Spiegazioni nantu à l'Ultimu Statu di u Prughjettu PN MİLGEM

Annunci nantu à l'ultimu Statutu di u Prughjettu PN MILGEM
Spiegazioni nantu à l'Ultimu Statu di u Prughjettu PN MİLGEM

Emre Koray Gençsoy, Direttore di e Piattaforme Navali ASFAT, hà fattu dichjarazioni annantu à l'ultimu statutu di u prughjettu PN MİLGEM da u so contu di e social media. In a dichjarazione: "A nave PNS BADR hè stata lanciata cù successu in u cantiere navale KS&EW in cunfurmità cù u calendariu di u prugettu. Vogliu ringrazià a nostra squadra in Karachi per i so sforzi preziosi. Felicitatu sinceramente a nostra squadra, i partiti interessati è l'impiegati di i cantieri navali di KS&EW, u valore di u so sudore hè enormu. Daretu à stu successu; Ci hè una grande squadra di quale sò onoratu di fà parte, chì hè nantu à u campu, luttendu per esse una parte di a suluzione, chì pruduce suluzioni, micca scuse, per catturà u calendariu, malgradu l'alta temperatura di l'aria è e cundizioni COVID. , ghjornu è notte. "hà utilizatu e frasi.

In a continuazione di a dichjarazione, Gençsoy hà dettu: "PNMILGEM 2 (PNS BADR), a seconda nave di a serie, hà scontru cù l'acqua in u tempu, cum'è a prima nave di a serie, PNMILGEM 3 (PNS BABUR). l'ITK (Istanbul Shipyard Command) in cunfurmità cù u pianu. disse.

In u scopu di u Prughjettu PN MİLGEM, duie di e navi sò state custruite in Istanbul Shipyard Command è duie in KS&EW (Karachi Shipyard & Engineering Works), u più anticu cantiere navale di Pakistan, sottu u cuntrattu principale di ASFAT. A prima nave di u prugettu, a nave Babur, hè stata lanciata u 15 d'aostu 2021. Sicondu l'ultime infurmazioni, l'ultimu statutu di e navi 4 hè u seguitu:

Custruitu in Istanbul Shipyard Command:

  • A prima nave PN MİLGEM, BABÜR, hè stata custruita è intrutu in u dock l'11 di ghjennaghju di u 2022 à l'Istambul Shipyard Command. Avemu amparatu chì averia da principià i testi portu dopu un prucessu di docking longu è pianificatu.
  • A seconda nave PN MİLGEM, KHAIBAR, hè stata stabilita u 30 d'aprile di u 2021. A nave hè in custruzzione.

Custruitu in u cantiere navale di Karachi:

  • A terza nave PN MİLGEM, BADR, hè stata stallata à Karachi Shipyard cù una cerimonia tenuta u 25 d'ottobre 2020. Hè stata lanciata u 20 di maghju 2022.
  • A quarta Nave PN MİLGEM, TARIQ, hè stata stallata à Karachi Shipyard da u 5 di nuvembre di u 2021. A nave hè in custruzzione.

Prughjettu PN MİLGEM

Mentre u prughjettu MİLGEM, chì hè statu cuncepitu è ​​​​sviluppatu cù risorse domestiche è naziunali per a Marina Turca, hà datu fruttu, u Pakistan hà urdinatu sti navi per a so marina. U prughjettu PN MİLGEM hè statu creatu da fà cambiamenti in u disignu di a nave secondu e richieste di a Marina di Pakistan per e navi urdinate da u Pakistan.

In PN MİLGEM, Sistemi di missili guidati superficie-aria 2 x 6 celle, Sistemi di missili guidati superficie-superficie 2 x 3 lanciatori, pistola di batteria principale da 76 mm, sistema di lancio di torpedo, sistema di difesa aerea ravvicinata, 2 x 25 mm Sistema di Gun Stabilized Controlled Remote Hè statu annunziatu chì sistemi cum'è (STOP), Hull Mounted Sonar, Torpedo Jamming / Deception System (TKAS) seranu installati.

Navi da esse prudutte in u scopu di u prughjettu PN MİLGEM:

  • PNS Mughal
  • PNS Khaibar
  • PNS Badr
  • PNS Tariq

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*