İzmir correrà per quelli chì ùn ponu micca curriri à Wings for Life World Run 2022

Izmir Wings for Life World Run correrà per quelli chì ùn ponu micca curriri
İzmir correrà per quelli chì ùn ponu micca curriri à Wings for Life World Run 2022

Wings for Life World Run 8, chì si svolgerà à u stessu tempu in u mondu sanu dumenica 2022 di maghju, serà ospitatu da İzmir, in Turchia, per finanzià a ricerca nantu à u trattamentu di a paralisi di a spina spinale è per sensibilizà. nantu à sta questione. Cunferenza di stampa di l'urganizazione induve centinaie di millaie di persone "correranu per quelli chì ùn ponu micca curriri" Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è Semra Çetinkaya, presidente di l'Associazione Turca di Paralisi di a Corda Spinale. Ministru Tunç Soyerinvitatu tutti à Izmir l'8 di maghju per sustene u trattamentu di a paralisi di a spina.

A tappa turca di u Wings for Life World Run 8, chì si terrà simultaneamente in ottu paesi dumenica 2022 di maghju, per finanzà a ricerca nantu à u trattamentu di a paralisi di a spina spinale, serà eseguita per a quinta volta in İzmir. Tuttu l'ingudu da a razza, chì hè stata urganizata cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, serà utilizata in a ricerca per u trattamentu permanente di a paralisi di a spina. A presentazione di a corsa, chì hà da principià à 14.00, hè stata fatta cù una cunferenza di stampa tenuta in a Storia Fabbrica di Gas di Carbone.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a riunione. Tunç Soyer, Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport di İzmir Murat Eskici, Presidente di l'Associazione Turca Paralitica di a Spina Spinale Semra Çetinkaya, Manager di Marketing Ford Turchia Talat İşoğlu, Atleta Red Bull Hazal Nehir, Atleta Red Bull Dario Costa chì utilizerà u Ford Kuga Catching Vehicle, i ghjucatori Müge Boz, Onur Büyüktopçu, Anıl Altan è atleti anu participatu.

"Izmir hè statu datu u titulu di a cità chì incarna megliu i valori europei"

U presidente parla in a riunione Tunç SoyerDichjarà chì s'aspittavanu à accoglie quasi deci mila corridori in a tappa Izmir di a corsa, chì principiarà simultaneamente in 8 paesi in dui cuntinenti, hà dettu chì l'8 di maghju, annunceranu u so sustegnu à u mondu in a lotta contru a spina. paralisi da Izmir. Cuntinuendu u so discorsu ricurdendu chì İzmir hà vintu un premiu impurtante, u presidente Tunç Soyer"İzmir hà ricevutu un premiu chì ci hà fattu tutti fieri. Hè statu ritenutu degnu di u Premiu Europeu 2022 da u Parlamentu Europeu è İzmir hè stata attribuita u titulu di a cità chì incarna megliu i valori europei. Unu di i mutivi principali chì avemu statu attribuitu stu tìtulu hè perchè effettuemu un grande travagliu chì prumove u sport com'è modu di vita è prutegge a salute publica. A Municipalità Metropolitana di Izmir attribuisce una grande impurtanza à l'urganisazioni sportive internaziunali per aumentà i nostri abitudini sportivi è unisce Izmir cù u mondu.

"Avemu fattu Marathon İzmir una di e razze più impurtanti di u nostru paese"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dichjaratu chì malgradu u prucessu pandemicu chì affetta u mondu, urganizanu parechji avvenimenti sportivi è ospitanu tornei internaziunali. Tunç Soyer, disse :

"Comu sapete, avemu incoronatu a mezza maratona di u 9 di settembre è u 19 di maghju cù a maratona İzmir. Mentre prumove Maraton İzmir, aghju dichjaratu chì seria una di e marche più impurtanti di İzmir. Aghju enfatizatu chì cù u vantaghju di a pista è a qualità di l'urganizazione, ghjunghjerà à u livellu di maratoni limitati in quale tutti da 7 à 70 anu participatu in pocu tempu. Puderaghju cun orgogliu chì hà fattu. Avemu fattu Marathon İzmir, chì avemu urganizatu per a terza volta in April, una di e razzii più impurtanti di u nostru paese in pocu tempu ".

Izmir ospita per a quinta volta

U presidente Soyer hà dettu chì ùn era micca una coincidenza chì İzmir hè statu sceltu per a corsa di Wings for Life World Run, è chì a cità cuntinuava à ospitare sta cumpetizione era u risultatu di u valore aumentatu chì anu datu à u sport. Soyer hà dettu: "Questa urganizazione internaziunale, chì serve un scopu cusì preziosu, hè tenuta per a settima volta in u mondu è in Turchia, è İzmir ospita sta corsa per a quinta volta. Questu hè un grande onore per Izmir, per tutti noi. Vogliu bona furtuna à tutti i cuncurrenti. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì mi sustenevanu", disse.

"Questa corsa hè promettente"

Semra Çetinkaya, presidente di l'Associazione Turca di Paralisi di a Corda Spinale, hà dichjaratu chì, mentre ch'ella era una persona sana d'affari, hà avutu una paralisi di a spina dopu un accidente di trafficu. Attendendu l'attenzione à l'impurtanza di portà una cintura di sicurezza durante a guida, Çetinkaya hà dettu: "Diventate dipendente di l'altri, nantu à una sedia à rotelle. Incontrate ostaculi in e strade di a vostra casa. Hè per quessa chì ùn hè micca faciule per inizià tuttu da zero. Hè per quessa chì sta razza hè assai promettente. Speremu chì una sensibilizazione serà creata è boni passi seranu fatti cù i fondi per esse raccolti ".

"Hè una impurtanza particulare chì hè fattu per u bè di l'altri"

U Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport di İzmir, Murat Eskici, hà dettu ancu chì İzmir ospita grandi attività sportive, ma l'avvenimentu di l'8 di Maghju hà una impurtanza speciale è hà dettu: "A ghjente si riunisce per fà u bè. Sè simu sani oghje, pudemu esse malati dumani. Ma quandu a ghjente si riunite per fà u bè per l'altri, significa chì ci hè una bellezza sfarente. Izmir hè una grande cità. Capitale di u sport. Hà una impurtanza particulare chì hè sempre ricurdatu cù u sportu è chì l'attività sportiva sò realizate per u bonu di l'altri. I sentimenti di amabilità in a nostra sucità ùn sò micca morti. A ghjente hè quasi cumpetizione per fà u bè. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

"Lasciate e chjavi è corre s'ellu ci hè bontà"

Ford Turkey Marketing Manager Talat İşoğlu hà dichjaratu ch'elli anu determinatu u so mottu cum'è "Lasciate e chjavi è corre s'ellu ci hè bontà" è hà dettu: "Vulemu ringrazià tutte e persone di İzmir, in particulare u nostru stimatu presidente, per avè accoltu una bella bella. urganizazione. Hè una di e razze più belle è significative in u mondu per noi. Supportemu dapoi u 2016. Semu quì cum'è u sponsor principale ".

Chjama da l'atleti

Unu di l'atleti Red Bull, Hazal Nehir, hà dettu: "Tutti quelli chì participanu à questa urganizazione cercanu speranza per a paralisi di a spina, ci hè speranza. U più grande simu, più noi dimustramu chì simu da u so latu. Aspittemu chì tutti venenu à Izmir dumenica per intensificà questi passi ", disse.

Un ghjornu, Dario Costa, unu di l'atleti Red Bull, hà dichjaratu chì tutti puderianu avè una paralisi di a spina, "Vulemu sustene a scienza chì prova di truvà una suluzione per sta malatia. Unu di i mo scopi hè di sensibilizà a paralisi di a spina.

Ùn ci hè micca una linea di finitura, ci hè una cattura

Wings for Life World Run principia à 14.00:15 à Kulturpark. In a corsa induve ùn ci hè micca a linea d'arrivu, i corridori pruvaranu di ùn esse chjappu da u Veiculu Catch, chì partirà à una vitezza di 35 chilometri una meza ora dopu à u principiu di a corsa. U veiculu, chì a so vitezza aumenta ogni meza ora, ghjunghjerà una vitezza massima di XNUMX km / h. L'ultimu cuncurrente maschile è femminile daretu à u veiculu di cattura serà u vincitore. U cuncurrente maschile è femina chì riesce à cuntinuà a corsa per u più longu tempu, chì principia à u stessu tempu in diverse parti di u mondu, serà u campionu mundiale.

A registrazione per a corsa cuntinueghja à kosamayanlariicinkos.com.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*