L'uccelli migratori Preferiscenu i Nidi Custruiti da Ankara Metropolitan

Uccelli Migranti Preferiscenu Nidi Custruiti da Ankara Metropolitan
L'uccelli migratori Preferiscenu i Nidi Custruiti da Ankara Metropolitan

Cuntinuendu e so pratiche ecologiche in a capitale, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà ancu firmatu un prughjettu favuritu di a natura per l'uccelli migratori. Cum'è parte di u "Prughjettu Farmer-Friendly Birds Farming Farming Safer Safer" realizatu da u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale cù l'Associazione di Ricerca di a Natura, e cicogne anu fattu nidi in 17 lochi designati in Güdül è Beypazarı. Cicogne in u periodu di incubazione cuminciaru à utilizà i nidi.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì cuntinueghja i so travaglii favurevuli di l'ambiente in a capitale senza rallentà, hà firmatu una nova applicazione amica di a natura senza scurdà di l'uccelli migratori.

U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Ambiente hà custruitu nidi di cicogne in i so propii attellu utilizendu materiali pruduciuti da u riciclamentu da i rifiuti. Cullaburendu cù l'Associazione di Ricerca di Natura, a Municipalità Metropolitana hà stallatu 17 nidi in i quartieri determinati in Beypazarı è Güdül.

I NIDI DI CIGOGNE IN BEYPAZARI INIZIU À ESSERE RIEMPITI

Cù l'iniziu di a stagione di primavera, u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Ambiente, chì vole creà spazi viventi spiciali in i zoni nantu à a strada di l'acelli migratori chì migranu da u sudu à u nordu, hà trasfurmatu i ferri inattivi in ​​un nidu dendu una forma tonda è decoru cù rami d'arburu pruned.

I nidi di cicogne stallati in u Quartiere Akçakavak di Beypazarı, cum'è parte di u travagliu cumunu realizatu cù l'Associazione di Ricerca di a Natura in u scopu di "Farmer-Friendly Birds Farmer-Friendly Farming Birds Farming is Safer Project", anu cuminciatu à riempie per via di u periodu di incubazione.

OBIETTIVU : ASSIGURÀ GLI ACCELLI MIGRANTI VIVENU IN UN AMBIENTE SANU È SECURU

Ahmet Furkan Ton, un membru di l'Associazione di Ricerca di Natura è Assistente di u Prughjettu di Agriculture Safer Farmer-Friendly Birds, hà dichjaratu ch'elli anu cooperatu cù a Municipalità Metropolitana per prutege l'estinzione di cicogne è altre spezie d'uccelli è per assicurà ch'elli campanu in ambienti sani.

"Cum'è parte di u Prughjettu di Agricoltura Sicura cù Uccelli Amichevuli à i Agricultori, realizatu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, custruemu nidi di cicogne è nidi per diverse spezie d'uccelli in diversi distretti di Ankara. Oghje, esaminemu i nidi di cicogne chì avemu riunitu in u distrettu di Akçakavak di Beypazarı. Dui di e nostre cicogne riclamavanu i so nidi. Facemu ancu osservazioni di cuntrollu. U scopu principale di u nostru prughjettu hè di aumentà a pupulazione di e spezie d'uccelli in decadenza rivivendu.

İrfan Nacak, chì vive in u Distrettu di Beypazarı Akçakavak, hà dichjaratu chì e cicogne anu cuminciatu à aduprà i nidi è hà dettu: "Mi piaciunu assai i nidi di cicogne chì a municipalità metropolitana di Ankara hà custruitu. Vulemu chì si facia in uni pochi di più lochi. Cicogne sò ghjunti à 2 di i nidi custruiti nantu à alti pali, è quandu avemu vistu, eramu tutti assai entusiasmati. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u nidu di cicogna ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*