Turkey Selects Space Traveller sottu u prugramma Spaziale Naziunale

Turchia sceglie u Passageru Spaziale In u Scopu di u Programma Spaziale Naziunale
Turkey Selects Space Traveller sottu u prugramma Spaziale Naziunale

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, in una dichjarazione dopu à u cabinet, hà annunziatu chì anu iniziatu a "Missione Spaziale Turca è Scienza" determinata in u scopu di u Programma Spaziale Naziunale.

A prima missione spaziale tripulata di Turchia principia. U prughjettu di u Viaggiatore Spaziale Turcu è a Missione di a Scienza hà iniziatu. In u 100, u 2023 anniversariu di a Republica di Turchia, ci sarà un Turcu in u spaziu. U Passageru Spaziale Turcu serà mandatu à a Stazione Spaziale Internaziunale per a ricerca scientifica. Unu di i 2 candidati à esse selezziunati stà in a stazione per 10 ghjorni.

Quelli chì sò sottu à l'età di 45, anu un diploma di bachelor da facultà di educazione è medicina in i campi di l'ingegneria, scienze naturali, scienze basiche è scienze basiche, è avè una bona maestria di l'inglese ponu dumandà à u viaghjatore spaziale turcu.

I candidati duveranu avè una altezza di 149.5-190.5 centimetri è un pesu di 43-110 kilogrammi. I candidati chì cercanu 100 per centu (Snellen20/20) l'acuità visuale in i dui ochji naturalmente o dopu a correzione cù lenti è lenti di cuntattu seranu verificati per i prublemi di pressione sanguigna in l'esami da fà.

L'applicazioni saranu ricevute finu à u 23 di ghjugnu 2022 à 20:23 à l'indirizzu onuzuna.gov.tr. E dumande cum'è infurmazioni supplementari, documenti è verificazione saranu richieste da i candidati chì passanu a prima fase di candidatura. I candidati saranu testati, esaminati è esaminati, è seranu intervistati per e so cumpetenze in lingua inglese. À a fine di tutti questi prucessi, u numeru di candidati serà ridutta à 2. Unu di sti dui candidati serà u primu Turcu à sbarcà nantu à a Stazione Spaziale Internaziunale.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà fattu un discorsu à a nazione dopu a riunione di u Cabinet. Parlendu dopu à a riunione in u Complex Presidenziale, Erdoğan hà fattu a seguente dichjarazione in quantu à a Missione Scienza è Viaggiatore Spaziale Turcu:

PROGRESSEMU PASSU PER PASSU

Circa un annu fà, da stu lutrinu, aghju spiegatu u nostru Programma Spaziale Naziunale per una Turchia chì presenta a so rivindicazione in u campu di u spaziu. Avà chjamu à i nostri ghjovani chì ci fighjenu nantu à i schermi. Aghju spartutu cun voi 10 scopi ambiziosi ma fundati chì avemu decisu di prutege i diritti è l'interessi di u nostru paese in u spaziu, adatti à Turchia è a nostra civilizazione. Avanzamu passu à passu in una larga gamma di tituli di destinazione, da ghjunghje à a luna à creà un ecosistema spaziale, da stabilisce partenarii internaziunali permanenti à sviluppà risorse umane.

UNA TURCHIA PROATTIVA

Oghje, vogliu sparte cun voi un annunziu impurtante in quantu à unu di i nostri scopi. Avà sapemu bè chì l'indipendenza pulitica in u mondu passa per l'indipendenza tecnologica. Cum'è Turchia, avemu travagliatu per furmà e risorse umane necessarie, custruisce l'infrastruttura è a superstruttura, è sensibilizà in questa zona per stabilisce a nostra indipendenza tecnologica. Custruemu una Turchia proattiva in tutti l'aspetti di e tecnulugia chì determinanu l'ordine mundiale, da a difesa à l'industria di fabricazione, da a ricerca è u sviluppu à l'informatica.

SERÀ A KEYSTONE

In questu rispettu, participà à a corsa spaziale ùn hè micca un lussu per a Turchia, hè una obligazione. Per esse un pioniere in a tecnulugia, avemu bisognu di ottene a parte chì meritemu da l'esperienze per esse acquistate in u campu di u spaziu è i guadagni chì nasceranu. Ogni scopu chì ghjunghjemu in u scopu di u Programma Spaziale Naziunale serà una pietra di toccu per u successu di Turchia in u novu seculu. Per una generazione in Turchia, avemu vistu è fighjatu a corsa spaziale di i paesi nantu à i televisori bianchi è neri.

U TEMPU hè ghjuntu avà

Cù a visione di a Mossa Naziunale di Tecnulugia, vulemu chì a ghjuventù turca sia l'attori principali di a corsa spaziale. Hè per quessa, oghje, anderemu inseme versu un mumentu storicu, un sogliu novu per u nostru paese. Sò sicuru, per mezu di i membri di a stampa in questa stanza, assai persone anu sunniatu di andà in u spaziu da a prima età, è ci sò ancu quelli chì facenu. Iè, quellu tempu hè ghjuntu.

SEmu UFFICIALMENTE INIZIATI

In u quadru di u nostru Programma Spaziale Naziunale, avemu principiatu ufficialmente u prucessu di mandà un citatinu turcu à a stazione spaziale internaziunale. Senza dubbitu, questu serà un duvere naziunale. U nostru citadinu, chì avemu da mandà in u spaziu, avarà l'uppurtunità di realizà testi scientifichi è esperimenti chì ellu o altri scientisti in Turchia volenu fà in un ambiente spaziale senza gravità. Avemu creatu l'indirizzu uyuza.gov.tr ​​​​per dumandà à sta missione naziunale.

IN SPAZU IN 2023

Tutti i citadini di a Repubblica di Turchia, più ghjovani di 45 anni, chì rispondenu à i requisiti educativi specificati, ponu candidà per sta pusizione. Vedat Hodja (Bilgin) a vostra situazione ùn hè micca adatta. I candidati 2 per esse selezziunati trà l'applicazioni riceveranu tutta a furmazione necessaria per u prucessu di andà in u spaziu cum'è u nostru ambasciatore di a scienza. À a fine di a furmazione, unu di sti 2 candidati serà mandatu à a Stazione Spaziale Internaziunale in 2023 per a missione storica ch'elli anu intrapresa.

U FUTURU EROI NAZIUNALE

Senza dubbitu, a bandiera più degna di u celu hè a nostra bandiera rossa in mezzaluna è stella. Credu chì u nostru amicu, chì purterà fieru di a nostra bandiera in u spaziu, serà un mudellu per e generazioni future cù a so cunniscenza è a so sperienza. Spergu chì, cum'è parechji altri primi chì Turchia hà sperimentatu, serà a rispunsabilità di u nostru guvernu di onore stu passu storicu per a nostra nazione. Vogliu successu à u nostru futuru eroe naziunale, fighjate, ùn avemu ancu scurdatu di Neil Amstrog, era u primu à andà. Unu di noi andarà. E generazioni à vene ùn si scurdanu di ellu. Vogliu chì stu grande passu sia benefiziu per u nostru paese, a nostra nazione, in particulare a nostra ghjuventù.

OBJECTU DI COSTRUIRE L'ECOSISTEMA

Cù i sviluppi tecnologichi, u spaziu hè diventatu unu di i punti priurità di l'agenda di i paesi puliticamenti è ecunomichi. I studii spaziali in Turchia anu ancu guadagnatu impulsu in l'anni 2000. Guadagnendu capacità impurtanti in u campu di u spaziu cù i so satelliti di cumunicazione è di osservazione di a terra, Turchia espansione e so capacità domestiche è naziunali cù missioni spaziali tripulate. Cusì, u prugressu versu u scopu di creà un ecosistema in questu campu cù e pulitiche industriali è tecnologiche accelerà.

ESPERIMENTI DI SCIENTISTI TURCHI IN SPAZU

I scientisti turchi puderanu mandà u so apparatu spirimintali è scientificu à a stazione spaziale internaziunale inseme cù u viaghjatore spaziale. Cusì, serà pussibule di fà ricerche in un ambiente spaziale senza gravità. In a missione spaziale chì durà 10 ghjorni, stu passu serà fattu soprattuttu per i scientisti chì volenu fà u travagliu scientificu in l'ambiente spaziale, ma ùn anu micca avutu sta opportunità finu à avà.

TUA E PROGRAMA SPAZU NAZIUNALE

In u scopu di sti studii, l'Agenzia Spaziale Turca hè stata creata in 2018 cum'è l'istituzione pertinente di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia cù u Decretu Presidenziale. In seguitu, attelli sò stati realizati per creà u Programma Spaziale Naziunale. U presidente Erdoğan hà introduttu u Programma Spaziale Naziunale in u mondu sanu cù una magnifica ceremonia u 9 di ferraghju 2021. Cù u prugramma Spaziale Naziunale, in quale a visione, a strategia, i scopi è i prughjetti di Turchia in u campu di e pulitiche spaziali sò state revelate, i seguenti 10 scopi strategichi sò stati determinati:

MISSIONE LUNA

In u 100 anniversariu di a Republica, un sbarcu duru serà fattu nantu à a Luna cù una cohetta hibrida naziunale è uriginale chì serà sparata in l'orbita terrestre stretta cù a cooperazione internaziunale. In a seconda tappa, u primu lanciamentu serà fattu, sta volta cù una fucile naziunale, è un sbarcu suave serà fattu nantu à a Luna.

SATELLITE LOCAL

Una marca cummerciale chì pò cumpete cù u mondu in u campu di u sviluppu di satelliti di nova generazione serà creatu. A capacità di produzzione di satelliti di Turchia serà cumminata in una sola cumpagnia naziunale, chì serà stabilita sottu a coordinazione di l'Agenzia Spaziale Turca.

POSIZIONATURA REGIONALE

U sistema di pusizioni è timing regiunale di Turchia serà sviluppatu. In questu sensu, i tecnulugii critichi seranu investiti attraversu prughjetti guidati.

PORTU SPAZU

Una operazione di u spaziuportu serà stabilitu per furnisce l'accessu à u spaziu. L'area di lanciamentu è a tecnulugia più adatta per a Turchia seranu determinate. L'infrastruttura di facilità di lanciamentu serà stabilita.

SPACE AIR

Investendu in u campu chjamatu tempu spaziale o meteorologia, a cumpetenza in u spaziu serà aumentata. In particulare, a ricerca di l'ionosfera serà supportata. Una unità serà creata per cullà l'osservazioni spaziali.

OGGETTI SPAZIALI

Turchia serà purtatu à una pusizioni più cumpetente in l'osservazioni astronomichi è u seguimentu di l'uggetti spaziali da a terra. Cù radiotelescopi, i scientifichi puderanu studià l'onda radiu da u spaziu. Satelliti attivi è spazzatura spaziale seranu tracciati da a terra è da u spaziu.

INDUSTRIA SPAZIALE

In u campu di u spaziu, studii integrati seranu realizati cù u cluster industriale. I prudutti è i servizii di a tecnulugia spaziale seranu esportati. L'impiegu serà creatu per risorse umane altamente qualificate.

ZONA DI Sviluppu di Tecnulugii Spaziali

Inseme cù METU, una zona di sviluppu di tecnulugia spaziale serà stabilita per accoglie investitori lucali è stranieri. E PMI cù e cumpetenze chì ponu esse recrutate in u campu di u spaziu cù i meccanismi d'incentivazioni appropritati seranu furnite in questa regione.

CUSCIENZA SPAZIALE

A cuscenza di u spaziu serà creata per sviluppà risorse umane efficaci è cumpetenti in u campu di u spaziu. Borse di graduate è di dutturatu saranu attribuite in campi chjaramente definiti. Seranu urganizati scole d'estate naziunali è internaziunali, corsi è attelli.

VIAGGIU SPAZU TURCU

Un citatinu turcu serà mandatu in u spaziu in una missione scientifica. Cusì, Turchia avarà l'uppurtunità di fà esperimenti scientifichi cù l'usu di l'infrastruttura di a stazione spaziale internaziunale. A visibilità di Turchia in u spaziu aumenterà.

FRAI UN ESPERIMENT SCIENTIFIQUE

Cù a realizazione di u Viaggiatore Spaziale Turcu è a Missione di Scienze in u Programma Spaziale Naziunale, Turchia avarà l'uppurtunità di fà esperimenti scientifichi cù l'usu di l'infrastruttura di a stazione spaziale internaziunale. Cù sta missione prestigiosa, Turchia serà trà i paesi chì mandanu i so citadini in u spaziu. À u listessu tempu, l'interessu di a ghjovana generazione in i studii spaziali cresce.

I requisiti generali per i candidati sò i seguenti:

* Essendu un citatinu di a Republica di Turchia,

* Essendu natu dopu u 23 di maghju di u 1977,

* Ùn esse micca pruibitu da i diritti publichi,

* Avè finitu una di e facultà di Educazione è Medicina in i campi di Ingegneria, Scienze / Scienze di Base, Scienze, chì furnisce almenu 4 anni di educazione universitaria in Istituzioni d'Istruzione Superiore,

* Avè una cunniscenza assai bona di l'inglese.

* Lunghezza: 149,5-190,5 centimetri,

*Pesu: 43-110 chilò.

Alcuni di i criterii di salute generale da esse cunsideratu in a selezzione di i candidati sò i seguenti:

  • Per avè 100 per centu di l'acuità visuale in i dui ochji naturali o dopu a correzione cù lenti / lenti di cuntattu,
  • Ùn avè micca disordini di a visione di u culore,
  • Ùn aduprate micca una protesi è ùn avè micca platinu / viti in u corpu,
  • Avè una gamma normale di muvimentu è funziunalità per tutte e articulazioni,
  • Avè pressione di sangue / pressione di sangue sottu 155/95, ùn avè micca una malatia cronica di u cori è di u sistema vascular,
  • Ùn avete micca sperimentatu disordine di panicu, disordini d'ansietà, disordine psicoticu, disordine bipolari, ideazione suicidaria, insomnia o altri disordini severi di a personalità,
  • Ùn avete micca sperimentatu alcolu, droghe / stimulanti o dipendenza da droghe,
  • Nisuna paura di a bughjura, l'altezza, a velocità, l'accidenti, a folla, l'affucazione / l'affucazione, l'ingossu, a solitude / l'isolamentu, i spazii cunfinati / cunfinati,
  • Ùn avete micca disordini di u sistema nervu, cum'è epilessia, tremore, MS (esclerosi multipla), ictus (ictus).

COME FUNZIONA U PROCESSU DI L'APPLICAZIONE ?

I candidati si registraranu à u sistema di candidatura da l'indirizzu ofuzuna.gov.tr ​​​​per candidà per u postu. L'applicazioni ùn saranu micca accettate eccettu per l'applicazioni fatte attraversu u sistema. L'applicazioni ponu esse fatte finu à 23:2022 u 20 di ghjugnu 23 al più tardi. I candidati seranu valutati secondu e dichjarazioni è i documenti chì anu inseritu in u Sistema di Applicazione durante a so applicazione. In casu di informazione mancante o ingannosa in qualsiasi di l'infurmazioni è documenti inseriti, l'applicazione serà cunsiderata invalida.

INTERVISTA DOPU A VALUTAZIONE

I candidati chì passanu a prima tappa seranu dumandati infurmazioni supplementari, documenti, verificazione, teste, esami è esami per pudè passà à e prossime tappe di valutazione. I candidati à esse chjamati per una entrevista seranu determinati dopu un prucessu di valutazione detallatu. I candidati chì sò eliminati in i prucessi di valutazione cumpleta da esse applicati prima o dopu l'entrevista ùn puderanu micca rivendicà alcun dirittu.

2 CANDIDATI SERÀ ELETTI

In u risultatu di tutte queste tappe, i candidati 2 selezziunati seranu impiegati da TUA o TUBITAK per 10 anni. Tutti i sviluppi è l'annunzii ligati à u prucessu seranu fatti nantu à u situ atuzuna.gov.tr.

L'EDIFIU PIÙ CARU

A Stazione Spaziale Internaziunale hè stata posta in l'orbita di a Terra in u 1998. In l'ultimi 24 anni, 150 miliardi di dollari sò stati investiti in a stazione. Più di 3 20 esperimenti in i campi di a ricerca umana, a biologia è a biotecnologia, a fisica è a scienze di i materiali, u sviluppu di a tecnulugia, a scienza di a terra è di u spaziu sò state realizate in a stazione. A data, 258 persone, a maiò parte di scientisti, da XNUMX paesi diffirenti, anu visitatu a Stazione Spaziale Internaziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*