Turchia diventa u paese chì esporta a maiò parte di i navi di pesca

Turchia hè u paese chì esporta i più navi di pesca
Turchia diventa u paese chì esporta a maiò parte di i navi di pesca

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà rimarcatu chì a quantità di mantenimentu è riparazione di navi in ​​i cantieri navali hè aumentata di 10 per centu in l'ultimi 95 anni, è chì u tassu di l'impieghi in u settore di a custruzzione navale hà righjuntu circa 115 mila persone cun un aumentu. di 80 per centu. Karaismailoğlu hà dettu: "Superendu u so rivalu Spagna in 2020, Turchia hè diventata u paese chì esporta i più navi di pesca" è hà nutatu chì a Turchia hè u 1,5 ° in u mondu in l'industria di riciclamentu di navi cù una capacità di 4 milioni di tunnellate.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à a Cerimonia di Lanciamentu di i Barche di Pesca; "Oghje, simu fieri di u lanciamentu di u 'navi di pesca' chjamatu Ergün Reis A, chì hè 46 metri di lunghezza, 17,5 metri di larghezza è 994 tunnellate grossi, pruduttu da Başaran Gemi Sanayi, unu di i pionieri in l'esportazione di navi di pesca. in u nostru paese, in u cantiere navale di Çamburnu, cità marittima, tistimuniemu tutti inseme. A nostra nave, chì ci scuntremu cù l'acqua, hè un bon esempiu di a nostra industria navale è naziunale chì produce in tuttu u mondu in ogni classa ".

Nutendu chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, anu fattu passi più forti in e so aree di rispunsabilità è anu fattu movimenti assai impurtanti per aumentà u benefiziu chì Turchia furnisce da i so mari, Karaismailoğlu hà dettu chì, grazie à l'investimenti di trasportu innovatori è visionarii, anu aumentatu. a parte ricevuta da u cummerciu marittimu è u benefiziu ecunomicu di i mari à Turchia.

"Di sicuru, simu fieri di a nostra industria navale, chì rinforza a nostra prisenza in i nostri mari cù capacità naziunali è naziunali", hà dettu Karaismailoğlu è hà continuatu u so discorsu cusì:

"Invistisce in e nostre cità costiere hè chjave per aumentà i beneficii chì derivemu da u mare. L'investimenti chì avemu fattu in a nostra regione, cum'è u Ministeru, anu un grande postu in i passi chì avemu fattu per trasfurmà u Mari Neru in un Lago di u Cummerciu Turcu. Duranti i nostri guverni; Avemu fattu investimenti assai impurtanti in u nostru settore marittimu in a nostra regione. Parechji di i nostri prughjetti sò attualmente in corso. Ci sò 440 fabricatori chì operanu in u nostru cantiere Yeniçam, chì hè 11 mila metri quadrati in totale. In stu campu, 300 di i nostri fratelli sò ancu impiegati. A custruzzione navale cuntinueghja per parechji paesi europei, asiatichi è africani in u nostru cantiere navale induve u mantenimentu è a riparazione di e nostre barche di pesca di tutti i tonnellate è altre navi pò esse realizatu. Sustemu u sviluppu ecunomicu di a regione cù i nostri investimenti in linea cù u nostru approcciu di sviluppu olisticu ".

L'AVIAZIONE TURCA OTTENERE U SO 58 AEROPORTU

Dui ghjorni dopu, u 2 di maghju, un novu indicatore di rializazioni ingegneria; Enfatizendu chì l'Aeroportu di Rize-Artvin, chì hè u numeru unu in u mondu è u sicondu aeroportu di Turchia custruitu cù riempimentu di mare, serà apertu cù a presenza di u presidente Erdogan, Karaismailoğlu hà dettu: "L'aviazione turca, chì hè diventata una putenza globale grazia à e nostre pratiche, pulitiche è regulamenti, ghjunghjerà à u so 14u aeroportu. Avemu cumpletu u nostru Aeroportu Rize-Artvin, chì hè statu custruitu nantu à una zona di 2 milioni di metri quadrati, chì hè unicu in Europa. U nostru aeroportu risponde à i bisogni di trasportu di a nostra regione orientale di u Mari Neru, induve u trasportu stradale hè difficiule per via di e so caratteristiche geografiche, cù una capacità di 58 milioni di passageri annu, in una manera più veloce è più còmode. Offriamu u nostru aeroportu Rize Artvin, inseme cù l'aeroportu di Trabzon, à tutti i paesi cunfini cù u Mari Neru, oltre a Turchia, è à u Corridor Mediu, una di e rotte cummerciale più impurtanti trà l'Asia è l'Europa, in breve, à u serviziu di u mondu. .

U MAR NEGRU SERÀ U LAGO COMMERCIALE D'EURASIA

Sottulineendu chì u Mari Neru serà u lagu cummerciale di l'Eurasia in i prossimi 10 anni, Karaismailoğlu hà dettu: "Tutti i paesi di u Mari Neru, chì prevedenu u crescente trafficu cummerciale di u Mari Neru è i prufitti chì ne guadagneranu, anu acceleratu u so portu. investimenti è cuminciaru preparazioni febbrili. Esse u vincitore di a corsa per a dominanza in u Mari Neru ci cunvenerà più chè à nimu. Cum'è u guvernu, attachemu una impurtanza particulare à l'industria navale per via di a so cuntribuzione à l'impieghi è u valore aghjuntu chì furnisce à a nostra ecunumia. Supportemu sta impurtanza cù passi concreti. Vogliu sprimà cun paci di mente chì l'industria navale turca; Hè un settore chì usa l'ultime tecnulugii, hà una alta cuscenza ambientale, hà una bona cunniscenza è sperienza, si ferma à i so impegni di qualità è tempu, è hà un postu rispettatu in u mondu.

2 BAVI DI PESCA HAN STATE COMPLETE IN I NOSTRI CANTIERI IN L'ULTIMI 131 ANNI

Rimarchendu chì anu fattu innovazioni serii in i processi di shipman è di documentazione cù u sustegnu di u settore IT, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì a cuntribuzione di l'industria navale à l'impieghi è l'ecunumia di u paese hè aumentata significativamente. Esprimendu chì a capacità di l'industria navale di utilizà l'energia innovativa, ecologica è alternativa aumenta ogni ghjornu, Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni;

"Cù e pulitiche raziunali seguite da i nostri guverni dapoi u 2003, avemu aumentatu a nostra capacità di cantiere navale da 0,55 milioni DWT à 7,5 milioni DWT da 4,65 volte. Inoltre, a quantità di mantenimentu è riparazione di navi in ​​i nostri cantieri navali hà aumentatu da 10 per centu in l'ultimi 95 anni. U tassu di l'impieghi in l'industria di a custruzzione navale hè aumentatu di 115 per centu in l'ultimi deci anni, ghjunghjendu à circa 80 2020 persone. Dopu avè superatu u so rivalu Spagna in 2, Turchia hè diventata u paese chì esporta i più navi di pesca. Mentre 131 navi di pesca sò stati cumpletati in i nostri cantieri navali in l'ultimi anni 59, cuntinuemu à custruisce 1,5 navi. Inseme à u primu battellu di pesca hibrido in u mondu, u più grande bastimentu di trasportu di pesci vivi in ​​u mondu hà a firma di ingegneri turchi. Esportemu navi di pesca in Norvegia, Islanda, Irlanda è Inghilterra, chì sò in prima linea di a pesca mundiale. Turchia hè u 4 ° in u mondu in l'industria di riciclamentu di navi cù una capacità di XNUMX milioni di tunnellate grossi ".

AMEMU ACCELERATU U NOSTRE TRAVAIL PER FÀ DI U NOSSU PAESE UN PAESE DI SPEDIZIONE

Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu ch'elli stanu travagliendu duramente per fà chì a Turchia, chì hè cuperta da i mari da trè lati, sia efficace è hà una parolla in a patria blu, è chì continuanu à travaglià, "Avemu acceleratu i nostri sforzi per fà di u nostru paese un paese marittimu. In u 2003, a flotta di a marina mercantile turca superava i 9 milioni di debiti; hè aumentatu à 31 milioni di anziani oghje. Semu fieri di aumentà a quantità di carica trattata in i nostri porti da 190 milioni di tunnellate à 526 milioni di tunnellate. In u periodu di ghjennaghju-aprile di u 2022, a quantità di carica trattata in i nostri porti hè aumentata di 6,6 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è ammontava à 180 milioni 590 mila 500 tunnellate. In listessu modu, a quantità di cuntenituri trattati in i nostri porti in u periodu di ghjennaghju-aprile hà aumentatu di 4,1 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 4 milioni 254 mila 531 TEU. In u periodu di ghjennaghju à ferraghju di u 2022, a parte monetaria di u trasportu marittimu hè cresciutu di circa 29 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hè cresciutu à 82,3 miliardi di dollari. Tutti i prughjetti chì aghju spartutu finu à avà sò l'incarnazione di e prumesse chì avemu fattu in 20 anni. Cum'è u guvernu di u Partitu AK, vedemu u serviziu à u publicu cum'è serviziu à Diu, è sviluppemu i nostri scopi cum'è un omu di a nostra parolla è un servitore di a nostra nazione.

AMU PIANIFICATI U FUTURU 30 ANNI IN U SITU DI MARITIME

Karaismailoğlu, chì hà sottolineatu chì anu pianificatu 30 anni avanti, micca oghje-dumani in u campu marittimu, cum'è in ogni campu, per affidà a nova Turchia à a ghjuventù in u modu più forte pussibule, aghjustendu chì pensanu à Sviluppà in più u marittimu di Turchia in ogni campu cù approcci raziunali, mente cumuni, sensibilità statali.Dissi chì i piani sò stati fatti. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "In questu cuntestu, vogliu riassume i nostri obiettivi chì avemu prumessu in u nostru Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053. Aumenteremu u numeru di strutture portuali à 255. Aumenteremu e pratiche portu verdi. Useremu fonti d'energia altamente rinnuvevuli in i nostri porti. I viaghji di nave autònuma seranu sviluppati è l'efficienza di gestione serà aumentata cù sistemi autonomi in i porti. Aumentendu a capacità di serviziu di trasferimentu di i porti, avemu da sviluppà l'infrastruttura di trasportu marittimu multimodale è di corta distanza chì pò serve i paesi di a regione. Cù u Prughjettu di u Canali di Istanbul, u trafficu di navi serà ridutta in u Bosforu; è a sicurezza di navigazione serà aumentata ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*