L'obiettivu di i judoisti cù disabilità visive Gökhan Biçer è Onur Taştan hè Parigi

I judoisti con disabilità visive Gokhan Bicer è Onur Tastanin Goal Paris
L'obiettivu di i judoisti cù disabilità visive Gökhan Biçer è Onur Taştan hè Parigi

Gokhan Biçer è Onur Tastan, judokas visivi di Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club, miranu à Parigi. I dui atleti travagliaranu per i Paralimpiadi di Parigi 2024 dopu avè successu à i Campionati Europei è Munniali.

Gökhan Biçer, chì hà vintu a medaglia d'argentu in 24 chilò à i cuncorsi di u Grand Prix Mondiale di Judo per i Visionali tenuti in Antalya u 25-90 d'aprile, è Onur Taştan, chì hà vintu a medaglia di bronzu in i 90 chilò più XNUMX chilò, si sò stabiliti i so scopi. i Ghjochi Olimpichi.

Gökhan Biçer, chì hà dettu a storia di l'iniziu di u judo, hà dettu: "Aghju intesu parlà di u nostru amicu Sergen Gündüz, chì era in u nostru club à quellu tempu, è aghju cuminciatu à u judo emulendulu. Mi sentu felice è tranquillu mentre faci u judo. Esse in Tatamide mi permette di sbarazzarsi di tutte e mo emozioni negative. Biçer hà dettu: "Puderaghju vede finu à a seconda scola di a scola secundaria, ma dopu aghju avutu a cecità notturna. Naturalmente, aghju avutu prublemi à ghjucà sport. Ma aghju amparatu à superà tuttu ", disse. Esprimendu ch'ellu hè statu un atleta di Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club dapoi u 2015, u judoka cù disabilità visive hà dettu: "Aghju scontru u nostru coach Münir Tunç, unu di i formatori di u nostru club. M'hà aiutatu è aghju vinutu à u club. In a mo classe di pesu, sò statu medaglia d'oru in cuncorsi naziunali da 2016. In i tornei internaziunali, aghju avutu u terzu postu in Lituania è infine aghju vintu una medaglia d'argentu in Antalya. U mo prossimu scopu hè a cima di u podium. Vogliu alzà a nostra bandiera è cantà u nostru Innu Naziunale à l'Olimpiadi Paralimpichi chì si teranu in Parigi in u 2024.

"U judo mi dà fiducia è curaggiu"

Onur Taştan, chì hà dichjaratu ch'ellu era natu cù una disabilità visuale, hà dettu: "Aghju cuminciatu à judo assai tardi. Vuliu avè cunnisciutu prima è puderia avè principiatu prima. Una volta aghju fattu taekwondo, ma cù l'incuragimentu di u mo babbu, mi sò trovu in tatami. Mi sentu cunfidendu è curaggiu quì ", disse. Taştan hà dichjaratu ch'ellu hè ghjuntu à u Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di İzmir in 2015 è hà dettu: "Aghju vintu medaglie d'oru in campionati naziunali. Aghju vintu medaglie di bronzu in l'ultimi dui campiunati internaziunali. "U mo scopu ùn hè micca u terzu postu, ma u campionatu avà", disse. Dichjarà chì anu acceleratu u travagliu per l'Olimpiadi Paralimpichi chì si teranu in Parigi in 2024, Taştan hà dettu: "U nostru travagliu in questa direzzione cuntinueghja. Vogliu andà à l'Olimpiadi participendu à diversi tornei è cullendu punti di quota. Facendu questu, aghju sempre scopu di stà in cima. Puderemu ottene questu cù u sustegnu di u nostru club.

Destination Paris

Dichjarà chì u Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà successu in i rami sportivi per i disabili, u Head Coach di Judo Mesut Kapan hà dettu: "Questa ùn hè micca a nostra prima medaglia. Investitemu in u futuru cù i nostri atleti visualmente è uditivi. Avemu vintu medaglie di bronzu in 2012 Olimpiadi Paralimpichi di Londra è medaglie d'argentu in 2013 Giochi Olimpichi Sordi in judo basatu annantu à u prugettu Engelsizmir di a nostra municipalità. L'obiettivi più impurtanti di i nostri atleti Gökhan Biçer è Onur Taştan seranu avà di participà à l'Olimpiadi Paralimpichi chì si teranu in Parigi in u 2024. Cridemu chì rapprisentanu İzmir in u megliu modu in Parigi imparendu da i punti di quota ch'elli anu persu sfurtunatamenti in 2020 ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*