Corendon Airlines Tahtalı Run To Sky Races Completate

Corendon Airlines Tahtali Run To Sky Races Completate
Corendon Airlines Tahtalı Run To Sky Races Completate

Corendon Airlines Tahtalı Run To Sky Races, chì hè stata tenuta per a 8a volta quist'annu, hè finita cù a cerimonia di premiazione.

U guvernatore di Kemer Yücel Gemici, u sindaco di Kemer Necati Topaloğlu, u cunsigliu municipale di Kemer Cumali Afşin, u direttore di l'affari culturali è sociali di a municipalità di Kemer Mehmet Derya Baytekin, l'Associazione Turistica di l'Albergatori è Operatori di Kemer (KETOB) Vicepresidente Şinasi Gürocak, Vicepresidente di a Fondazione di Promozione di a Regione di Kemer (KETAV) Ayhan Çakıcı, u presidente di u Cunsigliu di Corendon Airlines Yıldıray Karaer, u direttore generale di l'Olympos Cable Car Haydar Gümrükçü, u direttore di corsa Polat Dede è l'atleti si sò uniti.

Dopu à a corsa, i vincitori sò stati premiati, mentre chì u guvernatore di u distrittu Gemici, u sindaco Topaloğlu, u presidente di u Cunsigliu di Corendon Airlines Karaer è altri participanti sò stati dati placche per i so cuntributi.

U sindaco di Kemer, Necati Topaloğlu, in u so discorsu à a cerimonia di premiazione, hà dichjaratu chì l'urganizazione hè andata assai bè è chì u numeru di participanti in a corsa aumentava ogni annu.

Esprimendu chì 18 atleti di 618 paesi anu participatu à e gare in Kemer, chì hè unu di i centri turistici più impurtanti di Turchia, u sindaco Topaloğlu hà dettu: "Facemu tramindui sport è prumove u nostru distrittu. Tali urganisazione sò assai impurtanti per a prumuzione di Kemer. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u mo guvernatore di u distrittu Yücel Gemici. Pensu chì serà una corsa megliu l'annu prossimu. Felicitazioni à tutti l'atleti". disse.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Corendon Airlines Karaer, in u so discorsu, hà dichjaratu chì hà ringraziatu u guvernatore di u distrittu Gemici, u presidente Topaloğlu è altri participanti chì anu cuntribuitu à l'urganizazione, è hà dettu: "Questu hè un avvenimentu assai impurtante per a prumuzione di Antalya è Kemer. Vogliu cuntinuà. Felicitazioni à tutti l'atleti". disse.

2 atleti di 365 paesi anu participatu à a Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky Races, chì hè a prima corsa di Skyrunning in Turchia cù e piste intornu à a Montagna Tahtalı, chì hè 18 metri di altezza da u mare à u celu.

E corse tenute cù u mottu "Corremu Inseme à a cima" sò state eseguite in 4 tappe sfarente sfarente. L'atleti hà cuncorsu in 113 K Board Ultra Sky, 65 K Berg Sky Race, 27 K Board Run to Sky è 12 K KemeRun stages.

I classificazioni generali di l'omi è di e donne di e quattru razzi in l'urganizazione eranu i seguenti:

ultra celu

Omi

  1. Kaan Tuna (21 ore 42 minuti 22 seconde)
  2. Erkan Yıldız (25 ore 31 minuti 39 seconde)
  3. Osman Gogebakan (26 ore 7 minuti 28 seconde)

dami

  1. Irina Masanova (21 ore 55 minuti 28 seconde)

Berg Sky Race

Omi

  1. Alexander Strukov (9 ore 56 minuti 46 seconde)
  2. Stanislav Frenkel (9 ore 58 minuti 43 seconde)
  3. Hikmet Karakaya (10 ore 26 minuti 30 seconde)

dami

  1. Hacer Uslu (13 ore 38 minuti 58 seconde)

Tahtali Run to Sky

Omi

  1. 1Zülfü Karabulut (3 ore 41 minuti 47 seconde)
  2. Samet Uysal (4 ore 8 minuti 25 seconde)
  3. Trigger gratuitu (4 ore 12 minuti 46 seconde)

dami

  1. Ekaterina Ryazanova (3 ore 52 minuti 56 seconde)
  2. Nuray Bulut (4 ore 43 minuti 16 seconde)
  3. Alisa Prokhorova (4 ore 59 minuti 36 seconde)

KemeRun

Omi

  1. Mustafa Cinar (59 minuti 16 seconde)
  2. Hasan Akdogan (1 ora 1 secondu)
  3. Aykut Kırsay (1 ora 1 minutu 36 seconde)

dami

  1. Hülya Kivrak (1 ora 14 minuti 52 seconde)
  2. Cevriye Akkurt (1 ora 20 minuti 52 seconde)
  3. Cemile Aksu Algan (1 ora 27 minuti 1 secondu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*