Turchia Organizzò u Festival di Pane di Pesci in Azerbaijan

Turchia Organizzò u Festival di Pane di Pesci in Azerbaijan
Turchia Organizzò u Festival di Pane di Pesci in Azerbaijan

In u periodu di ghjennaghju-aprile di u 2022, chì batte ogni annu record d'esportazione, u settore di l'aquacultura, chì hà purtatu Turchia 16 milioni di dollari in valuta straniera cù un aumentu di 472 per centu, hà urganizatu un Festival di Pesci-Pane in Azerbaijan, un paese amichevule è fraternu. .

In u scopu di l'accordu di cooperazione in u campu di a pesca trà u guvernu di a Repubblica di Turchia è u guvernu di l'Azerbaijan, per rinfurzà a cooperazione in a pesca è l'aquacultura è per prumove u pesciu turcu, u 18-20 di maghju in Bakou. , Azerbaijan; U Festival di Pesci-Pane hè tenutu in cuuperazione cù u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, l'Associazione di l'Esportatori di a Pesca di l'Egeu è di i Prudutti Animali, l'Unione Centrale di i Pruduttori di l'Aquaculture. L'Azerbaigiani anu mostratu un grande interessu in l'avvenimentu in u Baku Expo Center.

U Ministru di l'Agricultura è di a Foresta Vahit Kirişçi, u Primu Ministru di l'Azerbaijan Ali Asadov, u Ministru di l'Agricultura İnam Kerimov, u Ministru di l'Ecologia è e Risorse Naturali di l'Azerbaijan Muhtar hà assistitu à u Festival di Pesci-Pane tenutu durante a 15a Fiera Internaziunale di l'Agricultura in Azerbaijan "Caspian Agro" in Baku. , a capitale di l'Azerbaijan, Babayev s'unì. U Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Vahit Kirişçi, chì hà fattu a so prima visita d'oltremare in Azerbaijan dopu à diventà u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, hà distribuitu pesce è pane à i participanti.

Enfatizendu chì a Turchia attribuisce una grande impurtanza à u settore di l'aquacultura è hà fattu investimenti in l'ultimi 20 anni, u Ministru Kirişci hà dettu: "Per furtuna, avemu raccugliatu i frutti di questa impurtanza. Tramindui avemu aumentatu a nostra pruduzzione è hà aumentatu e nostre esportazioni. Turchia hè diventata un paese impurtante chì esporta solu 1 billion 400 million dollars in aquaculture. Avemu vulsutu micca risparmià i nostri fratelli, chì li tastà sti prudutti d'acqua. A 15a Fiera Internaziunale di l'Agricultura in Azerbaijan hè una fiera assai ben preparata, è hè ancu piacevule chì 450 di i 54 participanti sò cumpagnie turche ".

Cumparendu l'infurmazioni chì u 70 per centu di l'esportazioni di l'acquacultura di Turchia sò fatti da a Regione Egea, u Membro di Contabilità di l'Associazione di Esportatori di Pesca è Prodotti Animali di l'Egeu è u presidente di l'Associazione di Pruduttori è Pruduttori di Pesca İzmir Ufuk Atakan Demir, inseme cù u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, hà dettu. ch'ellu hà dichjaratu ch'elli sò assai felici d'urganizà un Festival di Pesci-Pane in u nostru paese surella Azerbaijan, è chì volenu diversificà i so mercati d'esportazione per ghjunghje à u scopu di esportazione di 2023 miliardi di dollari chì anu stabilitu per u 2 cum'è u settore di l'acquacultura turca. .

I membri di u Cunsigliu di ESÜHMİB Ufuk Atakan Demir è Mehmet Şahin Çakan anu assistitu à u Festival di Pesci-Pane tenutu durante a 15a Fiera Internaziunale di l'Agricoltura Azerbaijan "Caspian Agro" in Baku in nome di l'Associazione di l'Esportatori di Pesca è Animali di l'Egeu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*