Palmali Holding Mantenerà i Nomi di 3 Martiri Viventi in i Mari

Palmali Holding
Palmali Holding

L'investigatore è scrittore Hüseyin Demir hà datu un grande sustegnu à a campagna per mantene vivi i nomi di 3 mila martiri, iniziata da Mubariz Gurbanoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Palmali Holding.

U ricercatore è autore Hüseyin Demir,palmali Ellu hà dichjaratu chì a mubilizazione di mantene i nomi di i martiri in vita dandu i nomi di i martiri à più di un centu di navi in ​​a flotta di a Holding hà da tene un postu in i cori di a nazione turca è azerbaigiana cum'è una postura onorevoli. un passu leali chì tutte e cumpagnie duveranu piglià cum'è esempiu.  

Duranti a lotta di 30 ghjorni in u Karabakh hà ritruvatu a libertà chì meritava dopu à 44 anni, più di 3 3 suldati azerbaigiani sò stati martirizzati. Ch'Allah li conceda u paradisu. Cummemurà i martiri cun misericordia è gratitùdine. In l'immensa mobilizazione iniziata da Mubariz Gurbanoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Palmali Holding, u prughjettu di mantene in vita i nomi di i nostri XNUMX mila fratelli chì sò stati martirizzati in a lotta per a liberazione di Karabakh, denduli à e navi in ​​l'internu. Palmali hà principiatu.

palmali Più di 100 navi seranu chjamati dopu à i martiri.

U ricercatore è scrittore Hüseyin Demir, 'Palmali Holding Presidente di u Cunsigliu di l'affari turcu d'origine Azerbaijan Mubariz Gurbanoğlu, chì hà righjuntu u livellu di martiriu in a lotta per a libertà di i fratelli Karabakh, Iman è Behram Mammadzadeh, e seguenti dichjarazioni sò state date à u cirimonia induve i nomi di i navi sò stati dati, "Gurbanoğlu; Daremu i nomi di i nostri martiri à ognuna di e nostre navi, è avemu dichjaratu una mubilizazione per mantene vivi i nomi di tutti i nostri martiri aumentendu rapidamente a nostra flotta à 3 XNUMX per mantene vivi i nomi di tutti i nostri martiri. Palmali hà fattu oghje u so sognu. E so parolle mostranu ciò chì un prughjettu impurtante è fieru chì Gurbanoğlu hà iniziatu. disse.

U numaru di navi serà aumentatu à 3 mila, è i nomi di tutti i Martiri seranu manteni vivi.

Hè una pusizioni ammirevoli chì Palmali Holding, chì hè u 7u in u mondu è una di e più impurtanti cumpagnie maritime in Turchia, hà iniziatu a campagna per mantene in vita i nomi di 3 3 martiri chjamendu più di centu navi in ​​a so flotta dopu à u martiri è cresce rapidamente u numeru di navi à XNUMX XNUMX. L'investigatore è scrittore Hüseyin Demir hà nutatu i seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione;

A realizazione di tali prughjetti leali è onori chì miranu à mantene in vita i nomi di i martiri, mette u prugettu trà un prughjettu assai preziosu è esemplariu in quantu à esse unu di i migliori esempi di fideltà à u ghjuramentu. U prughjettu di mantene in vita i nomi di i martiri Karabakh hè un prughjettu chì deve esse pigliatu cum'è un esempiu da e cumpagnie turche. Ùn pudemu micca rimbursà u nostru ghjuramentu di fideltà à i nostri martiri in ogni prughjettu o in ogni modu, ma cù u sustegnu di i rapprisentanti di u settore privatu, micca solu l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, pudemu cuntribuisce à mantene in vita i nomi di tutti i nostri martiri. '

palmali Aumentà a flotta di a Holding à 3 navi cuntribuisce assai à l'ecunumia turca.  

L'investigatore è scrittore Hüseyin Demir, 'Palmali Holding Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Mubariz Gurbanoğlu, per mantene in vita i nomi di 3 mila martiri, a mobilizazione per aumentà a flotta di navi à 3 mila, hè un prughjettu assai preziosu è admirable in termini. di fà campà l'ànima di i nostri martiri è i so nomi. In più di u valore murale di u prughjettu, cunziddi a cuntribuzione finanziaria ch'ellu purtarà à l'ecunumia di u paese, pare chì u prugettu hà da fà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u paese è ancu di mantene in vita i nomi di i nostri martiri. Felicita à Mubariz Gurbanoğlu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Palmali Holding, chì hà fattu un prughjettu cusì leale è moralmente preziosu chì farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u paese vene à a vita, è li desideranu successu continuu, è chì stu prughjettu preziosu. "Aiuterà l'imprese turchi per mantene i nostri martiri vivi. Spergu chì serà una fonte d'ispirazione ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*