Cù u 20th Festival Internaziunale di Musica di Mersin, Mersin serà pienu di musica

Mersin serà pienu di musica cù Mersin International Music Festival
Cù u 20th Festival Internaziunale di Musica di Mersin, Mersin serà pienu di musica

U Festival Internaziunale di Musica di Mersin, una di l'urganisazioni più impurtanti chì introducenu Mersin in u mondu, si terrà trà u 21 di maghju è l'11 di ghjugnu cù u mottu "Music Unites". A riunione introduttiva di u festival, chì si terrà per a 20a volta questu annu, hè stata sottu u patronu principale di a Municipalità Metropolitana di Mersin. Bengi İspir Özdülger, u Coordinatore di u Dipartimentu di l'Affari Culturali è Suciali di a Municipalità Metropolitana è l'Artista di l'Opera, hà participatu ancu à a riunione tenuta à l'Hotel Divan.

Voci da u mondu à stu festival

A Municipalità Metropolitana di Mersin, chì furnisce servizii cù un accostu municipale di cultura è di l'arti, hà assumitu u sponsor principale di u festival, induve Mersin abbracciarà cù voci di u mondu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà ricevutu una placca per u so sustegnu à u festival. a so placca; Hè statu ricevutu da Bengi İspir Özdülger in nome di u presidente Seçer è da u direttore provinciale di cultura è turismu di Mersin, Cengiz Ekici, chì hà assistitu à a riunione in nome di u guvernatore di Mersin.

À a riunione; U presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Festival Internaziunale di Musica di Mersin, Selma Yağcı, anu participatu à rapprisentanti di e municipalità di distrittu, organizzazioni non governative, camere è cumpagnie chì sustenenu u festival. Mentre chì u famosu stilista di moda Barbaros Sansal era trà l'invitati di a riunione, a riunione hè stata accolta da u famosu attore Volkan Severcan. Ada Yalın Yücel, u vincitore di u "Nevit Kodallı Young Talent Award", hà affascinatu i participanti cù un cuncertu di viulinu in u prugramma, chì hà iniziatu cù a visualizazione di l'imaghjini fotografiche compilate da i festivals tenuti in l'anni precedenti è u video chì mostra u quist'annu. festival.

Mersin si uniscerà cù l'arti

U festival, chì principia u 21 di maghju, unisce Mersin cù l'arte cù cuncerti à l'aria aperta è manifestazioni gratuiti finu à l'11 di ghjugnu. Avvenimenti; Mersin Cultural Center, Tarsus Baca Square, Mezitli Municipality Amphitheatre, Tarsus St. Paul Museum, Toroslar Municipality Amphitheatre, Yenişehir Municipality Atatürk Cultural Center, Mersin University Nevit Kodallı Concert Hall, Mezitli Municipality Cultural Center, Latin Catholic Church è Özgecan Aslan Peace Square. L'artisti chì si metteranu in scena, faranu à a ghjente di Mersin una festa indimenticabile.

Özdülger: "Festival Internaziunale di Musica di Mersin crea una forza di empowering in l'arte"

Bengi İspir Özdülger, u Coordinatore di u Dipartimentu di Cultura è Affari Sociali di a Municipalità Metropolitana di Mersin, hà dettu: "A voi; Aghju purtatu i saluti è l'amore di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer, chì hà sempre dimustratu un grande interessu è sustegnu in a cultura è l'arti. U Festival Internaziunale di Musica di Mersin, chì si terrà per a 20ª volta di questu annu, hè un avvenimentu chì mi fa sentu assai emutivu sia in nome di a mo istituzione Mersin Metropolitan Municipality sia, per esse franca, per mè stessu. Avemu veramente cura di sta festa. Mersin International Music Festival crea ancu una forza di empowering in l'arti ".

Esprimendu chì sò felici di sustene u festival cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, Özdülger hà dettu: "U nostru presidente Vahap Seçer vole chì a cultura è l'arte sia in ogni locu è l'arte sia parlata in ogni locu in questa cità. À questu puntu, attribuisce impurtanza à dimustrà sustegnu. Per questu, sò ancu fieru cum'è artista. Vogliu ringrazià tutta a squadra, l'esecutivu è u cunsigliu di direzzione, è tutti i stakeholder. Perchè a cità di Mersin è i so amanti di l'arte meritanu questu. Vogliu esse un festival à longu andà cù assai più anni di 20 ".

Yağcı: "Avemu tenutu u nostru festival quist'annu cum'è 'Music Unites'"

Esprimendu chì anu rializatu un compitu difficiule cù u festival chì anu tenutu dapoi 20 anni, u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Mersin International Music Festival, Selma Yağcı, hà dettu: "Cumu hà dettu u nostru Mustafa Kemal Atatürk, a musica hè veramente una di e nostre vene principali. Si deve esse datu una grande impurtanza in ogni nazione. Hè statu assai difficiule di tene stu festival l'annu passatu per via di l'eventi pandemichi. Ma avemu pensatu, femu un tale festival per ch'ellu ghjunghje à questu, toccu u core di u nostru populu è guarì. Avemu dettu "Music Heals" è avemu fattu u nostru festival. Facemu u nostru festival quist'annu cum'è "Music Unites" ", disse. Esprimendu u so ringraziu à tutte l'istituzioni chì sustenevanu u festival, Yağcı hà cantatu una piccula parte di a canzone folk di Aşık Veysel "Sò nantu à una strada longa è sottile".

U Festival hà da principià cù u Cuncertu di Gala

U festival, chì principiarà cù u Concertu di Gala di l'opera di Turchia u 21 di maghju, vede u ghjovanu talentu Elif Sanchez, chì cantarà canzoni in forma di jazz, u 23 di maghju, è u gruppu di musica classica austriaca Viener Klavier Quartett u 24 di maghju. .

Ceylan Ertem, a stella di a Musica Rock Turca, chì hà cunquistatu i cori di l'amatori di musica cù a so interpretazione di i canti populari di Aşık Mahsuni Şerif u 25 di Maghju, Kerem Görsev Trio, unu di i gruppi preferiti di Musica Jazz Turca, u 26 di Maghju, maestru kazakhstani. L'ensemble di musica etnica Turan Ethno Folk Band si scontra cù u famosu nome di a musica pop Zeynep Casalini è l'amatori di musica MBB City Orchestra u 28 di maghju.

Star azeri di a musica classica Jamal Aliyev u 31 di maghju, u ghjovanu maestru di musica classica Hasan Gökçe Yorgun (Violin) è u pianista cinese Jiao Li u 2 di ghjugnu, a famosa musica pop Melek Mosso u 4 di ghjugnu, u cantante di musica classica olandese u 7 di ghjugnu Utrecht String Quartet pigliarà a scena. U festivale finisce l'11 di ghjugnu cù a performance di l'Istambul Modern Dance Ensemble.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*