I travagliadori di Akkuyu NGS celebranu u Campionatu di Trabzonspor

I travagliadori di Akkuyu NGS celebranu u Campionatu di Trabzonspor
I travagliadori di Akkuyu NGS celebranu u Campionatu di Trabzonspor

U primu postu di u club di u Mari Neru in a stagione 2021-2022 di Spor Toto Super League hè statu celebratu cun entusiasmu in Istanbul è ancu in Trabzon, a patria di a squadra. I fan di u club, chì anu participatu à a custruzzione di Akkuyu, a prima centrale nucleare di Turchia, induve travaglianu millaie di residenti di u Mari Neru, anu ancu spartutu stu entusiasmu.

Trà i turni, centinaie di travagliadori, cù u permessu di a direzzione di a custruzzione, anu sbulicatu una grande bandiera Trabzonspor nantu à u campu, svenendu bandiere, acclasciate, cantendu inni è ballendu in sustegnu à u so club. A zona di custruzzione hà pigliatu Bordeaux-Blu, i culori di a squadra Trabzonspor, per un pocu tempu.

Fans, AKKUYU NUCLEAR A.Ş. Salutatu da Sergey Butckikh, Primu Vice Direttore Generale è Direttore di Custruzzione. Sergey Butckikh hà dettu in una dichjarazione; "Felicitazioni à u club Trabzonspor è à tutti i so fan, felicitazioni per u campiunatu tantu aspittatu! Oghje, una grande squadra amichevule di costruttori di Akkuyu NPP felicita a squadra di football più forte di Turchia. Cari custruttori, simu una grande famiglia. Hè un piacè per tutti noi di sparte a gioia di u campiunatu nantu à u campu NGS di un club di football famosu è amatu! disse.

Sergey Butckikh prisintò i travagliadori cun una bola firmata da i ghjucatori di a squadra di u campionu Trabzonspor, chì hè stata speziale in u campu, per chì ogni fan si senti u spiritu di campiunatu.

Dopu parechji anni, Trabzonspor hà pareggiatu 30-2022 cù Antalyaspor u 2 d'aprile di u 2 è hà dichjaratu u campionatu trè settimane prima di a fine di a stagione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*