Opportunità di Vacanze in l'unicu Campu Accessibile di Turchia

Opportunità di Vacanze in l'unicu Campu Accessibile di Turchia
Opportunità di Vacanze in l'unicu Campu Accessibile di Turchia

L'individui disabili è e so famiglie goderanu di vacanze gratuiti per 4 ghjorni in u Centru di Educazione, Recreazione è Riabilitazione Blue Lights di Samsun Metropolitan Municipality, chì hè l'unica spiaggia specificamente per i disabili in Turchia. U sindaco metropolitanu Mustafa Demir hà dettu chì attribuisce impurtanza à i prughjetti chì cuntribuiscenu à i citadini disabili chì piglianu un rolu più attivu in a vita suciale.

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà urganizatu campi di vacanze di 17 mesi per i disabili è e so famiglie in 4 distretti. In u scopu di u prughjettu "Ci hè a vita in stu campu", un totale di 1 persone disabili è e so famiglie prufittàranu di i campi d'estate di 30 ghjorni chì si terranu trà u 4 di ghjugnu è u 1100 di settembre à Blue Lights Education, Recreation and Rehabilitation. Centru. L'iscrizioni seranu accettate finu à u 17 di maghju per i disabili è e so famiglie chì volenu campà in a stallazione, chì hà 34 camere è 25 letti, un ristorante, piscina, doccia, cabine di vestitori, ghjoculi per i zitelli, spazii sportivi è di recreazione.

OSPITALITÀ IN HOTEL COMFORT

In u prugramma urganizatu da u Dipartimentu di l'Unità di i Servizii di i Servizii Suciali, una piscina esterna cù sistema di ascensore, un ristorante è servizii d'alloghju seranu pruposti à e persone disabili. In più, seranu furniti seminarii d'infurmazione è di sensibilizazione è servizii di sustegnu psicosociale. In u scopu di u prugettu, a priurità serà data à i disabili è e so famiglie chì ùn anu mai vistu Samsun è ùn anu mai avutu l'uppurtunità di passà vacanze. U trasportu serà ancu furnitu da i veiculi municipali da punti designati in i distretti. A municipalità accoglierà i so ospiti in e so strutture suciali in u cunfortu di un hotel è li darà mumenti indimenticabili cù divertimentu in piscina, visite in cità è divertimentu di sera.

VACANZA SENZA BARRIERA

Dichjarà chì offreranu à l'individui disabili è e so famiglie l'uppurtunità di passà una bella vacanze per 4 ghjorni, u Dipartimentu di i Servizii Sociali Anziani è u Manager di Servizii per i Disabili Emrah Baş hà dettu: "Oghje, ùn hè micca adattatu per i disabili à pusà nantu à a spiaggia. o entre in acqua in ogni locu. Grazie à e facilità quì, ponu aduprà a nostra piscina assai facilmente. Avemu l'equipaggiu in a piscina per chì e persone disabili ponu natà cunfortu. Passaranu un tempu piacevule scendendu in l'acqua in modu sicuru grazia à e plataforme. "I nostri individui disabili anu da passà una festa senza barriere in e nostre strutture", disse.

TUTTI hè per elli

Dichjarà chì travaglianu ghjornu è notte per aiutà à Samsun à ghjunghje à un futuru più sanu, u sindaco metropolitanu Mustafa Demir hà dettu chì attribuisce impurtanza à i prughjetti chì cuntribuiscenu à i citadini disabili chì piglianu un rolu più attivu in a vita suciale. Dichjarà chì sò una di e municipalità esemplarii di Turchia cù i so servizii orientati à e persone, u sindaco Demir hà toccu l'impurtanza di u serviziu gratuitu chì furniscenu à i citadini disabili cù u prughjettu "Ci hè una vita in questu campu" è hà cuntinuatu cusì:

"Ospitemu 34 persone in ogni campu. Li cugliemu da e so case cù i nostri veiculi è li rimettimu in casa dopu à u campu. Hè assai impurtante per i nostri disabili di scuntrà cù l'acqua per a riabilitazione di a so cundizione fisica. Perchè ùn ponu micca spustà facilmente nantu à a spiaggia cù i so veiculi disabili. O individui cù bisogni speciali è e so famiglie ùn ponu micca sentu assai còmode in spazii publichi. I riunitemu cù l'acqua attraversu stu campu. "Cercemu di furnisce ogni tipu di servizii chì facenu a so vita più faciule".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*