Eren Blockade-10 Operazione Munti Ararat Lanciata

Eren Blockade Agri Mountain Operation Iniziata
Eren Blockade-10 Operazione Munti Ararat Lanciata

L'Operazione Eren Blockade-10 Mount Ararat hè stata lanciata da u Ministeru di l'Interior, u persunale 915 participanu à l'operazione. U primu ghjornu di l'operazione, 1 terrorista chì hà pruvatu à infiltrà a regione hè stata neutralizzata.

Dopu chì l'urganisazione terrorista separatista PKK, u chjamatu gruppu Monti Ararat hè statu neutralizatu in u scopu di l'Operazione Eren Kış-9 Mount Ararat, l'urganizazione hà aumentatu i so sforzi per rinfurzà a regione, è l'infurmazioni di intelligenza da u MIT chì un gruppu terrorista di 5 e persone da l'Iran si infiltrà in a regione, SEARCH-FIND-DETROY Cù a strategia di EREN ABLUKA-17 (AĞRI MOUNTAIN) Martire J.Uzm.Çvş. L'operazione Çetin AK (2022-10) hè stata lanciata.

U persunale di 915 (squadre operative 52) custituitu da e squadre di Gendarmerie Commando, JÖH è Guardia di Sicurezza participanu à l'operazione sottu a coordinazione di u Cumandante Regionale di Gendarmerie Erzurum.

Tentativu d'infiltrazione negatu

Mentre chì tutti i refugghi è e caverne in a regione di u Monti Ararat da a fruntiera iraniana sò stati ricercati da e truppe, un membru di l'urganisazione terrorista separatista, chì hà pruvatu à infiltrassi in a regione, hè statu neutralizatu cù a so arma in u cunflittu chì scoppiu u primu ghjornu. di l'operazione.

L'accussì chjamatu Gruppu di u Munti Ararat di u PKK hè statu distruttu

Da u Cumandante di Gendarmeria Provinciale di Ağrı, "EREN WINTER-19 (AĞRI MOUNT) SHEHİT J.ASB.KD.ÇVŞ. EMRE DOKUMACI hà iniziatu, cum'è u risultatu di 2022 ghjorni di travagliu in una caverna scuperta, u gruppu PKK chjamatu Munti Ararat hè statu distruttu.

EREN BLOCK OPERATIONS, chì sò realizati per sradicà completamente u terrurismu in u paese, cuntinueghjanu cù successu cù u sustegnu di u nostru populu, cun CONFIDENCE è RISOLUZIONE.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*