Sò ghjunti à a Fiera OLIVTECH per cumprà l'oliu d'oliva turcu

Sò ghjunti à a Fiera OLIVTECH per cumprà l'oliu d'oliva turcu
Sò ghjunti à a Fiera OLIVTECH per cumprà l'oliu d'oliva turcu

Una urganizazione di u cumitatu di l'acquistu hè stata tenuta simultaneamente à a "26a Fiera Oliva, Oliu d'Oliva, Latticini, Vini è Tecnulugie" tenuta in Fuarizmir trà u 29 è u 2022 di Maghju 10 da l'Associazione di Esportatori d'Oliva è Oliu Egeu sottu a coordinazione di u Ministeru. di u cummerciu.

Dichjarà chì anu riunitu importatori da Bulgaria, Iraq è Moldavia cù cumpagnie turche in u scopu di a missione di compra, u presidente di l'Associazione d'Esportatori d'Olivu è Oliu Egeu Davut Er hà dettu chì Olivtech Fair, a prima fiera di l'oliu d'aliva è di l'oliu di Turchia, hà apertu novi mercati. per l'esportazioni d'alivi è d'oliu d'aliva di Turchia, disse chì cuntinueghja à guadagnà.

Aumentu di 70% in l'esportazioni d'oliu d'aliva

Informendu chì l'industria di l'oliu d'oliva hà purtatu 2021 milioni 22 mila dollari in valuta straniera in cambiu di 32 mila 312 tunnellate di esportazioni d'oliu d'oliva in a prima mità di a stagione 107/332, u presidente di EZZİB Er hà dettu: "In u listessu periodu l'ultima stagione, avemu firmatu un esportazione di 22 milioni 719 mila dollari in cambiu di 63 mila 286 tunnellate d'esportazioni d'oliu d'oliva. E nostre esportazioni d'oliu d'oliva anu aumentatu da 42 per centu in quantità è 70 per centu nantu à basa di valuta straniera. Avemu riesciutu à esportà u nostru oliu d'aliva cù 19 per centu più valore aghjuntu in termini di dollari. Stu successu hè ancu più significativu in u prucessu di pruibisce l'esportazione di l'oliu d'aliva in massa duie volte in l'ultimu annu.

Er hà dettu: "Sfurtunatamente, avemu realizatu a Fiera Olivtech sottu à l'ombra di una prohibizione di l'esportazione" è hà dettu: "In e riunioni bilaterali chì avemu tenutu, avemu vistu chì parechji cumpratori sò stati custretti à vultà in diversi paesi per furnisce l'oliu d'oliva in pacchetti. più di 5 kg. A causa di a limitazione detta, avemu cuminciatu à perde i nostri clienti attuali in altri paesi pruduttori. . Se a restrizzione cuntinueghja, pruvucarà una perdita irreparable di i nostri mercati d'esportazione à longu andà in u settore di l'oliu d'oliva è di l'oliu turcu è causarà un gran dannu à tuttu u settore, da u pruduttore à l'esportatore. Cum'è l'Associazione di l'Esportatori di l'Olivu è l'Oliu d'Oliu di l'Egeu, truvamu a pratica di restrizione estremamente sbagliata è ripetemu a nostra dumanda chì questu sbagliu sia annullatu u più prestu pussibule. Piuttostu cà i pruibizioni è e restrizioni, u prublema chì attachemu una grande impurtanza hè l'efficienza. Ancu l'assi di l'alivu di Turchia anu righjuntu u nivellu di 190 milioni, ùn avemu micca ancu ottinutu l'aumentu chì avemu aspittatu in a produzzione. Duvemu aumentà a pruduzzione micca per impediscenu l'esportazioni, ma da quali metudi, suluzioni deve esse cercatu è formule sò sviluppate ".

L'esportazioni d'alivi da tavola ghjunghjenu à 100 mila tunnellate

Informendu chì l'esportazioni d'alivi da tavola di Turchia per a stagione 2021/22 anu cuminciatu u 1 d'ottobre di u 2021, u presidente di EZZİB Er hà dettu: "Avemu ancu una stagione di successu in l'esportazioni d'alivi da tavola. Mentre a nostra esportazione d'alivi da tavola hà righjuntu 72 mila tunnillati, u ritornu di u cambiu era di 113 milioni di dollari. Per a prima volta quist'annu, supereremu 100 mila tunnellate in l'esportazioni di olive da tavola ", hà cunclusu.

Scontru cù u presidente UZK Ghedira

Davut Er, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Oliva è l'Oliva Egea, hà scontru cù Abdellatif Ghedira, Direttore Esecutivu di u Cunsigliu Internaziunale di l'Oliu d'Oliva, chì hè ghjuntu à Izmir per visità a Fiera Olivtech, à l'apertura di a Fiera Olivtech.

A sera di u ghjornu di apertura di Olivtech, u direttore esecutivu di l'UZK, Abdellatif Ghedira, è i nomi principali di l'industria turca di l'oliu d'oliva si sò riuniti per una cena organizata da u presidente EZZIB Davut Er. In a riunione, i sviluppi in u settore di l'oliu d'aliva in u mondu sò stati discututi.

Abdellatif Ghedira, Direttore Esecutivu di u Cunsigliu Internaziunale di l'Oliu d'Oliva, hà visitatu ancu u stand di l'Associu di l'Esportatori d'Oliva è di l'Oliva di l'Egeu durante a Fiera Olivtech.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*