U Ministeru di l'Educazione Naziunale è u RTÜK Firmatu u Protocolu di Cooperazione per l'alfabetizzazione mediatica

U Ministeru di l'Educazione Naziunale è u RTUK hà firmatu u protocolu di cooperazione per l'alfabetizazione media
U Ministeru di l'Educazione Naziunale è u RTÜK Firmatu u Protocolu di Cooperazione per l'alfabetizzazione mediatica

U "Protokollu di Cooperazione di Alfabetizazione Media" trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è u Cunsigliu Supremu di Radio è Televisione (RTÜK) hè statu firmatu da u Vice Ministru Petek Aşkar è u presidente RTÜK, Ebubekir Şahin, cù a participazione di u Ministru Mahmut Özer.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà enfatizatu l'impurtanza di u Protocolu di Cooperazione per l'alfabetizazione di i media è hà dettu: "Per preparà i nostri ghjovani per u futuru, per esse cun elli, per elevà micca solu in cunnessione cù u so accademicu. cumpetenze, ma dinù cù e so cumpetenze non cugnitive, ma dinò sensibilizà nant’à i periculi chì l’aspettanu.Mubilizzemu tutte e nostre risorse. Quì, mentre migliurà e so cumpetenze accademiche, circhemu di aumentà a so cumunicazione è l'interazzione cù a cultura, l'arti è u sport, è furnisce ogni tipu di supportu per elli à prugressà versu a pienezza ". disse.

Enfatizendu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale, cù i so circa 19 milioni di studienti è 1.2 milioni di prufessori, Turchia hè l'universu, micca u sample, Özer hà dettu, "21. Semu ancu cuscenti chì avemu affruntatu novi minacce in u XXI seculu. Ancu s'è u XXI seculu hè presuntu è riclamatu esse u seculu di a libertà, simu in realtà di fronte à un seculu in u quale e dependenzii anu aumentatu troppu. Avemu affruntatu prublemi assai sfida. S'è notate, mentri a matematica, a lingua materna è l'alfabetizazione scientifica sò largamente usate in a literatura di l'educazione cunvinziunali, a nova alfabetizazione hà cuminciatu à esse aghjuntu à elli. L'alfabetizazione digitale è mediatica... Perchè e tecnulugie chì venenu in a nostra vita cù ogni ghjornu chì passanu, mentre facenu a nostra vita più faciule, cumincianu ancu à pruduce diversi pattini di cumportamentu. Unu di i prublemi più sfida hè a dipendenza da Internet in generale è l'alfabetizazione media in particulare ". usatu e frasi.

Rimarchendu chì l'internet hà trasfurmatu a nostra vita cunfurmandula, Özer hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "L'educazione hè stata forse unu di i settori chì hà affettatu u più. In fatti, parolle cusì assertive sò state aduprate chì avà avemu da abbandunà l'educazione cunvinziunali. Pudemu accede à ogni tipu d'infurmazioni cù un clic di un buttone. Vuliu chì questu era liberu è prezzu. Sapemu chì a civilisazione occidentale ùn dà nunda per liberu. Quì, ancu, l'accessu à questa infurmazione hà un costu. Ddu costu si palesa cum'è una dipendenza. In particulare chì a tecnulugia diventa più intelligente, vale à dì, cum'è i meccanismi d'apprendimentu prufondu chjamati intelligenza artificiale "deeplerning" entranu in u sistema, u cuncettu di dipendenza o pattinaggio di comportamentu di dipendenza, l'usu di a tecnulugia indesiderata, ùn hè micca un subproduttu indesideratu, cum'è aghju dettu prima. No, un cumpurtamentu deliberatamente desideratu è intesu hè patentatu. Avemu bisognu à esse cuscenti di questu. Quandu fighjate à a literatura occidentale, vi vede chì u sughjettu hè veramente assai discutitu. Ma, sfurtunatamenti, vogliu dì chì mi dispiace di vede chì ùn avemu micca studii assai approfonditi ".

Un appellu à tutti l'attori di l'educazione per cumbatte l'addiction digitale

Rimarchendu chì i stakeholder di l'educazione, in particulare l'accademia, è e persone chì anu una manu in a ghjuventù, duveranu guardà stu prublema assai più sfarente di a retorica generale, Özer hà dettu: "Perchè avemu a nostra ghjuventù chì face una minaccia. L'Associazione Psichiatrica Americana hà ricunnisciutu i disordini di cumportamentu cum'è un tipu di dipendenza per a prima volta in 2013. L'addiction à l'Internet è in particulare l'addiction à e social media cuminciaru à esse discusse in questu cuntestu. Avà, in stu paisaghju sfidau, avemu prima accettà i seguenti. Ùn pudemu micca sopravvive alluntanendu da e plataformi digitali è ignurà. In altre parolle, avemu bisognu di include e plataforme digitale è tutte l'opportunità chì offre in u nostru sistema educativu ". usatu e frasi.

Dichjarà chì unu di i metudi più rapidamente applicati in l'epidemie di Kovid-19 hè e piattaforme digitale chì eliminanu e distanze, Özer hà nutatu chì hè a più grande rispunsabilità di crià i zitelli è i primi zitelli cun a cuscenza di ciò chì sò esposti in questu sensu.

Özer hà cuntinuatu cusì: "Perchè i novi media, e social media è altre piattaforme esigenu una cunnessione constante cun elli. In altre parolle, esige è vole chì site in linea tuttu u tempu. Se fate attente, ùn ci hè nunda di abbandunà u screnu à i trasfurmazioni tecnologichi in i media. Quessi ùn sò micca cose chì succede per accidenti. Pruduciutu cuscientemente da tutte e discipline di a scienza, da u psicologu à u sociologu. Perchè ùn hè micca pussibule di sustene è gestisce qualcosa chì e persone ùn anu micca a capacità di fà. Forse per a prima volta in a storia umana, quandu fighjate à u numeru di cumpagnie chì gestiscenu queste piattaforme digitale, simu passendu per un periodu in a storia umana induve una tale minurità domina a maiuranza di più di 2 miliardi, alfabetizatu in media digitale è accessu à Internet. , micca solu u so tempu, ma ancu e so preferenze è i meccanismi di decisione ".

Rimarchendu chì e manipulazioni sò fatte in Internet è in e social media in u mondu oghje, u Ministru Özer hà dettu: "Tutte e lotte, tutte e guerre, tuttu u travagliu di PR hè fattu per mezu di e social media. Assistemu à un periodu in quale sia un strumentu utile è a disinformazione sò diventati assai cumuni in a nostra vita di ogni ghjornu. Perchè e plataforme di media ci bombardanu constantemente cù informazioni perchè volenu cuntinuà a nostra vita in cunnessione cù elli. Parechji cuncetti diffirenti, cum'è "avemu da binge", chì sò spessu citati, anu cuminciatu à entre in a nostra literatura. In fatti, cambia ancu a manera chì i nostri ghjovani skate in cumpurtamentu. Solu a scelta ùn affetta micca i miccanismi di decisione. L'individui cumincianu à diventà sempre più soli è à stabilisce u campu di piacè è legittimità in l'ambiente virtuale ". hà fattu a so valutazione.

Rimarchendu chì a dinamica di l'esclusione, u riflessu di non-esclusione, l'accettazione è l'accreditazione sò aduprate assai attivamente in particulare in e plataforme di e social media, u Ministru Özer hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Prima, l'individui sò isolati, allora u piacè hè creatu in un ambiente virtuale. i miccanismi di u piacè umanu è po e so decisioni è i so cumpurtamenti.Un prufilu di persone chì i so rituali di a vita di ogni ghjornu sò cambiati, cumencia à emerge. U valore di a pacienza hè scurdatu. A so capacità d'accordu cù i prublemi di l'altru hè sempre più debule. In fatti, simu forse una di e società chì anu u dirittu di dì u più nantu à sta questione. Perchè hè ovviamente chì i valori, i valori umani in a custruzzione di sta geugraffia di u core, sò in realtà erosionati da questa dipendenza digitale è u cunflittu annantu à crià un individuu diversu hè revelatu, ma per questu, avemu bisognu di pensà à assai, pensate assai è pigliate assai precauzioni ".

Cù l'alfabetizazione mediatica, i ghjovani seranu assai resistenti à i cambiamenti è i sfidi futuri

Nutendu chì e novi definizioni cum'è "ecunumia di l'attenzione" è "mudellu di cummerciale" sò state fatte in quantu à l'addiction, in particulare e plataforme di e social media, u ministru Özer hà dettu: "Normalmente, sapete u pruduttu chì cumprate in una economia di mercatu liberu. Avete ancu prudutti in altri tipi di addictions. U pruduttu affetta qualcosa nantu à voi. Ma hè chjaru chì un pruduttu hè statu acquistatu in una manera concreta. In Internet, ci hè una ecunumia di l'attenzione. Allora ùn site micca veramente un cunsumadore. Sò u pruduttu stessu. Perchè in i servizii furniti gratuitamente, e vostre preferenze, i mudelli di cumportamentu è l'infurmazioni sò venduti à l'annunciatori è e diverse plataforme cuntattate constantemente è pruvate à guidà. In altri palori, l'omu hè ghjuntu à una tale tappa chì hà cessatu di esse cunsumadore è hè diventatu un pruduttu. Quì, avemu bisognu di discutiri sti prublemi in una manera assai cumpleta, micca solu in termini di educazione, ma ancu in termini di ecunumia, sociologia è psiculugia, perchè ùn hè micca un tema chì discutemu ogni ghjornu in certe settimane, ma unu di i questioni chì deve esse nantu à a nostra agenda perchè hè unu di i canali principali in quale a vita stessa scorri. Allora, criendu i nostri ghjovani in una manera chì aumenterà a so cuscenza nant'à sti prublemi è à u listessu tempu cù a cuscenza di ciò chì sò affruntati, ciò chì hè a teoria di a cunniscenza, a precisione di una nutizia, soprattuttu in l'alfabetizazione mediatica, è quale hè a relazione cù a verità, renderà i nostri ghjovani assai più resistenti à i futuri oscillazioni è sfide ". hà fattu a so valutazione.

Özer hà ringraziatu u presidente Ebubekir Şahin per a so cooperazione cù RTÜK è hà dettu: "Ùn vecu micca sta cooperazione cum'è una cuuperazione simplice. Mi pare assai preziosa in quantu à esse una generazione chì avemu da cunfidarà l'avvene di u nostru paese, chì custruirà a Turchia forte di l'avvene, chì farà i nostri ghjovani più resistenti, chì venerà da fora è da dentru, chì hà da esse. rendenu assai più resistenti à l'attacchi nantu à e social media, è chì anu aumentatu a so cuscenza ".

Un ghjovanu chì cammina in u so caminu dotatu di a so cultura, di a so civilizazione è di i valori umani

Esprimendu chì ci hè una cuuperazione assai cumpleta, implicitamente, micca solu per i corsi elettivi in ​​i 7 è 8 gradi, ma ancu per altri corsi, da l'aghjurnamenti di l'alfabetizazione media à l'informazioni, Özer hà riferitu à e parolle di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, "I cum'è l'atleta intelligente, agile è à u listessu tempu morale ". Özer hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Un ghjovanu chì hà forti capacità accademiche, corpu forte, si mantene in forma, ma hà a morale ... In altri palori, un ghjovanu chì cammina nantu à u so corpu. via dotata di cultura, civiltà è valori umani. Quì, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, avemu partitu cù tutte e nostre forze per elevà individui intelligenti, agile è murali. Travagliemu cù i nostri amichi ".

Cù u protocolu in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale è RTÜK, seminarii, cunferenze, cungressi, simposi, conversazioni, pannelli, workshop, furmazione, cuncorsi destinati à prevene l'alfabetizzazione media, a cibersicurezza è l'addiction à a tecnulugia per i studienti / trainees, maestri, amministratori è i genitori chì ricevenu educazione in istituzioni affiliate à u Ministeru, hà u scopu di fà studii cum'è l'urganizazione di l'avvenimenti è l'attività, u sviluppu di currículum è materiale didatticu, è a preparazione di annunzii di serviziu publicu.

In u scopu di u prutucolu, per migliurà a cuscenza di l'alfabetizzazione mediatica in tutti i livelli di educazione, materiale serà preparatu per l'acquistu chì pò esse assuciatu cù u sughjettu di l'alfabetizazione media in i curricula di altri corsi. U curriculum di i corsi di alfabetizazione media, chì hè insegnatu cum'è un corsu eletivu in i 7e è 8e gradi di a scola secundaria, serà aghjurnatu è i materiali didattici seranu preparati in cunseguenza.

Organizà attività cum'è a preparazione di seminarii, cunferenze, cungressi, simposi, conversazioni, pannelli, attelli è annunzii di serviziu publicu cù u protocolu; Preparazione di materiali digitale per a publicazione in EBA è ÖBA; a realizazione di a furmazione di furmatori; Hè previstu di realizà furmazioni per studienti / stagiari, prufessori, amministratori, famiglie, cummissioni di scrittura di libri è cummissioni di sviluppu di materiale didatticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*