è l'applicazione di metudi basati in l'intelligenza artificiale in studii multidisciplinari portanu un approcciu innovativu à u campu di a Microbiologia.

Dichjarà chì u mudellu matematicu, chì hè cusì impurtante cum'è l'applicazioni di l'intelligenza artificiale, hè statu ancu discututu à l'avvenimentu, u Prof. Dr. Şanlıdağ hà dettu: "In particulare a nostra sperienza in u prucessu di COVID-19, avemu vistu chì a modellazione matematica hà datu risultati ottimista in u monitoraghju è u cuntrollu di e malatie epidemiche. À l'eventu, avemu spartutu e nostre sperienze cù u mondu scientificu nantu à i mudelli matematichi chì avemu applicatu per monitorà COVID-19 in a TRNC.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*