I Premii Presidenziali di a 3ª Corsa Internaziunale di Yacht anu trovu i so pruprietarii

I Premii Presidenziali Internaziunali di Yacht Race anu trovu i so pruprietarii
I Premii Presidenziali di a 3ª Corsa Internaziunale di Yacht anu trovu i so pruprietarii

In a 3a Corsa Internaziunale di Yacht Presidenziale, 400 atleti cumpetenu cù 40 yachts à vela è cumpletu a tappa di Muğla. In a cerimonia tenuta in u Castellu di Bodrum, i vincitori di a Copa Halicarnassus anu ricivutu i so premii. Arçelik Sailing Team hè a squadra chì hà finitu a corsa u più veloce questu annu. Hè statu attribuitu u premiu Honors.

partì da Marmaris

A 3a Corsa Internaziunale di Yacht presidenziale partia da Marmaris u 25 di maghju è finisce in Bodrum u 27 di maghju cù a fine di a strada sfida. Una feroce cumpetizione hè stata in a corsa, in quale 14 barche è 40 atleti di 400 paesi anu participatu.

Ospitatu da Istanbul Offshore Yacht Club

3ª tappa presidenziale di Muğla per i Yacht Races Internaziunali; Hè stata urganizata sottu l'auspici di a Presidenza, cù i cuntributi di u Ministeru di a Cultura è u Turismu è u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, in cuuperazione cù u Governatore di Istanbul è Muğla, da u Istanbul Offshore Yacht Racing Club in u scopu di u Programma di attività 2022 di a Federazione Turca di Vela è cù u sponsor principale di DHL Express Turkey.

Muğla Governor Orhan Tavlı, Ministeru di a Ghjuventù è Sports Sports Sports Manager General Manager Mehmet Baykan, Aksaz Naval Base Commander Rear Admiral İbrahim Kurtuluş Sevinç, Bodrum Governor Bilgehan Bayar, Bodrum Deputy Mayor Turgay Kaya, DHL Express Turkey CEO Mustafa Tonguç, President Offshore Yacht Club Ekrem Yemlihaoğlu è parechji invitati eranu prisenti.

À l'avvenimentu, u Gruppu Karya Flowers Efe è a Banda Militari di Comandante di a Base Navale Aksaz anu avutu mumenti piacevuli cù l'invitati.

Missaghju di felicitazione da u presidente

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà mandatu un missaghju à a ceremonia chì ùn puderia micca assistisce per via di u so impegnu. In u so missaghju, Erdoğan hà dettu: "Felicitate à tutti i nostri atleti chì anu participatu à a cumpetizione per i so sforzi, sforzi, sacrifici è cumpete in una manera gentile. Vecu a 3a Corsa Internaziunale di Yacht Presidenziale, chì face passi fermi per diventà una di e razze più prestigiose in u mondu, cum'è un novu signu di a fiducia di u nostru paese in i sport di yacht. Vogliu ringrazià tutte e nostre urganisazioni pertinenti in a persona di u nostru presidente di l'Istanbul Offshore Yacht Racing Club, chì hà participatu à l'esekzione di stu impurtante avvenimentu sportivu. Vogliu felicità i nostri atleti chì si sò classificati cum'è u risultatu di a corsa, chì pensu chì hè un successu smash, è una volta vi salutu cun rispettu.

U presidente Ekrem Yemlihaoğlu

Ekrem Yemlihaoğlu, presidente di l'Istanbul Offshore Yacht Racing Club, hà dettu in u so discorsu d'apertura chì sò assai felici d'avè firmatu una urganizazione chì cresce cù un momentu crescente ogni annu. Esprimendu chì a corsa, chì anu urganizatu per a terza volta questu annu, hè di grande impurtanza per i sport di vela è yacht in Turchia, Yemlihaoğlu hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì ci anu sustinutu, in particulare u nostru presidente, u Signore Erdogan. Oghje, avemu ghjuntu à u puntu di esse una urganizazione chì hà sogni è hè prestigiosa in l'arena internaziunale. Navigamu per esse una speranza per a pace in questa geografia celestiale, per esse una voce per a pace, è invitemu à tutti quelli chì credenu in a pace à salparà ".

14 barche 40 atleti da 400 paesi

U 14 di maghju, 40 barche di 25 paesi, chì anu finitu a dura tappa chì partenu da Marmaris è finiscinu in Bodrum, sò partiti da Marmaris u 400 di maghju. In più di Turchia, XNUMX atleti da Spagna, Svizzera, Paesi Bassi, Portugallu, Italia, Slovenia, Francia, Germania, Austria, Ungheria, Bielorussia, Lituania è Inghilterra anu participatu à a cumpetizione.

L'Arçelik Sailing Team hà lasciatu a so marca nantu à a cumpetizione vincendu un totale di 3 premii, vale à dì Line Honors, IRC Maxi è Knidos Special Award.

Premii dati à u Castellu di Bodrum

A cerimonia di premiazione presidenziale 3rd International Yacht Races hè stata tenuta u sabbatu 28 di maghju à u Castellu di Bodrum, ospitata da Ekrem Yemlihaoğlu, presidente di l'Istanbul Offshore Yacht Races Club. In a ceremonia, i premii sò stati attribuiti à i vincitori trà e barche chì cumpetenu in 9 classificazioni diverse.

Next Istanbul

3ª Corsa Internaziunale di Yacht presidenziale; Cù u sponsor principale di DHL Express Turkey, hà iniziatu in Muğla, a cità di a marca di Turchia è a capitale di u turismu, è finisce u 30 ottobre in Istanbul, u puntu di scontru di i cuntinenti.

Premiu Speciale di Knidos

E squadre chì anu passatu u nasu di Knidos prima in a so classe è anu ricevutu u Premiu Speciale Knidos quist'annu eranu: Arçelik Sailing Team, Leshiy, Wings Of Oz Racing, Fenerbahçe Doğuş Yelken, Silverline Cygnus, Carrot Jam, The Swiss Express Sailors, Orion Yelken è Taxi Yelken.

Squadre di classificazione

IRC MAXI

Nome di a squadra Nome di barca U nomu di u capitanu
Arcelik Sailing Team Arçelik-Papili Barile di mare
Squadra Europea di Vela Mersin Sailing Academy Oytun Calislar

irc 0

Nome di a squadra Nome di barca U nomu di u capitanu
Leshiy Courrier du cœur Andrey Arbuzov
Fox Fox Aliaksandr Racheuski
Squadra LR Linea Rossa Onur TOK

irc 1

Nome di a squadra Nome di barca U nomu di u capitanu
Wings of Oz Racing Wings Of Island Torah Sebahattin Kutoglu
Schüco Aurora Selda Turan Algon
Set di vele Izocam Andemu Yusuf Erce Demirtas

irc 2

Nome di a squadra Nome di barca U nomu di u capitanu
Fenerbahce Dogus Sailing nox Semih Pekyorur
Squadra Windy Yachting Oman Tunca Caliskan
Ada Sailing Team Marina di l'isula Ali Özturk

irc 3

Nome di a squadra Nome di barca U nomu di u capitanu
Silverline Cygnus Cygnus Kaan Parlas
Navita Sail Set Navita Burhan Kurne

irc 4

Nome di a squadra Nome di barca U nomu di u capitanu
Avemu navigatu per u futuru Bon ghjornu Sunshine Ahmet Murat Tan
Carrot Marmellata di CAROTTA Andrey Raykov

VIAGGIU A

Nome di a squadra Nome di barca U nomu di u capitanu
I marinari Swiss Express okhotnik Florianu Remigius
DHL Express Turkey Sailing art Enc Ozen
Helvetic Express Lakers Sidit Johannes Fanz Helmut

VIAGGIU B

Nome di a squadra Nome di barca U nomu di u capitanu
Orione Sail Luna Mustafa Erol
Live Live Birol Buyruk
L'angeli di Zuzu zuzu Nevin Ciragan

VIAGGIU C

Nome di a squadra Nome di barca U nomu di u capitanu
Taxi Sail Set Taxi Beytullah Gocer

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*