Esercizii d'Intervenzione di Incendii Forestali sò stati fatti in 4 Pruvince in Cullaburazione cù l'AFAD è l'OGM

L'Esercitu d'Intervenzione di Incendii Forestali hè statu tenutu in a Pruvincia in Cullaburazione di l'AFAD è u GDF
Esercizii d'Intervenzione di Incendii Forestali sò stati fatti in 4 Pruvince in Cullaburazione cù l'AFAD è l'OGM

U drill, chì hè statu tenutu simultaneamente in Antalya, Adana, Mersin è Muğla, in cuuperazione cù AFAD è a Direzzione Generale di Silvicultura, per preparà a stagione di u focu forestale, hè finita.

20 persunale, 808 di i quali eranu vuluntarii, da 4 pruvince è più di veiculi 939, 16 di i quali eranu veiculi aerei, anu participatu à l'esercitu.

Sicondu u scenariu di l'eserciziu, l'incendii forestali chì anu iniziatu in Antalya, Adana, Mersin è Muğla per via di l'aumentu di a temperatura di l'aria, a diminuzione di l'umidità è l'influenza di u ventu sò stati intervenuti da l'aria è a terra per 12 ore cù u sustegnu di 24 pruvince. .

U focu, chì hà sbulicatu in 5 diverse lochi in 16 distretti di Antalya, hè statu intervenutu cù 2 elicotteri di stinzione d'incendiu, 2 aerei d'extinzione di u focu, 3 bulldozers, 72 sprinklers, 5 TOMAs, 43 camioni di u focu è 512 persunale.

In u scopu di u trapanu, l'animali vivi sò stati evacuati da a scola, u situ è ​​l'albergu, è l'incendii chì si sò sparati sò stati estinti.

U travagliu hè statu fattu in 10 lochi diffirenti

Prima di l'esercitu, una cunnessione in diretta hè stata fatta cù i guvernatori pruvinciali in i centri di gestione di e pruvince chì participanu à l'esercitu à u Centru di Gestione di u focu.

Per d 'altra banda, l'esercitu di intervenzione di u focu forestale hè statu filmatu da l'aria imbarcu in l'helicopteru di intervenzione di u focu.

U nostru Vice Ministru, Mr., hà participatu à l'esercitu. Mentre İsmail Çataklı hà ricevutu infurmazioni da i funzionari cunnessi, vulia successu in u travagliu.

U Vice Ministru di l'Affari Interni Çataklı hà visitatu i spazii d'eserciziu in 10 diversi lochi in Antalya unu per unu è hà seguitu i travaglii in situ.

U Vice-Ministru Çataklı, in a so dichjarazione à i ghjurnalisti, hà ricurdatu chì e pruvince chì participanu à l'eserciziu anu cumbattutu u focu per un bellu pezzu l'annu passatu è hà dichjaratu chì un totale di pruvince 16 anu participatu à u travagliu di estinzione di u focu in l'esercitu.

Dichjarà chì 5 mila persone, più di 800 vuluntarii è parechji veiculi anu travagliatu in l'eserciziu, u Vice Ministru Çataklı hà dettu chì u so scopu era di vede quantu realisti i so piani eranu in pratica, di pruvà, di vede e carenze è di riceve feedback è di rivisite i piani.

Dichjarà chì volenu assicurà a cooperazione trà l'istituzioni, sviluppà pratiche, rinfurzà a capacità di coordinazione è incuragisce l'istituzioni à sviluppà a so capacità in cunfurmità cù i bisogni, u nostru Vice Ministru, u Signore Çataklı, hà dettu: "Sempre argumentemu chì stu compitu ùn pò esse superatu in u disastru. gestione cù a lotta solu di l'AFAD o solu l'istituzioni publiche. Oltre à u publicu, i nostri urganisazioni non governamentali è i vuluntarii sò i nostri dui attori critichi. "Provemu à esse inseme cù questi dui attori in tutti i nostri esercizii". disse.

"Cerchemu di amparà lezioni da l'esperienze di l'annu passatu"

U nostru Vice Ministru Mr. Çataklı hà dichjaratu chì anu dichjaratu l'annu passatu cum'è l'annu di furmazione di disastru in tutta a Turchia è questu annu cum'è l'annu di esercitazioni di disastru.

Dichjarà chì anu passatu per un intensu periodu di eserciziu, u Vice Ministru Çataklı hà dettu: "In fattu, avemu fattu l'eserciziu invernale in Erzurum. Avemu realizatu l'eserciziu di assemblea, refuggiu è evacuazione in Istanbul. Avemu fattu un esercitu di ricerca in natura in Diyarbakır. Averemu esercitazioni in Kastamonu è Trabzon a settimana prossima. Avemu avutu pianificatu più di 54 mila esercizii. Avemu avà superatu 53 mila. Quasi ghjunghjemu i nostri scopi prima chì i primi sei mesi di l'annu sò finiti. U nostru scopu quì hè di sensibilizà. Dopu tuttu, tali travagliu serà fattu cù u sustegnu di i nostri citadini è ancu di i rispunsevuli di i disastri. A cuscenza hè impurtante per prevene u caosu è pè ottene u so sustegnu quandu hè necessariu. Hè per quessa chì continueremu u nostru travagliu finu à a fine di l'annu. Sapemu l'esperienze di Antalya è a nostra regione l'annu passatu. "Cerchemu d'amparà da questi".

U presidente di l'AFAD Yunus Sezer, u direttore generale di a silvicultura Bekir Karacabey, u guvernatore d'Antalya Ersin Yazıcı è i rapprisentanti di l'istituzioni pubbliche anu participatu ancu à u drill.

In u trapanu in l'area rurale di Eskimantaş District di Adana, u distrettu di Kozan, 400 persone, camioni d'acqua è macchine di travagliu, elicotteri è UAV sò stati diretti à a regione dopu l'avvisu di un incendiu forestale, secondu u scenariu.

E forze di sicurità anu assicuratu a sicurità stradale stabilendu punti di cuntrollu in e zone designate. I zitelli affettati da u focu in una scola primaria sò stati evacuati. I residenti di u vicinatu è i so animali affettati da u focu sò stati ancu salvati.

In u trapanu, sò stati simulati situazioni cum'è a caduta di rocce nantu à a strada, a distribuzione di razioni à i citadini, a stallazione di tende per un rifugiu tempurale in spazii sicuri, è u trasferimentu di quelli affettati da u fumu è feriti à l'istituzioni sanitarie. Cù l'intervenzione di e squadre, u focu di u boscu hè statu spentu è l'eserciziu hè statu cumpletu senza prublemi.

812 persunale è 179 veiculi anu participatu à l'eserciziu in i quartieri Yanışlı è Büyükeceli in u distrittu Gülnar di Mersin.

Una reunione hè stata in u Centru di Coordinazione di Disastru, chì hè stata preparata in un hotel prima di l'esercitu, cù a participazione di u guvernatore Ali Hamza Pehlivan, u protokollu di a cità è altre persone pertinenti. In a riunione induve l'istituzioni di stakeholder hà scambiatu infurmazioni, u guvernatore Pehlivan hà cunnessu à Antalya per via di cunnessione in diretta è hà infurmatu u Vice Ministru Çataklı nantu à l'eserciziu in a cità.

In seguitu, secondu u scenariu, e squadre sò state spedite in a regione per via di un focu di furesta chì hà scoppiatu in i parti rurali di dui quartieri. Residenze, siti d'estate è un hotel in u vicinatu sò stati affettati da u focu. Certi citadini è l'animali in a penna sò stati evacuati da e squadre. I citadini in i siti d'estate è l'alberghi sò stati ancu cacciati da l'area da i battelli di a guardia costiera. I citadini feriti sò stati purtati in ospedali da ambulanze. Un centru di refuggiu temporaneu cù 200 tende hè statu stabilitu in u Distrettu di Büyükeceli per i citadini chì e so case sò state danatu. U focu hè statu spentu cù l'intervenzione di e squadre.

Dopu chì u drill hà finitu, Pehlivan hà fattu una inspeczione di u campu è felicitò i squadre per u so travagliu.

Pehlivan hà dichjaratu chì ogni tappa di l'eserciziu hè stata realizata cù successu è hà dettu: "U nostru più grande desideriu hè chì i disastri ùn accadenu micca, ma sapemu chì, cum'è paese, portamu u risicu di parechji tipi di disastri. In ogni casu, sapemu ancu chì più simu preparati, più pudemu minimizzà l'impattu di i disastri. Questu hè ottenutu da u travagliu coordinatu è cullaburazione. "Questi esercizii furniscenu l'uppurtunità di pruvà sta coordinazione di u travagliu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*