U Festival di Teatru finisce in Torbalı

Finisce u Festival di Teatru di Torbalida
U Festival di Teatru finisce in Torbalı

In Torbalı, u centru di l'arte qualificata, "2. U Festival di Teatru Metropolis hà finitu ieri cun entusiasmu. Migliaia di citadini anu seguitu u festival, chì era urganizatu da a Municipalità di Torbalı è hà furnitu mumenti indimenticabili à i residenti di u distrittu per 4 ghjorni.

In Torbalı, u centru di l'arte qualificata, "2. U Festival di Teatru Metropolis” hè finitu sta notte. Migliaia di citadini anu seguitu u festival, chì hà cuminciatu u marcuri 25 di maghju è finitu cù u ghjocu "Esopo" a notte passata. A municipalità di Torbalı, chì hà datu ghjorni indimenticabili à i residenti di u distrittu, ùn hà micca scurdatu di i zitelli durante u festival. Mentre i teatri di i zitelli sò stati messi in scena in parechji lochi durante u ghjornu, i spettaculi è l'entrevista di un omu sò stati fatti, è ancu i ghjoculi per i zitelli è adulti.

NOMI MAESTRI, SQUADRE MAESTRI

I drammi preparati da e migliori squadre di Turchia cum'è Eskişehir Metropolitan Municipality City Theatre, Uzbekistan State Children's Theatre, Tarsus Municipality City Theatre, Uşak Municipality City Theatre, Aydın Team Workshop, Kayseri Çelebi Art team, SuiGeneris Theatre team, Balıkesir Altıeylül City Stage eranu in scena. U festival hà iniziatu cù a dramma "Kybele" in l'anfiteatru di l'antica cità di Metropolis, induve i drammi sò stati messi in scena millaie d'anni fà da u Teatru di a cità metropolitana di Eskişehir. Durante u Festival di Teatru Metropolis, i drammi "Amore anticu", "Boz Masharaboz", "U rè di a furesta è a cigale", "Medusa Musical", "A State of Conversation", "Tangled" è "Esopo" si sò scontrati. amanti di teatru. In più di i drammi di teatru, sò stati urganizati spettaculi è attelli per un omu, mentre i nomi di i maestri Salih Kalyon è Zihni Göktay anu fattu una entrevista.

TEKIN: "3. FAREMU U NOSTRE FESTIVAL INTERNAZIONALE "

U direttore di a Cultura è l'Affari Suciali di a Municipalità di Torbalı, Serkan Tekin, hà dettu in una dichjarazione dopu à a fine di u Festival di Teatru Metropolis, "Vogliu ringrazià i travagliadori di u teatru chì eranu cun noi per quattru ghjorni à u nostru 2u Festival di Teatru in Torbalı per i drammi chì anu interpretatu. . Anu datu mumenti indimenticabili à a ghjente di Torbalı è à noi per quattru ghjorni cù belli drammi. Quist'annu, u Teatru Statale di l'Uzbekistan aghjunghjenu culore à u nostru festival. Avemu prughjettatu di urganizà u nostru 3u Festival di Teatru internaziunale l'annu prossimu. Semu assai entusiasmati per questu ", disse. Trasmettendu ancu i saluti di u sindaco di Torbalı Mithat Tekin, Tekin hà dettu: "U nostru sindaco ùn hà micca pussutu ghjunghje à u nostru ghjocu di chiusura per via di a riunione di i sindaci di u Partitu Populare Republicanu in Van. Tanti saluti à voi. Hè assai felice di l'interessu chì avete dimustratu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*