L'industria turca di l'approvvigionamentu di l'automobile cerca novi esportazioni in Italia

L'industria turca di l'approvvigionamentu di l'automobile cerca novi esportazioni in Italia
L'industria turca di l'approvvigionamentu di l'automobile cerca novi esportazioni in Italia

L'Associazione Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludag (OIB) hà urganizatu una fiera in Italia. Turchia hà participatu à a Fiera Autopromotec, chì si tene ogni dui anni in Bologna, Italia è hè una di e più grande fieri in u so campu in Europa, cù 11 cumpagnie. L'imprese di l'automobili turchi anu mostratu i so prudutti in l'industria di l'offerta in a fiera tenuta trà 25-28 May. In l'urganizazione assistita da u membru di u Cunsigliu di l'OIB Müfit Karademirler è u membru di u Cunsigliu di Supervisione di l'OİB Ali Kemal Yazıcı, l'imprese automobilistiche turche è italiane anu tenutu riunioni impurtanti per opportunità di cooperazione mutuale in u settore è cresce u cummerciu. L'imprese turche, chì anu ancu tenutu riunioni bilaterali cù cumitati d'acquistu di diversi paesi, anu truvatu novi opportunità di cummerciale in a fiera.

Turchia hè u 4u paese da quale l'Italia importa a più automobile.

U mercatu talianu hà un postu impurtante in quantu à l'industria automobilistica turca. L'Italia importa più da Turchia dopu a Germania, a Spagna è a Francia in l'impurtazioni di l'automobile. Turchia hà realizatu una esportazione di l'automobile di circa 15 miliardi di dollari in Italia l'annu passatu, cun un aumentu di 2,5 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Cù e so esportazioni, l'industria di l'automobile turca hà sappiutu ottene una parte di 5,8 per centu di l'impurtazioni di l'automobile d'Italia.

Mentre chì u produttu prominente in l'esportazioni di Turchia in Italia era vitture di passageru cù 882,6 milioni di dollari, stu pruduttu hè statu seguitu da l'industria di furnimentu cù 778,4 milioni di dollari è i veiculi motori per u trasportu di merchenzie cù 572,8 milioni di dollari.

Turchia, chì hà aumentatu e so esportazioni in Italia in aprile di questu annu, hà registratu un incrementu di 5,6 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu passatu è hà realizatu 212 milioni di dollari di esportazioni. L'industria automobilistica turca hà u scopu di aumentà l'esportazioni in Italia, chì hè unu di i mercati d'esportazione più impurtanti, in 2022, à più di $ 2,5 miliardi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*