L'età di u cancer di u senu hè in calata, ma a perdita di vita hè in calata

L'età di u cancer di u senu hè diminuita, ma a perdita di vita diminuisce
L'età di u cancer di u senu hè in calata, ma a perdita di vita hè in calata

U cancru di pettu hè u tipu più cumuni di cancru in e donne oghje è l'età di l'incidenza hè diminuendu ghjornu per ghjornu. Tuttavia, malgradu tuttu stu ritrattu apparentemente negativu, Yeditepe University Koşuyolu Hospital General Surgery Specialist, chì hà signalatu chì a perdita di vita hè diminuita. Dr. Neşet Köksal hà ancu enfatizatu chì in l'ultimi anni, risultati promettenti sò stati ottenuti contr'à u cancru di u senu cù l'aumentu di a cuscenza suciale, l'usu generalizatu di metudi di screening è trattamenti mirati.

Dichjarà chì u trattamentu di u cancer di u senu hè pussibule è u diagnosticu precoce hè fattu, u successu di trattamentu aumenta considerablemente. Dr. Neşet Köksal hà dettu: "Sicondu e statistiche, una di ogni 7-8 donne in u mondu pò avè un cancru di mama in un certu puntu di a so vita. Parallelamente à questu, l'incidenza di u cancru di mama à i ghjovani età hè in crescita oghje. Tuttavia, senza dì chì qualcosa succederà, ogni ghjovana deve principià u so propiu esame da l'età di 20 anni. Grazie à u diagnosticu precoce, hè pussibule di vince a lotta contru u cancru di mama.

Trè metudi per a diagnosi precoce

Sottulineendu chì ci sò trè metudi da fà per u diagnosticu precoce di u cancru di mama, u Prof. Dr. Neşet Köksal hà dichjaratu chì prima di tuttu, e donne anu da fà un autoesami regulare di u pettu à partesi da i 20 anni, è chì l'esame di u pettu da u duttore hè necessariu quandu ci hè una situazione sospetta in l'esame manuale. Prufessore, chì hà avvistatu chì i metudi d'imaghjini cum'è a mammografia è / o l'ultrasound di u pettu deve esse appiicati quandu ci hè una situazione sospetta dopu à l'esame di u duttore. Dr. Neşet Köksal hà dichjaratu chì in questu modu, hè pussibule sia diagnosticà precocemente sia riduce a perdita di vita per via di u cancru di mama.

Dichjarà chì in l'ultimi anni, a ghjente hè diventata assai più cuscente cù i sforzi per aumentà a cuscenza suciale in u nostru paese, Prof. Dr. Koksal, ogni donna trà l'età di 30-40 deve passà per un cuntrollu di un medico specialista ogni 3 anni. Dopu à l'età di 40, i cuntrolli mammografichi annuali deve esse realizatu. In e donne chì i so parenti di primu gradu sò stati diagnosticati cun cancru di pettu à a ghjovana età, u screening deve esse principiatu 10 anni prima di l'età à a quale u cancru hè statu detecatu.

Rimarchendu chì a mammografia regulare hè ancu impurtante contr'à u cancru di mama, u Prof. Dr. Köksal hà aghjustatu chì a perdita di vita da u cancru di u pettu hè diminuita significativamente grazia à i screenings mammografichi regulari.

Attenzione à u Riscu Familiale è Mutazioni Gene!

"Sicondu statistiche, circa 70-80 per centu di u cancru di mama in e donne si trova dopu à l'età di 40 anni. In ogni casu, u cursu più aggressivu di u cancru di pettu vistu sottu à l'età di 40 aumenta a so impurtanza. Dr. Neşet Köksal hà dettu ancu: "I cancers di senu ereditari cù mutazioni di geni BRCA1 è BRCA2 custituiscenu circa 15% di i cancers di senu. Avè cancru di mama in parenti di primu gradu, cum'è a mamma è a surella, radduppia u risicu di sviluppà sta malatia. E donne cù una mutazione di u genu BRCA o una storia di famiglia di cancru di mama pò sviluppà un cancru di mama à una età più ghjovana. Dunque, e donne in questu gruppu ùn deve micca aspittà dopu à l'età di 2 per avè screening di cancru di mama.

Merve Türk, chì hè stata diagnosticata cun cancru di pettu à l'età di 29 anni; "Aghju strettu à a vita"

Merve Türk, di 29 anni, chì vive in Istanbul, hà dumandatu à l'uspidale quandu hà nutatu una durezza è una massa in u pettu mentre pigliava una doccia. Ancu s'ellu hè statu dettu prima chì ci era una massa in l'ossu, l'Università Yeditepe Koşuyolu Hospital General Surgery Specialist Prof. Dr. Neşet Köksal hè stata trovata à avè un cancro di u senu per via di l'esami fatti nantu à a so dumanda. Merve Türk, chì a so malatia hè stata presa in una prima fase, hà dichjaratu ch'ella hà tenutu a vita senza perde a speranza è hà cuminciatu à ricuperà a so salute dopu a cirurgia.

"Ascolta i signali di u vostru corpu"

A Sra Merve, chì hà infurmatu chì a so zia hà avutu u cancer di u pettu è chì a so mamma hà avutu u cancer di u culonu prima, hà dettu chì ùn hà micca persu a so morale perchè a so malatia era in una prima fase dopu à u diagnosticu è ùn hà mai persu a so speranza; "Dopu à u diagnosticu di cancru di mama, aghju ricevutu assai sustegnu da a mo famiglia, l'istituzione per a quale aghju travagliatu, è u mo ambiente. Tuttavia, pensu chì u cancru ùn hè micca datu abbastanza attenzione in u gruppu di età ghjovana. Finu à ch'e aghju statu diagnosticatu di cancru, aghju avutu l'idea sbagliata chì era sempre ghjovanu è u cancru era troppu luntanu da mè. Cunsigliu à tutti, in particulare i ghjovani, à sente è osservà i segni è i signali dati da u so corpu. Hè pussibule di trattà u cancro di u senu, basta chì ne sapete è diagnosticate in una prima fase ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*