L'aeroportu di Rize-Artvin serà u 58u aeroportu di Turchia

L'aeroportu di Rize Artvin serà l'aeroportu di Pearl di Turchia
L'aeroportu di Rize-Artvin serà u 58u aeroportu di Turchia

L'Aeroportu Rize-Artvin, u sicondu aeroportu di Turchia custruitu da riempimentu di u mare, serà apertu dumani da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Custruitu annantu à una superficie di 3 milioni di metri quadrati, l'Aeroportu Rize-Artvin risponderà cumplettamente i bisogni di trasportu aereu di a regione cù a so pista di 45 metri di larghezza è 3 metri di lunghezza.

L'aeroportu, chì a fundazione hè stata stabilita u 3 d'aprile di u 2017, avarà una capacità annuale di passageru di 3 milioni. Realizatu cù a so architettura unica è tecnulugii di ingegneria avanzata, l'aeroportu hà un spaziu tutale chjusu di 32 mila metri quadrati cù un terminal terminale di 47 mila metri quadrati è altri edifici di supportu.

À l'aeroportu, chì porta tracce di l'elementi culturali di a regione, hè stata custruita una torre di 36 metri d'altezza, inspirata da a forma di un vetru di tè, è ancu di l'edificiu terminale in quale si riflette l'architettura lucale. A torre, chì u corpu hè illuminatu, aghjunghje vitalità à a siluette di a regione.

L'aeroportu di Rize-Artvin, chì hà da piglià u so postu trà i pochi esempi di u mondu in u so campu cù e so caratteristiche tecniche è di custruzzione, hà una zona di paisaghju di circa 19 campi di football, in altre parolle, più di 135 mila metri quatratu. 49 mila metri quadrati di l'aeroportu sò stati verdi cù 1453 arburi, chì sò cumpatibili cù e caratteristiche geografiche di u Mari Neru.

Ci hè un parcheghju cù una capacità di 448 veiculi in l'aeroportu, induve u Museu di u Tè è l'uggetti artistici sò situati per presentà u tè Rize à u mondu sanu è spiegà u viaghju di tè da u giardinu à a tazza cù a so storia. è effetti in a regione.

L'aeroportu, chì serve à a nazione, l'ambiente è l'ecunumia di u paese cù i so cuntributi à u turismu, u cummerciu è a produzzione di u paese, in particulare in a regione orientale di u Mari Neru, serà ancu u centru di trasferimentu di a catena di trasportu chì nascerà da trafficu potenziale trà u Mari Neru orientali, u Caucasu è i paesi di u Mediu Oriente.

L'aeroportu hè statu determinatu cum'è una porta di fruntiera aerea permanente aperta à l'entrate è e surghjenti internaziunali cù a Decisione di u presidente publicata in a Gazzetta Ufficiale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*