U diamante Khashoggi hè persu o arrubatu? Induve hè a Apple di Spoonmaker? Eccu e Risposte à e dumande

Cosa hè Kasikci Diamond? Induve hè Kasikci Diamond?
Induve hè a Apple di Spoonmaker?

U Diamante di Spoonmaker, unu di i ghjuvelli più preziosi in u mondu, hè in mostra in a Sezione di u Tesoru Esteru di u Palazzu Topkapı. Cunnisciutu cum'è "u più grande è più famosu di i diamanti storichi", u Diamante di Spoonmaker hè statu dichjaratu chì hè statu persu. .

Dopu à sti sviluppi, una dichjarazione ufficiale hè ghjunta da i Palazzi Naziunali. A dichjarazione hà dettu: "Avvertenze irreali nantu à a perdita o l'alterazione di u Diamante di Spoonmaker sò tentativi deliberati di ingannà u publicu, cù u scopu di minà l'attività in questi ghjorni quandu u turismu turcu cumencia à rinvivisce. Tutti i canali di cumunicazione è infurmazione di a nostra Presidenza sò aperti à u publicu. L'azzioni legali seranu pigliate in quantu à rivendicazioni infundate è irrealistiche sia in a stampa sia in e social media.

Circa l'Apple di Spoonmaker

U Diamante di u Spoonmaker hè un diamante di 86 carati espostu in u Museu di u Palazzu Topkapi. U diamante, chì hè decoratu cù 49 diamanti in una doppia fila, hè trà i diamanti più cunnisciuti in u mondu.

Ùn ci hè micca infurmazione precisa nantu à quandu è cumu u diamante intrì in u tesoru ottomanu è perchè era chjamatu "Kaşıkçı Diamond". Si pensa chì u so nome vene da a so forma ovale è dunque da a so forma di cucchiara. Ci sò parechje storie nantu à l'arrivu di u diamante in u tesoru ottumanu.

Cullettore di carta è IV. Mehmed

Sicondu una storia nantu à a scuperta di u diamante, hè statu trovu in una basura da un cullettore di carta in Istanbul à a fini di u 17u seculu. Si dice chì u diamante hà pigliatu u so nome da questa persona chì era ancu un fabricatore di cucchiara. Sicondu a storia, stu fabricatore di cucchiara vende a petra chì trova à un ghjuvellu per assai menu di u so valore. Quandu u ghjuvellu capisce chì a petra hè assai preziosa, a mostra à un amicu. Quandu una lotta scoppia trà u ghjuvellu è u so amicu chì hà vistu a petra, l'incidentu hè intesu da Kuyumcubaşı. U capu di u ghjuvellu dà un saccu d'oru à i gioielli chì si litigavanu è li piglia a petra. Gran Visir Köprülü Fazıl Ahmed Pasha è IV. Dopu avè intesu da Mehmed, a petra hè presa. Cusì, a petra chì entra in u tesoru statale hè processata è emerge un ghjuvellu chì pesa 86 carati.

A mamma di Napulione è Ali Pasha di Tepedelen

A storia più cunnisciuta di l'entrata di u diamante in u tesoru ottumanu hè chì u diamante hè statu compru da a mamma di Napulione. Sicondu a storia, in u 1774, un ufficiale francese chjamatu Pigot hà compru stu diamante da l'India è u purtò in u so paese. Dopu qualchì tempu, a mamma di Napulione compra u diamante. U diamante, chì si firmò in a mamma di Napulione per un bellu pezzu, hè messu in vendita da a so mamma dopu à l'esiliu di Napulione. Un omu di Tepedelenli Ali Pasha, chì era in Francia à quellu tempu, compra u diamante è porta u diamante à Pasha. Tepedelenli Ali Pasha, II. Hè statu uccisu per a causa chì s'era ribellu contr'à u statu durante u regnu di Mahmut. I beni di Tepedelenli Ali Pasha sò cunfiscati. Cusì, u "Spoonmaker's Diamond" entra in u tesoru.

Struttura è dimensione

Un diamante hè 86 carati o 17,2 grammi. Hè un diamante ricunnisciutu per ùn esse micca un diamante assai grande cumparatu cù altri diamanti in u mondu. Ci sò 49 picculi diamanti in una doppia fila intornu à ellu. Hè culore giallu d'oru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*