U Ministru Ersoy hà participatu à u 3rd Summit Globale di Gastroeconomia

U Ministru Ersoy hà assistitu à u Summit Globale di Gastroeconomia
U Ministru Ersoy hà participatu à u 3rd Summit Globale di Gastroeconomia

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà assistitu à a "3rd Annual Meeting" urganizata da l'Associazione Turismu, Investitori Restaurant è Imprese Gastronomie (TURYİD). Hà participatu à u "Global Gastroeconomy Summit".

Parlendu à l'avvenimentu in u Centru di Cungressu Lütfi Kırdar, u Ministru Ersoy hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di aumentà a sensibilizazione è l'attività di prumuzione in u campu di u turismu è hà dettu: "Attualmente, simu u paese più efficace è promozionale in u mondu. Prumuvemu a Turchia in i nostri mercati principali è di destinazione, cumprese a televisione, i media stampati è u mondu digitale, in 140 paesi. Dicemu à u mondu ogni privilegiu, uriginale è valore chì avemu in u campu di a cultura è u turisimu attraversu u nostru portale GoTürkiye, una di e piattaforme digitale di più successu in u mondu in u so campu. U nostru situ GoTürkiye hà ricevutu circa 80 milioni di visita l'annu passatu. U nostru scopu quist'annu hè 200 milioni di hits. Avà hè di granu u situ di promozione turistica di u paese più clicatu in u mondu. Questa mossa promozionale ci hà purtatu à u numeru di visitatori chì supera i 2021 milioni è l'ingressu turisticu di 30 miliardi di dollari in 24,5 ". disse.

Ersoy hà enfatizatu chì, sicondu i dati di l'Organizazione Mondiale di u Turismu di l'ONU 2021, Turchia hà classificatu 4th in a lista di "paesi chì ricevenu i più turisti in u mondu" è chì 80 per centu di a massa chì participanu à u muvimentu di u turismu in u mondu vede l'alimentariu è Opportunità di bevande è a diversità cum'è un criteriu di preferenza in a scelta di una destinazione.

Fornendu infurmazioni nantu à u cuncettu di Gastrocity, Ersoy hà dettu: "Fa una differenza significativa se ùn site micca cuntentu di avè una cucina ricca, ma offre ancu à i vostri invitati a diversità di a cucina mundiale à a più alta qualità. U terminu Gastrocity hè utilizatu per e cità chì anu ottinutu sta differenza, è cum'è sapete, cità cum'è Londra, Parigi è New York si distinguenu à questu puntu. Avà dumandemu, perchè Turchia ùn deve esse a scelta di quelli chì viaghjanu per una cena fine? "Cù i prughjetti ghjusti, ùn hè micca difficiule per i nostri destinazioni turistici cum'è Istanbul, Bodrum, Izmir è Çeşme per entra in a lista di Gastrocity di u mondu". disse.

I stabilimenti Michelin Star in Istanbul seranu determinati da l'11 d'ottobre

Mehmet Nuri Ersoy hà indicatu u travagliu fattu per sustene u settore è hà dettu:

"Semu cuscenti di u valore è di i benefici chì a gastronomia aghjunghje à u nostru paese. Cù sta cuscenza è per sustene a nostra industria di l'alimentariu è di e bevande, avemu riduciutu u tassu di VAT da 18 per centu à 8 per centu. Semu estremamente felici di riceve un feedback pusitivu. Avemu coronatu tutti questi sforzi dendu à Istanbul u so postu meritatu in l'ultima Guida Michelin. Comu sapete, esse inclusu in a Guida Michelin hè pussibule dopu una media di 6 anni. Inoltre, mentre facevamu i nostri passi, u prucessu epidemicu affettava negativamente è ritardava tuttu. Malgradu tuttu questu, una altra storia di successu hè stata scritta chì mostra quantu hè cumpetente TGA, è u prucessu di a Guida Michelin hè stata cunclusa in un cortu periodu di 2 anni. À l'11 d'ottobre, l'imprese chì ricevenu Stelle Michelin in Istanbul seranu determinate. Infine, vogliu ricurdà una volta di più chì avemu dichjaratu u 21-27 di maghju cum'è a settimana di a cucina turca ".

"Costa Venezia Cruise Ship hà dichjaratu chì Istanbul hè u Homeport in Cruise Tourism"

In riferimentu à a nave da crociera Costa Venezia, chì era un invitatu à Galataport u 28 d'aprile, Ersoy hà dettu: "Questa era a dichjarazione chì Istanbul hè u portu di casa in u turismu di crociera. Questu ùn hè micca un privilegiu chì pò esse realizatu facilmente è chì ogni cità in u mondu pò ottene. Questa hè una mega cità chì hà accoltu 15 milioni di turisti è 16-17 milioni di passageri di transitu prima di l'epidemie. À questu puntu, emerge una altra cundizione per esse un homeport. Duvete avè un aeroportu chì pò gestisce un trafficu umanu cusì pesante. L'aeroportu di Istanbul, chì hè statu custruitu cù a vulintà di u nostru presidente è hè cunsideratu cum'è l'aeroporti più grandi è sviluppati in u mondu oghje, più di risponde à stu requisitu. Avemu dinò Turkish Airlines, a compagnia aerea chì vola versu e più destinazioni in u mondu. In novu, i voli diretti ponu esse fatti à 330 cità da l'aeroportu di Istanbul. disse.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì Costa Venezia hà u scopu di un minimu di 25 voli quest'annu è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Mentre queste spidizioni cuntinueghjanu finu à l'inguernu, realizà ancu un prugramma di spedizione chì si estende in Egittu via u Mediterraniu. Questu significa chì Costa hà unu di i so navi "basati" quì durante l'annu. Allora mostra chì hè diventatu u centru, questu hè un principiu. Prevemu chì duppieremu l'obiettivi di questu annu in 2023. Galataport hà attualmente più di 200 riservazioni di navi. Sapemu chì pudemu duppià stu numeru. Questu hè un indicazione di a necessità di un novu portu per Istanbul. U nostru Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture hè realizatu studii pertinenti. In u risultatu, pudemu dì chì Istanbul torna à i so paràmetri di pre-pandemia quist'annu. Avemu u scopu di fà di Istanbul u primu trà e destinazioni di crociera in Europa per 2024 o 2025. "Sperendu, Istanbul serà una cità ricurdata per i so record in a nova era".

Nutendu chì u secondu Festival di a Strada di a Cultura di Beyoğlu hà da esse realizatu trà u 28 di maghju è u 12 di ghjugnu di questu annu, Ersoy hà nutatu chì più di 1500 avvenimenti seranu tenuti in u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*