Avvenimenti di a riunione di a settimana di i disabili di İzmir

Avvenimenti di a riunione di a settimana per i disabili di Izmir
Avvenimenti di a riunione di a settimana di i disabili di İzmir

Travagliendu per una cità senza barriere cù u slogan "Tutti sò diversi, tutti sò uguali", a municipalità metropolitana di İzmir urganizeghja avvenimenti tematichi "Meeting" chì riuniscenu persone disabili è senza disabilità cum'è parte di a Settimana di i Disabili 10-16 di Maghju. U primu ghjornu di a settimana, İnciraltı Therapy Garden serà apertu per l'anziani, i disabili è i zitelli, induve si mette in risaltu u putere curativu di a natura.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di Istanbul, chì rinforza l'obiettivo di İzmir senza barriere cù a cunniscenza di "Un'altra pulitica di disabilità hè pussibile", l'attività cù u tema di "Incontru" sò state pianificate in u scopu di a Settimana di i Disabili 10-16 May. U prugramma serà tenutu dumani da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç SoyerCumincià cù l'apertura di u Giardinu di Terapia, induve l'effettu calmante di a natura è di e piante hè utilizatu com'è strumentu curativi per l'anziani, i disabili è i zitelli. In u scopu di u Festival di Primavera Senza Barriere, chì accuminciarà à 17.00 à İnciraltı Therapy Garden, diversi attelli seranu tenuti in attellu di piante aromatiche, piste scalzi, spazii di giardinaggiu terapeuticu, attellu di legnu, filusufìa è zona di attività di fiaba, biofilia per i zitelli. parchi di ghjocu chì interagiscenu cù a natura, camini di caminata è spazii di seduta cù attività inclusive. L'inaugurazione di u Giardinu di Terapia hè stata fatta da u presidente. Tunç SoyerSerà à 18.00 cù a participazione di .

Nisuna barriera à u sport

Un attellu di sport serà tenutu in diversi campi cum'è tennis di tavola, boccia, basketball, volleyball, football in sedia a rotelle, football amputatu cù l'atleti disabili di a municipalità metropolitana di Izmir, i municipalità di distrittu è l'urganisazioni non governamentali u mercuri 11 di maghju nantu à a spiaggia. di Urla Sand Sea trà 14.00 è 18.00.

Biblioteca viva

In u stessu ghjornu, l'avvenimentu "Living Library" serà realizatu nantu à u Kulturpark Wooden Stage trà 18.00-20.30, in quale e persone cù disabilità è quelli chì travaglianu in u campu di a disabilità seranu lettori di u libru, i participanti seranu lettori vuluntarii. , è i lettori scontranu cù u libru intornu à una tavula è facenu dumande nantu à i so campi di sapè.

Tour di spiaggia in bicicletta tandem

Una corsa di sensibilizazione serà tenuta u ghjovi 12 di maghju à a Torre di l'Orologio di Konak à 18.00, induve i vedenti è i cechi si scontranu è andaranu in bicicletta in tandem. Durante u viaghju da Konak Square à İnciraltı, i piloti piloti descriveranu u so circondu à u so amicu visualmente.

Quelli chì facilitanu a vita di i disabili ùn sò micca scurdati

U museu di l'oliu d'oliu Köstem serà visitatu u venneri 13 di maghju, trà 13.00 è 16.00, per migliurà a qualità di vita micca solu per e persone cù disabilità, ma ancu per quelli chì curanu per elli. In u museu, hè destinatu à i disabili è e so famiglie per alluntanassi da u stress di a vita di ogni ghjornu è per pruduce prudutti sani in attelli alimentari cù i so figlioli.

"Avemu qualcosa da dì"

I disabili è e persone chì travaglianu in u campu di a disabilità parleranu di e so sperienze cù u pannellu "Avemu qualcosa da dì" u venneri 13 di maghju, trà 18.00 è 21.00 in Kültürpark Wooden Sahne, induve a perspettiva basata nantu à i diritti nantu à a disabilità hè discututa. .

Prughjettu Cuscenza in My Hands

In u scopu di u prughjettu di Cuscenza in e vostre mani, chì hà da scopu di sparghje a cuscenza di i disabili cù un cuncettu sfarente ogni annu, l'avvenimentu finali serà u sabbatu 14 di maghju, trà 11.00 ore è 17.00 ore à u Gas Storicu. Fabbrica. In u scopu di u prugettu, furmazioni di cuscenza è di discorsu sò state date à i studienti universitari prima, è dopu à i liceani cù issi vuluntarii. I studienti di l'università è di u liceu chì anu participatu à i furmazioni anu realizatu studii basati nantu à l'arte nantu à a cuscenza di a disabilità in e scole primarie. In l'avvenimentu finale chì si terrà u 14 di maghju, issi pruduzzione custituiti da pittura, teatru, spettaculu di pupi è cortumetratu seranu presentati.

A prima attività per i zitelli cechi è sordi da fà inseme

Lunedì 16 di maghju di u 2022, à 14.00, i zitelli ciechi, cechi è sordi seranu riuniti è un attellu serà tenutu induve a ceramica fatta di argilla si terrà in u Museu d'Arte Moderna di Izmir Touchable, senza handicappati in Ornekkoy Social. Prughjetti Campus. L'attellu serà u primu avvenimentu induve i zitelli cechi è sordi travaglià inseme. Un artista vocale visualmente impeditu accumpagnarà l'avvenimentu cù i so canti.

A settimana finisci cù un festival di kite à 17.30 in u Giardinu Terapia di İnciraltı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*