Iniziatu u 4° Festival Internaziunale di l'Opera è u Ballet di Gaziantep

U terzu festival di l'opera è u ballet di Gaziantep hè cuminciatu
Iniziatu u 4° Festival Internaziunale di l'Opera è u Ballet di Gaziantep

Urganizatu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, u 4u Festival Internaziunale di l'Opera è u Ballet di Gaziantep hà iniziatu cù u musicale di Hisseli Wonders Company, messe in scena da artisti di Samsun State Opera and Ballet.

Urganizatu da a Municipalità Metropolitana, l'Uffiziu di u Guvernatore di Gaziantep è l'Università di Gaziantep (GAÜN) è preparatu da a Direzzione Generale di l'Opera è u Ballet di Statu, u festivale hè statu admiratu per i spettaculi musicali, di ballu è musicali esposti à u Centru di Cunvenzione è Artu GAÜN Mavera. primu ghjornu.

Hisseli Wonders Company, unu di i musicali più visti in Turchia, scrittu è direttu da Haldun Dormen, testi di Çiğdem Talu è cumposti da Melih Kibar, hè stata messa in scena per a prima volta in un'opera è accumpagnata da una orchestra sinfonica dopu a so prima in Samsun. . U musical in dui atti, chì durò circa 3 ore, hà parlatu di a ricerca di un novu headliner chì hà cuminciatu dopu chì u headliner di un teatru di tenda in Anatolia si trasfirìu à un grande casinò, è l'avvenimenti divertenti chì si sò sviluppati quandu u patrone di u paese hè cascatu. amore cù u novu headliner.

In u palcuscenicu, i ritratti di l'attori indimenticabili Adile Naşit, Erol Evgin è altri attori è a foto di Haldun Dormen sò stati riflessi nantu à u screnu. L'audienza applaude i maestri attori per minuti.

A musica di a pezza, chì hè stata messa in scena cum'è una nova pruduzzione, hè stata arrangiata da u cumpusitore è u direttore d'orchestra Kıvanç Tepe è l'hà adattatu per l'orchestra simfonica. U musical hè statu direttu da Şahan Gürkan, u disignu di costumi di Gülnur Çağlayan Tuluk, u disignu di decoru di Hakkı Kandır è u disignu di l'illuminazione da Oğuz Murat Yılmaz.

IN ANATOLIA SOLU IN GAZIANTEP !

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Erdem Güzelbey, chì hà fattu un discorsu à a fine di u musical, hà dichjaratu chì era una serata assai bella cù u spettaculu è hà dettu:

"In parte di a Commemorazione di u 19 di Maghju di l'Atatürk, l'attività di a Ghjuventù è di u Sport, organizemu u quartu Festival di Opera è Ballet, chì hè tenutu solu in Gaziantep in Anatolia. Cerchemu di fà boni travagli inseme cù a municipalità metropolitana di Gaziantep, l'università, l'ONG è l'istituzioni in quantu à a cultura è l'arte. Hè un piacè per voi amanti di l'arte di cuntribuisce unendu à noi. Cummemurà tutti i nostri martiri, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, cù pietà. Credu chì i nostri ghjovani travaglianu per fà a Republica di Turchia un paese più prusperu per parechji seculi ".

U Direttore Generale Diputatu di l'Opera è u Ballet di u Statu, Solmaz Haberal, in u so discorsu prima di u spettaculu, hà dettu: "Sò assai onoratu d'esse cun u populu di Gaziantep à a vigilia di a Commemorazione di Atatürk, di a Ghjuventù è di u Sportu di u 19 di Maghju è di sperimentà questu. piacè cun voi. Mustafa Kemal Atatürk dice: "Una nazione senza arte significa chì una di e so linee di salvezza hè stata tagliata". Semu assai onorati di dà vita à sta vena inseme cun voi, cù tutta a nostra forza materiale è spirituale. Vogliu ringrazià l'Università di Gaziantep, in particulare a Municipalità Metropolitana di Gaziantep ".

À a fine di u prugramma, u Vicepresidentu Erdem Güzelbey, u Procuratore Pùblicu Capu di Gaziantep, Mustafa Kemal Çokdinç, u Cungressu di l'Università di Gaziantep Mâvera è u Coordinatore Generale di u Centru d'Arte Lecturer Fahri Çepik è u Capu di u Dipartimentu di Cultura è Turismu di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep Oya Alpay hà prisentatu fiori à l'artisti in memoria. di u ghjornu.

U vicepresidentu Güzelbey hà ancu presentatu un scialle cù un mudellu di crescente è stella fattu di tela kutnu à u Diputatu General Manager Haberal per i so sforzi per u festival.

U FESTIVAL CONTINUÀ CU A MUSICA MAGICA OZ

U festival continuerà cù u musical per i zitelli "Sihirbaz Oz", chì a so cumpusizioni, i testi è l'adattazione di u testu appartenevanu à Özlem Abacı, chì serà sceccu da Samsun State Opera and Ballet u ghjovi 19 di maghju à 11.00:14.00 è XNUMX:XNUMX.

A stampa, a prumuzione, l'ospitalità è e fasi esecutive di l'urganisazione gigante, chì serà ospitu da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, sò realizate da e squadre di a Municipalità Metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*