Suggerimenti per e Soluzioni à a Crisa Alimentaria da esse discusse in Istanbul

Soluzioni à a Crisa Alimentaria Saranu Discutiti in Istanbul
Suggerimenti per e Soluzioni à a Crisa Alimentaria da esse discusse in Istanbul

L'alimentazione, chì hè stata l'agenda più impurtante di l'ultimi anni per via di l'aumentu di a pupulazione mundiale, a crisa climatica è a guerra, hà cercatu suluzioni cù tutta a so reta di produzzione è furnimentu. Cù u scopu di truvà una suluzione à sta ricerca, Istanbul accoglierà YES FOOD EXPO & FORUM, una di l'urganisazioni internaziunali più impurtanti in l'industria alimentaria, trà u 30 di nuvembre è u 3 di dicembre.

L'avvenimenti, chì seranu urganizati da BİFAŞ (United Fuar Yapım A.Ş) è si terranu à l'Istambul Expo Center trà u 30 di nuvembre è u 3 di dicembre, impressionaranu cun cuntenutu impurtante.

YES FOOD FORUM è TABADER President Prof. YES FOOD FORUM è TABADER President, chì hà fattu u discorsu di apertura di YES FOOD EXPO & FORUM, chì hà per scopu di aghjunghje milioni di dollari à u settore è serà urganizatu da BİFAŞ A.Ş. Dr. Mustafa Bayram hà attiratu l'attenzione à a crisa alimentaria glubale. Dichjarà chì a "crisi alimentaria", chì hè stata sperimentata in 2007-2008 è hà causatu una crisa ecunomica glubale, hà cuminciatu à esse sperimentata di novu in 2017-2018 è culminata cù a pandemia, u Prof. Dr. Bayram hà dettu: "Cù l'ultima guerra Ucraina-Russia, sta crisa hà evolutu in u caosu in u mondu sanu. Cù u cambiamentu climaticu, a crisa alimentaria hà righjuntu u so puntu più altu. Si crede chì cuntinueghja finu à u 2030. Quì, YES FOOD FORUM guidà u mondu sanu per sbarazzarsi di a crisa alimentaria ", disse.

"CIRCEmu UNA VIA INTERNAZIONALE"

Sottulineendu chì i prublemi sperimentati o da esse sperimentati in l'alimentariu sò preoccupanti, u Prof. Dr. Bayram hà enfatizatu chì cum'è YES FOOD FORUM, anu travagliatu per un pezzu per fà Davos di l'alimentariu in Turchia. prof. Dr. Bayram hà dettu: "Questa attività hè stata cuncepita cum'è YES FOOD EXPO & FORUM (Istanbul) per diventà u capu di parechji travaglii in relazione à i veiculi alimentari è alimentari in u mondu, cù a cumminazione di YES FOOD FORUM è YES FOOD EXPO". prof. Dr. Hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in a continuazione di a dichjarazione di vacanze:

"Cù u Forum, avemu u scopu di purtà una nova perspettiva à l'alimentariu cù a rispunsabilità chì ci vole à u futuru. Inoltre; A riflessione di un sistema alimentariu sustenibile, sicuru, ghjustu, ecologicu è favuritu di u pianeta à u mondu sanu custituisce i nostri altri scopi. In u YES GIDA FORUM, i principali rapprisentanti è accademichi di l'industria alimentaria discuteranu e sfide è e suluzioni affrontate da l'industria, è fucalizza nantu à e novi tendenze di produzzione è di cunsumu. Hè necessariu di rinfurzà u novu sistema alimentariu cù u settore di l'alimentariu ".

"L'INDUSTRIA 8,5 TRILLIONI DI DOLLARI SI VENGA IN ISTANBUL"

U presidente di u Cunsigliu di BİFAŞ A.Ş, Ümit Vural, chì hà datu infurmazioni nantu à YES FOOD EXPO&FORUM, chì darà vita à l'urganisazione più impurtante di u mondu in u sensu internaziunale, hà dettu in una dichjarazione chì l'avvenimentu, chì hà un valore internaziunale, attirarà visione di l'alimentu per u mondu è purterà milioni di dollari in azzione à u settore, disse chì seria una urganizazione.

Esprimendu chì e marche mostraranu e so applicazioni più recenti in YES FOOD EXPO & FORUM, chì riuniscerà l'industria alimentaria sottu un tettu, Vural hà dettu chì l'imprese anu l'uppurtunità di presentà i so prudutti è marche più innovatori chì volenu spiccà in u paese è u paese. i mercati internaziunali seranu l'uppurtunità di catturà novi cunnessione cummerciale è partenarii. Vural hà dettu: "A fiera, chì aumenterà a capacità innovativa di l'industria alimentaria, purterà milioni di dollari di muvimentu in u settore. U settore di l'alimentariu hè unu di i settori strategicamente impurtanti più impurtanti in u mondu cun un voluminu di 8,5 trilioni di dollari ", disse.

''100 PAESI, MIGLIAIA DI VISITORI PARTICIPARARAN''

YES FOOD EXPO, cù i so più di 25 anni di sperienza, urganizeghja fiere internaziunali specializate in diversi settori. Dichjarà chì si terrà da u 30 di nuvembre à u 3 di dicembre à l'Istanbul Expo Center, chì attrae centinaie di millaie di visitatori da Turchia è stranieri ogni annu, Vural hà dettu: "À a Fiera YES, migliaia di visitatori da quasi 100 paesi di u paese. mondu hà da pudè scuntrà è accede à e cumpagnie.

'' L'ALIMENTAZIONE DIGITALE, I PRODOTTI INNOVATIVI È L'ALIMENTI BIOTECNOLOGICHE VANNERANU GRANDE ATTENZIONE''

Vural hà cuntinuatu u so discorsu nantu à a fiera, "YES EXPO&FORUM, chì riuniscerà tutti l'attori di a catena di fornitura alimentaria da a splutazioni à a tavola, da i prudutti di panetteria à a carne è i latticini, da a pasticceria à i surgelati, da l'alimenti funziunali à i prudutti biologichi. , da l'alimenti innovatori à i prudutti marcati geograficamente, da l'alimenti militari à i snacks, da e bevande à spezie, vegan. L'alimenti digitali è i prudutti innovatori seranu esposti in parechji gruppi da l'alimenti vegetariani è vegetariani à i prudutti biotecnologici.

I "YES AWARDS" SERÀ DONATI PER UN FUTURU SUSTINEBILE

Vural hà dettu: "E cumpagnie participanti feranu attelli in a fiera, chì durà quattru ghjorni. Fararà à i visitori tastà i so prudutti sustinibili, innovatori è diliziosi sviluppati in u risultatu di studii di R&D. I travagli di ONG, Start-ups è urganisazioni di R&D seranu valutati è prughjetti chì aprenu novi orizonti per u futuru seranu incuraghjiti. In l'urganizazione chì hè preparata per esse a riunione più ambiziosa di u mondu è di a Turchia in u campu di l'alimentariu è di e bevande è riuniscerà tutti i stakeholder di u settore, l'ultime tendenze in u settore ponenu e basi per i novi prudutti è novi prudutti. partenarii cummerciale.

U presidente di TİM (Associazione di Esportatori Turchi) İsmail Gülle hà dettu chì YES EXPO & FORUM hè un avvenimentu impurtante per a Turchia è hà dettu: "In u 2021, e nostre esportazioni di i settori di l'agricultura è di l'allevamentu anu aumentatu di 22 per centu è hà righjuntu 29,7 miliardi di dollari. A nostra forte prestazione in l'esportazioni cuntinueghja ancu questu annu. In April, avemu esportatu 25 miliardi di dollari cù un aumentu di 23,4 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente. In questu periodu, i nostri settori agriculi anu righjuntu 12 miliardi di dollari in esportazioni cù una quota di 2,8 per centu. In i primi quattru mesi di u 2022, e nostre esportazioni anu superatu 83 miliardi di dollari. 13 miliardi di dollari, chì currisponde à 11,1 per centu di questu, hè statu realizatu da i nostri settori agriculi.

L'ALIMENTAZIONE È L'AGENDA PIÙ IMPORTANTE DI U MONDU

In u so discorsu, Ahmet Fikret Kileci, presidente di GAİB (Associazione di l'Esportatori di l'Anatolia Sud-Est), hà enfatizatu a crisa alimentaria sperimentata in u mondu sanu è hà dettu: "A pandemia ci hà dimustratu chì l'alimentariu hè l'agenda più impurtante di u mondu, avemu per aduprà e nostre risorse currettamente è implementarle ".

A riunione hè stata ancu assistita da PepsiCO Food Safety and Global Process Authority è IFTPS President of the Board Dr. Abdullatif Tay, GPD World Pulses Confederation President of the Board Cem Bogusluoğlu, Future Fodds è LWT Food Science and Technology, Direttore di Food Science Program New Zealand Prof. Dr. Siew Young Quek, Università Anbar, Dr. Saad Yousif Ibrahim hà participatu in linea.

IÈ FOOD FORUM CONTENE TEMA INTERESSANTI

Nuvelli sistemi alimentari, sustenibilità, energia verde, sicurezza alimentaria, pulitiche alimentari è ecunumia, sicurezza di l'acqua, cambiamentu climaticu, impronta di carbonu, riconciliazione verde, stock alimentari, alimentazione sicura, sia in u locu sia in u mondu, riuniscenu esperti è urganisazioni à u livellu internaziunale. A produzzione, a logistica alimentaria glubale è l'alimenti innovatori seranu discututi, è e sessioni saranu cun un agenda speciale.

Alimentazione digitale, crisi alimentari è minacce previste, situazioni di sicurezza alimentaria mundiale è di paese, ecunumia alimentaria, strategie alimentari mundiale, situazioni di sicurezza alimentaria mundiale è di paese, temi impurtanti per pandemia cum'è relazioni guerra-clima-alimentari, pulitiche è strategie alimentari di paese, glubale. u cummerciu di l'alimentariu, a logistica di l'alimentariu, i novi alimenti, u stilu di vita è l'alimentariu, u cambiamentu climaticu è i cambiamenti previsti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*