İzmir Agriculture Mobile Application Introduce in Kültürpark

Izmir Agriculture Mobile Application Introduce in Kulturpark
İzmir Agriculture Mobile Application Introduce in Kültürpark

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer İzmir Agriculture, chì hè stata implementata in cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", hà introduttu a so applicazione mobile in Kültürpark. Assistendu à u Ghjornu di Cipru, induve e municipalità di Cipru in a Rete Cittaslow sò stati aperti in u stessu locu dopu a presentazione, u sindaco Soyer hà dettu: "Continuemu à purtà cibi boni, ghjusti è puliti à İzmir in i Ghjorni di Cipru. Cù l'applicazione Izmir Agriculture, aghjustemu un altru ligame assai impurtante à u nostru travagliu agriculu in Izmir ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn linea cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", l'applicazione mobile İzmir Agriculture, chì sustenerà i pruduttori agriculi, hè stata lanciata in Kültürpark. À u listessu tempu, Cyprus Days hà iniziatu in Kültürpark, cù a participazione di 5 pruduttori da 48 municipalità chì rapprisentanu a Cittaslow Network di Cipru di u Nordu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Oghje, sò felice di accoglie i pruduttori lucali di e cinque cità chì sò membri di a reta Cittaslow stabilita in a Republica Turca di Cipru di u Nordu in İzmir è di prumove a nostra applicazione digitale İzmir Agriculture inseme. Continuemu à purtà cibi boni, ghjusti è puliti à Izmir in i Ghjorni di Cipru. Cù l'applicazione Izmir Agriculture, aghjustemu un altru ligame assai impurtante à u nostru travagliu agriculu in Izmir ".

Quale hè assistitu ?

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di presentazione. Tunç Soyer, Village Koop İzmir President Union Neptün Soyer, İzmir Metropolitan Municipality Vice Secretari Generali Ertuğrul Tugay è Barış Karcı, Vice Consulate General di a Republica Turca di Cipru Nordu (TRNC) Almila Tunç, CHP Çorum President Provincial Mehmet Tahtasız, Future President Provincial Onİzmir Sivaslı, u sindaco provinciale di CHP İzmir Ali Rıfat Koç, membru di a rete TRNC Cittaslow, u sindaco di Yeniboğaziçi Mehmet Zurnacılar, u sindaco di Tatlısu Hayri Orçan, u sindaco di Lefke Aziz Kaya, u sindaco di Mehmetçik Cemil Sarıçizmeli, u sindaco municipale di Geçitkale, u sindaco metropolitanu di Torçan, u sindaco municipale di Torçan, u sindaco municipale di Torçan. , urganisazioni non governamentali, capi di camere, associi è sindicati, rapprisentanti, capi è pruduttori.

Presentazione à i pruduttori

À u lanciamentu, chì hà iniziatu cù u spettaculu di Danze Folk di a Municipalità di i zitelli di Seferihisar, Ata Temiz, Capu di Dipartimentu IT di a Municipalità Metropolitana di Izmir, è Şevket Meriç, Capu di u Dipartimentu di i Servizi Agricoli, anu introduttu l'applicazione mobile "İzmir Agriculture" à i pruduttori. In u so discorsu di apertura, u presidente hà dettu chì anu fattu dui passi impurtanti in Izmir per salvà l'agricultura da l'impassu in quale era. Tunç Soyer"U primu hè di sustene e sementi ancestrali è e razzi d'animali nativi, è u sicondu hè di cultivà u picculu pruduttore. Ciò chì hè necessariu per questu cambiamentu hè a pianificazione è u sustegnu. In altri palori, per pianificà quali culturi seranu piantati induve è quandu è quantu, per sustene i picculi pruduttori sottu u tettu di cooperative è sindicati. A pianificazione hè forse l'aspettu più cruciale di u travagliu. Oghje simu in Kulturpark. Sè qualchissia dice chì dumani custruirà un edifiziu di 18 piani quì, riderete. Perchè stu locu hà un pianu. Allora, ci hè un pianu in l'agricultura ? Sfurtunatamente micca. Semu in una pulitica agricula induve nimu sà chì fà, chì cresce, ciò chì uttene in ritornu, è induve esisti solu i grandi. À u cuntrariu, l'agricultura deve prima tene a manu di u picculu pruduttore è aiutallu à u mercatu di u so pruduttu. Avemu bisognu di pianificà per questu. Facemu a pianificazione à scala di bacinu. Per fà questu, avemu bisognu di dati. Hè per quessa chì l'applicazione mobile Izmir Agriculture hè assai impurtante ", disse.

Luttà à a siccità è a miseria cù a pianificazione

Dicendu chì e municipalità CHP in tutta a Turchia cercanu di fà qualcosa nantu à l'agricultura, u sindaco Soyer hà dettu: "Forse a nostra più grande differenza hè di implementà pratiche induve tutti questi studii si mettenu in un quadru è si trasformanu in una pulitica. In altre parolle, quandu dicemu un'altra agricultura, ùn avemu micca solu travagliatu per dà un soffiu d'aria fresca à i picculi pruduttori in İzmir. Mostremu cumu duvemu implementà e pulitiche agricule quandu una nova Turchia hè stabilita, per pudè sbarazzà di e pulitiche orientate à l'impurtazione chì simu oghje. Per questu, ogni travagliu chì facemu hà una spina, una filusufìa. Questa applicazione digitale offerta oghje hè u pruduttu di una tale vista ".

"Aprirà e porte di u cummerciu mundiale di l'alimentariu à tutti i agricultori"

Dichjarà chì hè assai pussibule di finisce a miseria, chì si sparghje è diventa massiva ghjornu per ghjornu, u presidente Soyer hà dettu: "A nostra visione di un'altra agricultura hè pussibile è a nostra strategia agricula di İzmir à sei zampe prova sta pussibilità. Cù İzmir Agriculture, simu luttendu cù a siccità è a miseria à u stessu tempu. Purtemu una di e fiere gastronomiche più impurtanti di u mondu à Izmir in settembre. A fiera Terra Madre Anatolia hè unu di i pilastri più impurtanti di a nostra strategia Agriculture İzmir. Questa fiera aprirà e porte di u cummerciu mundiale di l'alimentariu à tutti i agricultori di u nostru paese, in particulare i pruduttori di İzmir. Per furtuna, i municipalità membri di Cittaslow in Cipru di u Nordu seranu ancu cun noi in questa fiera. Dicemu chì u nostru picculu pruduttori deve vende u so pruduttu in u mercatu s'ellu vole, o in i mercati cù i più belli imballaggi. S'ellu vole, pò esse esportatu u so pruduttu da i nostri porti à u mondu sanu. Finu à chì i nostri vignaghjoli si riuniscenu sottu à u tettu di e cooperative è di i sindicati, nisun putere ùn pò stà in u so modu. A municipalità metropolitana di Izmir hè vicinu à u nostru pruduttore, chì hè urganizatu solu per questu ".

L'applicazione furnisce l'uppurtunità di scuntrà cù i cumpratori

U sindaco Soyer hà dettu chì cù l'applicazione mobile İzmir Agriculture, i pruduttori in İzmir anu l'uppurtunità di riceve supportu agriculu, esibisce i so prudutti è scuntrà i cumpratori cun un solu clic. Soyer hà dettu: "Grazie à a nostra applicazione, i nostri pruduttori ricevenu suggerimenti di l'aquacultura nantu à u so campu è u pruduttu chì pruducenu. U nostru agricultore pò seguità a salute è u sviluppu di e piante in u so campu cù culori è percentuali attraversu stu software. Se ci hè un prublema in u sviluppu di a pianta prodotta, pò riceve un supportu tecnicu da i nostri ingegneri agriculi grazia à u modulu "dumandà à l'ingegnere". Grazie à sta applicazione, u nostru pruduttore pò accede à i prezzi di u mercatu di parechji elementi di spesa, cum'è i prezzi di u mercatu, a medicina, i fertilizzanti, u diesel è i prezzi di l'alimentazione.

Pudemu analizà a produzzione di u nostru agricultore chì opera in ogni parte di İzmir cù u sistema di imaging satellitare è l'algoritmi inclusi in u software. In questu modu, capiscenu quali prudutti sò necessarii in İzmir per tuttu l'annu basatu annantu à i saldi di offerta-domanda. A nostra applicazione İzmir Agriculture rinforza a nostra visione di "Un'altra agricultura hè pussibile" cù l'opportunità offerte da a digitalizazione.

"Stamu in a produzzione sottu a guida di u presidente Tunç"

Mehmet Zurnacılar, Sindaco di Yeniboğaziçi, membru di a Rete Cittaslow TRNC, hà dettu: "U nostru stimatu presidente Tunç SoyerU sognu chì hà cuminciatu cù a visita di noi hè diventatu oghje. Questa hè a nostra prima volta in un tali avvenimentu. I vostri cuntributi ùn ponu micca esse pagati. Facemu un grande travagliu inseme. Sottu a dirigenza di Tunç President, simu in pruduzzione. E so opere sò applicate in Turchia è in Cipru. Fighjemu da İzmir chì un'altra agricultura hè pussibule. Producemu inseme. Puderete vede più di 80 sapori è articuli artighjanali in a riunione di i pruduttori di Cyprus Days.

"Avemu bisognu di rinfurzà ancu i nostri ligami cù Cipru"

Dopu à a presentazione, u sindaco Soyer, chì hà assistitu à u ghjornu di Cipru, induve e municipalità di Cipru in a Rete Cittaslow anu apertu un stand in u stessu locu, hà avutu l'uppurtunità di tastà l'alimenti ciprioti. Soyer hà dettu: "U fattu chì i nostri fratelli è soru ciprioti sò quì è mostranu i so gusti, a cultura è e tradizioni ci ricorda una volta di più quantu simu forti è ricchi. Ghjornu assai bellu. Avemu bisognu di rinfurzà ancu i nostri ligami cù Cipru ", disse. U sindaco Soyer hà visitatu a mostra di pittura "Cumplete a vostra foto", una parte di quale hè stata cumpletata da i zitelli di a municipalità di i zitelli di Seferihisar è l'altra parte hè stata cumpletata da i zitelli di a municipalità di i zitelli di Yeni Boğaziçi Mehmetçik.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*