Istanbul si move rapidamente nantu à a strada per diventà una "città senza carbonu è intelligente"

Istanbul avanza rapidamente per diventà una cità senza carbonu è intelligente.
Istanbul si move rapidamente nantu à a strada per diventà una "città senza carbonu è intelligente"

IMM hà aghjustatu un novu à i so sforzi per cumbatte u cambiamentu climaticu. Istanbul hè diventata una di e 100 cità accettate à a chjama di a Cummissione UE per l'azzione climatica. Istanbul, chì hà ricevutu a marca "Mission City", avia u dirittu di finanziamentu di l'UE finu à u 2030. U fondu destinatu à l'attività di R&D solu trà 2022 è 2023 hè di 370 milioni d'euros.

U ghjennaghju scorsu, a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà dumandatu à a chjama di a "Missione di Città" stabilita da a Cummissione di l'Unione Europea (UE) per a lotta contru u cambiamentu climaticu. Un totale di 377 cità hà participatu à a chjama. Istanbul hè diventata una di e 100 cità accettate.

E cità chì appiicavanu sò; Sò stati scelti per evaluà e so capacità d'adattazione, pulitiche, prughjetti è impegni in a lotta à u cambiamentu climaticu. E cità da Turchia include Istanbul è Izmir; Ci sò ancu Barcelona, ​​​​Madrid, Oslo, Glasgow, Bristol, Sarajevo, Stoccolma è Helsinki.

U FONDU PIÙ GRANDE IN A STORIA DI IMM

Istanbul, chì hè stata accettata à a chjama "100 Climate-Neutral and Smart Cities" sottu a coordinazione di u Dipartimentu di Relazioni Estere di l'IMM, hà u dirittu di un fondu impurtante. Tutti i prughjetti da esse realizatu nantu à u cuntrollu di u clima è l'adattazione seranu finanziati da a piattaforma "Cities Mission". U fondu destinatu à l'attività di R&D solu trà 2022 è 2023 hè di 370 milioni d'euros. A piattaforma furnisce ancu un supportu tecnicu, finanziariu è legislativu per ogni cità.

OBIETTIVI DI CITTA SENZA CARBONE E INTELLIGENTI PER 2030

Duranti u prucessu, e pulitiche à longu andà seranu ancu determinate per fà a cità cumpatibile cù u clima. Fondi supplementari seranu furniti per risolve parechji prublemi specifichi cum'è a riabilitazione di l'instalazioni industriali chì attualmente aumentanu l'emissioni di carbonu è a pulizia di l'acqua sotterranea. Istanbul, chì s'hè impegnata à diventà una cità senza carbonu è intelligente per u 2030, darà un esempiu per u mondu cù altre cità.

E cità accettate à a chjama cumincianu à travaglià in "Climate City Contracts" in u futuru. "L'accordi di a cità climatica creanu prughjetti è piani d'investimentu per e cità per ottene a neutralità climatica (città senza carbonu) da u 2030. Questi prugrammi seranu creati inseme cù attori lucali è citadini cù l'aiutu di a Plataforma Missione di l'UE.

À propositu di a missione di e cità di l'UE

A Cummissione di l'UE hà lanciatu e piattaforme chjamate "Missioni" per affruntà e sfide maiò affrontate da e società è per sviluppà suluzioni realistiche, misurabili, basate nantu à a ricerca è l'innuvazione per eliminà queste sfide. Una di e piattaforme riunite intornu à cinque temi principali hè a piattaforma Cities Mission.

CITTÀ INTELLIGENTI DI 100 CLIMATICI NEUTRALI

In u scopu di a Missione Cities Neutrali è Smart Cities (in breve, a Missione Cities), hè previstu di sustene 2030 cità europee per ottene a neutralità climatica da 100. U sustegnu tecnicu, finanziariu è legislativu serà furnitu specificamente per ogni cità. E cità selezziunate prufittàranu di i supporti di a rete di coordinazione internaziunale è a visibilità internaziunale di e cità serà aumentata.

Cum'è parte di u prucessu di cuntrattu di e cità; Seranu aiutati à accede à una finanza più larga, in particulare attraversu u Programma InvestEU / Investment EU, BEI / Banca d'Investimentu Europea, Fondu di Transizione Justa, Facilità di Recuperazione è Resilienza, Fondu di Sviluppu Regionale di l'UE, Fondu Europe Digitale, banca privata è altri mercati di capitale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*