Apertura di u Centru di Amicizia Turchia-Azerbaigian

Apertura di u Centru di Amicizia Turchia-Azerbaigian
Apertura di u Centru di Amicizia Turchia-Azerbaigian

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà apertu u Centru d'Amicizia Turchia-Azerbaigian in l'Università Statale di Petroleum è Industria di l'Azerbaijan, chì include auditoriums commemorativi di i martiri İlhan Varank è Erol Olçok di lugliu 15.

Rettore di l'Università Statale di Petroliu è Industria di l'Azerbaijan Prof. Dr. A cerimonia d'inaugurazione ospitata da Mustafa Babanlı hà assistitu da Cevat Olçok, fratellu di u martire di u 15 di lugliu Erol Olçok, Ambasciatore di Turchia à Baku Cahit Bağcı, Rappresentante TRNC à Baku Mustafa Kemal Beyazbayram, Segretariu Generale TURKPA Mehmet Süreyya Er, Auditor Capu di a Repubblica Turca. Şeref Malkoç è u Senatu di l'università.

In u so discorsu à l'avvenimentu, u Ministru Varank hà ringraziatu l'amministrazione universitaria per a decisione di mantene in vita i nomi di i martiri di u 15 di lugliu.

In riferimentu à l'impurtanza di TEKNOFEST Azerbaijan, chì hè stata aperta oghje, Varank hà dettu: "Cù urganisazioni cum'è TEKNOFEST Azerbaijan, rafforzeremu ancu a fratellanza di i dui paesi. Rinforzeremu u nostru putere cù e capacità chì avemu acquistatu quì. "Svilupperemu e nostre economie". disse.

Varank hà parlatu di a relazione "una nazione, dui stati" trà a Turchia è l'Azerbaijan è hà dettu: "Ogni volta chì eramu in prublemi o avemu bisognu di l'altru, eramu i primi à vene à l'aiutu. Semu u megliu esempiu chì insegna à u mondu cumu esse "una nazione, dui stati". "Continuemu à mantene sta cooperazione". disse.

Parlendu di a pusizione presa da Turchia in a liberazione di Karabakh da l'occupazione, Varank hà dettu: "Sapemu assai bè quale hè statu vicinu à noi prima a notte di u 15 di lugliu. A prima voce hè vinuta da l'Azerbaijan. Sò assai cuntentu chì a nostra università hà intrapresu un travagliu cusì significativu per ricurdà i martiri in Azerbaijan è in Turchia. "Avemu sempre struitu di crià generazioni chì sanu ciò chì significa sacrificà per a patria". disse.

In u so discorsu, Cevat Olçok hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di l'auditori in nome di İlhan Varank è Erol Olçok è hà dichjaratu chì hà cummemoratu i martiri cun misericordia.

L'ambasciadore di Turchia à Baku Bağcı hà nutatu chì hè preziosu è significativu di mantene in vita i nomi di i martiri di u 15 di lugliu in Azerbaijan. Bağcı hà dettu: "Stu paese, Turchia è Azerbaijan, sopravvive grazia à e persone chì prutegge i ricordi sacri di i martiri". disse.

Rettore di l'Università Statale di Petroliu è Industria di l'Azerbaijan Prof. Dr. Babanlı hà dettu chì i martiri, chì i nomi sò chjamati in l'auditori di l'università, daranu un esempiu per i studienti nantu à cumu amassi u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*