Thales Cuntribuisce à u Corridor Mediterraniu cù a Tecnulugia di Segnale

Thales cuntribuisce à u Corridor Mediterraniu cù a Tecnulugia di Segnale
Thales Cuntribuisce à u Corridor Mediterraniu cù a Tecnulugia di Segnale

U Corridor Mediterraniu hè un prughjettu strategicu per custruisce un asse ferroviariu standard trà a fruntiera francese è Algeciras in parte di unu di i nove corridori di a Rete Core di Rete Transeuropee di Trasportu (TEN-T).

Quandu u travagliu hè finitu, a divisione serà integrata in u Corridor Ferroviariu Europeu, chì viaghja da Spagna à Ungheria via Francia, Italia, Slovenia è Croazia, chì significa chì i passageri è i carichi puderanu viaghjà in Europa à una scala internaziunale.

A maiò parte di u prughjettu serà realizatu nant'à u trattu di 155 km trà Castellón de la Plana è L'Ametlla de Mar è u rammentu Tortosa-L'Aldea/Amposta di 13 km.

U cuntrattu firmatu da Adif Alta Velocidad consiste in u rinnuvamentu è l'adattazione di l'instalazioni di segnalazione in a sezione Castellón de la Plana-L'Ametlla è a linea di derivazione chì culliga L, per via di a transizione da a dimensione iberica à a dimensione standard. Tortosa è Aldea Amposta. Cù a fine di stu prughjettu, u Corridor Mediterraniu hà da guadagnà una impurtanza particulare cum'è un assi strategicu per a prumuzione di u trasportu ferroviariu.

A maiò parte di u prughjettu serà realizatu nantu à a seccione di 155 km trà Castellón de la Plana è L'Ametlla de Mar, induve i travaglii di rinnuvamentu è adattazione di l'istallazioni interlocking è l'elementi di l'area di segnalazione seranu realizati. A causa di u cambiamentu di taglia da ibericu (1.668 mm) à standard o internaziunale (1.435 mm).

Un prucessu simile si ferà nant'à u rammentu Tortosa-L'Aldea/Amposta, longu 13 km.

Cum'è u requisitu di Adif Alta Velocidad, Thales installerà novi interlocks elettronichi L905E in a sezione Castellón-L'Ametlla è adattà quelli esistenti in u tronamentu Tortosa-L'Aldea/Amposta à u listessu tipu. I novi elementi di segnalazione di Thales, cum'è i circuiti di linea TTC, i contatori di assi AzLM / ZP30K, l'attuatori elettroidraulici L700H è i segnali LED seranu ancu installati in situ.

Stu novu prughjettu, cù un tempu di cumpiimentu stimatu di 22 mesi, serà implementatu in quattru fasi finu à a messa in cumissioni di tutte l'installazione di dimensioni standard cù interlocks rinnuvati è u staffu di u situ. Dopu à a messa in funziunamentu, a stallazione di u sistema di u nivellu ERTMS 1, chì utilizeghja ancu a tecnulugia Thales, serà cumpletata.

"Thales hà applicatu a so tecnulugia à diverse parti di u Corridor Mediterraniu in l'ultimi anni. Puderà cuntribuisce à a mudernizazione di a divisione Castellón-L'Ametlla hè una tappa per noi chì participeremu à a custruzzione di un ligame impurtante per u trasportu. Una realità da a Spagna à u restu di l'Europa ". - Fernando Ortega, Direttore di Trasportu per Thales Spagna.

"Semu fieri di sustene una volta di più a mudernizazione di u Corridor Mediterraniu cù a tecnulugia avanzata Thales. Questa hè una nova opportunità per custruisce una rete ferroviaria efficiente è più sustenibile. Grazie à e nostre soluzioni digitali innovative è à l'expertise Thales, u Corridor Mediterraniu diventerà un assi strategicu per u trasportu ferroviariu ". – Dr. Yves Joannic, Direttore Generale di Thales Main Line Signaling.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*