Rolls-Royce Phantom arriva in una nova espressione

Rolls Royce Phantom vene cun una nova espressione
Rolls-Royce Phantom arriva in una nova espressione

Rolls-Royce Motor Cars hà annunziatu una nova pelle per a Phantom Series II. L'ottava generazione Phantom hè stata aghjurnata quist'annu cù cambiamenti di disignu è un aghjurnamentu potenziale significativu di u sistema di infotainment. U flagship hè cummemoratu cù un novu capolavoru su misura, u Phantom Platino. A nova funzione Rolls-Royce Connected cunnetta perfettamente u Phantom à Whispers, l'app esclusiva per i membri di a marca.

I prudutti Rolls-Royce anu una larga vita di vita è in ultimamente diventanu espressioni senza tempo di gustu fine, bellezza è perfezione di lussu. "Tutti i cambiamenti sottili chì avemu fattu per a nova Phantom Series II sò stati pensati è implementati meticulosamente. Cum'è Sir Henry Royce stessu hà dettu: "I picculi cose creanu l'eccellenza, ma a perfezione ùn hè micca pocu".

UNA NOVA ESPRESSIONE

L'automobile di lussu dichjara chì a funzione più distintiva è impurtante da prutege hè a presenza cumandante di u Phantom. Questu hè ancu rinfurzatu da a nova linea orizontale lucida trà e luci di ghjornu sopra a Pantheon Grille.

Questu dà u Phantom una mudernità nova è assertiva chì riflette u so caratteru orientatu à u driver.

Un sottile cambiamentu geomètricu à u Pantheon Grille rende a mascotte "RR" Badge of Honor è Spirit of Ecstasy più prominente quandu si vede da u fronte.

U grill stessu hè avà illuminatu.

I fari sò impreziositi da intricate luci stellari tagliate à laser, chì creanu una cunnessione visuale cù u Starlight Headliner in l'internu. Aghjunghje più sorpresa è piacè à a presenza notturna di Phantom.

In u prufilu laterale, u Phantom conserva l'insignamentu di Rolls-Royce di a rotella di fronte corta, l'interasse longu è u pilastru C. L'ultime furnisce più privacy per i passageri.

A siluette conserva graziosi contorni da u Spìritu di l'Ecstasy à a cuda affucata. A linea "split arch" parte da u parafango davanti è curve ligeramente versu a porta posteriore, enfatizendu e proporzioni longu di a linea à l'asse di a vittura prima di falà dolcemente versu i fanali posteriori cum'è lanterna. A "linea di waft" assai sottumessa lancia una forte ombra, signalendu visualmente a "caduta magica di a moquette" unica di a marca.

U prufilu laterale hè statu ancu rinfurzatu cù un set di roti novi.

U rimulu d'acciaio inossidabile fresatu 3D cù superfici triangulari pò esse cumissionatu cumplettamente o parzialmente lucidatu. In alternativa, u Phantom pò esse adornatu cù una rota di discu veramente eleganti chì ricorda u romanzu di l'anni 1920 Rolls-Royce motor cars. Questa rota di discu hè fatta di l'acciaio inossidabile lucidatu è di a lacca nera è incapsula perfettamente a sensazione di volare in terra.

Cum'è dumandatu da alcuni clienti Phantom, u quadru di a griglia cromata nera, i redini di u cappucciu neru, u quadru di u parabrisa è i bordi laterali ponu avà esse implementati.

Questa estetica permette avà à Rolls-Royce di trasfurmà u Phantom in u più chjaru di luce o u più scuru di l'imaghjini scuri.

L'internu sumptuosu di u Phantom hè statu praticamente inalteratu: u volante hè statu fattu un pocu più grossu, chì furnisce un puntu di cuntattu più cunnessu è più veloce per u pruprietariu-driver.

PHANTOM PLATINO : U RITORNU DI TESSUTI FINI

Rolls Royce Phantom vene cun una nova espressione

Per celebrà u lanciamentu di a Phantom Series II è dimustrà a capacità Bespoke di Rolls-Royce, a marca hà creatu un novu capolavoru Bespoke, u Phantom Platino, chjamatu dopu à u bramatu è argentu-biancu placcatura di u platinu di metalli preziosi.

U Phantom Platino cuntinueghja l'esplorazione di Rolls-Royce di l'internu di tissuti, una storia chì principia in u 2015 cù u lanciu di u Serenity, un veru Phantom Bespoke cù un internu di seta dipinta à manu, ricamata a manu.

I sedili di fronte di u Phantom Platino sò cuparti di pelle Premium Rolls-Royce, mentre chì i sedili posteriori sò cuparti di tela. I belli sfumaturi di l'internu di Platino sò ottenuti cumminendu dui tessuti diffirenti; unu hè statu creatu in un mulinu talianu per u so aspettu durable è lussuoso, è l'altru hè fattu di fibre di bambù selezziunate per u so finitu brillanti.

I dui materiali sparte un mudellu di ripetizione originale basatu annantu à una interpretazione astratta di u Spìritu di Ecstasy. In tessili di seta, u disignu hè più chjucu è intrecciatu in u tela per creà un finitu più stimulanti visualmente. Apparisce ancu in a Galeria Phantom è nantu à i punti di toccu chjave cum'è l'accolta è a cunsola centrale. U tela di bambù hè ricamatu cù icone più grande chì offrenu un aspettu tufted chì si trova cumunimenti in u disignu interiore. Stu materiale più resistente hè inseritu in l'elementi inferiori internu, chì deve sustene a maiò parte di u cuntattu.

U listessu disignu hè vistu in u clock di u cluster di strumenti di u Phantom. U circondu hè fattu di ceramica stampata 3D, una implementazione veramente cuntempuranea di un materiale tradiziunale. Situatu in un set di legnu ghiacciatu, e caratteristiche tonali di l'internu portanu u Phantom à un livellu di opulenza bella è senza pari.

A tela più grande di Phantom hè u Starlight Headliner. In un disignu unicu creatu apposta per u Rolls-Royce Platino, "stelle" sò posti per attirà l'ochju in daretu, cù stelle filanti capricciose chì seguitanu l'arcu largu di u mudellu.

Vede: https://www.masinalqisatqi.az

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*