Annunziatu u 3u calendariu presidenziale internaziunale di e regate di yacht

Annunziatu u calendariu presidenziale internaziunale di e regate di yacht
Annunziatu u 3u calendariu presidenziale internaziunale di e regate di yacht

Sottu l'auspici di a Presidenza, cù i cuntributi di u Ministeru di a Cultura è u Turismu è u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, in cuuperazione cù u Governatore di Istanbul è Muğla, a 2022ª Corsa Internaziunale di Yacht di a Presidenza organizata da Istanbul Offshore Yacht Racing. Club in u scopu di u Programma di Attività 3 di a Federazione Turca di Vela A riunione hè stata in AKM.

U calendariu 4 è u percorsu di e Corsi Presidenziali Internaziunali di Yacht, chì si terrà per a terza volta sottu l'auspici di a Presidenza è custituiti da 2022 corse, sò stati determinati. A prima corsa, a Coppa di Halicarnassus, partirà da Marmaris u 25 di maghju è finisce in Bodrum u 190 di maghju, cù a fine di una strada assai sfida di 27 miglia nautiche. Cù a cerimonia di premiazione chì si terrà in u Castellu di Bodrum u 28 di maghju, i vincitori di a prima corsa riceveranu i so trofei.

L'altri trè razzii di u campiunatu saranu in Istanbul cum'è u 28 d'ottobre Blue Homeland Cup, u 29 d'ottobre di a Republic Cup è u 30 d'ottobre Barbaros Hayrettin Pasha Cup.

Sottu à l'auspici di a Presidenza; 2022e Corsi Internaziunali di Yacht presidenziale, urganizata da l'Istanbul Open Sea Yacht Racing Club in u scopu di u prugramma di attività 3 di a Federazione Turca di Vela, cù i cuntributi di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu TR è u Ministeru di a Ghjuventù è Sport di TR, in cuuperazione cù u guvernatore di Istanbul è u guvernatore di Muğla; Sottu u sponsor principale di DHL Express, e cità di a marca di Turchia seranu in Muğla, a capitale di u turismu, è Istanbul, u puntu di scontru di i cuntinenti.

À a cunferenza di stampa tenuta à u Centru Culturale Atatürk di l'urganizazione, Ekrem Yemlihaoğlu di l'Istanbul Open Sea Yacht Racing Club, Özlem Akdurak, u presidente di a Federazione Turca di Vela, Burhanettin Hacıcaferoğlu, u Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport di Istanbul, è Engin. Yuvaktaş, u direttore sportivu di l'Istanbul Open Sea Yacht Racing Club, hà fattu dichjarazioni à i membri di a stampa annantu à l'avvenimentu. .

L'urganizazione di yacht più prestigiosa

Ekrem Yemlihaoğlu, chì hà parlatu à l'apertura di a cunferenza di stampa, hà dichjaratu chì a Corsa Internaziunale di Yacht Presidenziale hà pigliatu u so postu cum'è una di e più prestigiose regate di yacht è hà dettu: "Siccomu a nostra urganizazione hè appena entrata in u so 3u annu, hà pigliatu u so postu. cum'è una di e regate di yacht più prestigiose in i canali naziunali è internaziunali. Vogliu sprime a nostra più profonda gratitudine à u nostru presidente, Recep Tayyip Erdoğan, chì ci hà supportatu in ogni modu in stu prucessu difficiule è ci hà permessu di ottene stu successu. A cuntrariu di a credenza generale in u nostru paese, u yacht hè unu di i rami sportivi più sfida in u mondu. Pensate à un sportu induve cumpete contru à i vostri avversari spinghjendu i vostri limiti mentre luttate contr'à a natura. Altu livellu di resistenza fisica è mentale, cunniscenza, curagiu, spiritu di squadra sò solu uni pochi di e virtù chì duvete avè. Cridemu chì e razzii cuntribuiscenu à a prumuzione di u paese, chì sta razza attraerà una grande attenzione cù i cuncurrenti stranieri è i media stranieri, è avemu travagliatu in questa strada. Muğla, a capitale di u turismu, hà una bellezza unica. Istanbul hè u puntu induve dui cuntinenti si scontranu. Hè cum'è nisun altru in u mondu. Una parte di noi hè l'Asia, l'altra parte hè l'Europa, site in Asia è l'altru hè in Europa ", disse.

A vela turca hà un postu impurtante in u mondu

Esprimendu chì l'urganizazione hè di grande impurtanza per u nostru paese, u presidente di a Federazione Turca di Vela, Özlem Akdurak, hà dettu: "Ancu se avemu ghjuntu à u terzu postu, e nostre corse anu fattu passi veloci per diventà una marca in a cumunità internaziunale. U nostru paese hà e cundizioni ideali per diventà u centru di a vela mundiale. I Yacht Races aghjunghjenu ancu un grande valore à stu sforzu. Parechji atleti lucali è stranieri cumpeteranu in questa corsa, chì mostrarà quantu Turchia hè andata in vela. A vela turca hà un postu impurtante in u mondu cù i so campiunati mundiali è europei.

Cum'è u Ministeru, attachemu una grande impurtanza à questa urganizazione.

U Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport di Istanbul, Burhanettin Hacıcaferoğlu, in quantu à l'urganizazione chì hè nata è sviluppata rapidamente durante u prucessu di pandemia, hà dettu: "Sò assai felice di esse à u lanciamentu di sti razzi, chì sò sottu à l'auspici di u nostru presidente. Hè impurtante per una urganizazione per esse sustinibili piuttostu chè di principià. Hè un sport impurtante per u nostru paese. U rapidu sviluppu di a vela è a vela hè assai impurtante. In yacht, cuntribuisce micca solu à u sportu, ma ancu à u nostru paese in quantu à u turismu sportivu. In questu cuntestu, cum'è a Guvernazione è u Ministeru, attachemu una grande impurtanza à l'urganizazione chì urganizeremu in questa pruvincia. Credu chì hà da fà una cuntribuzione maiò à u nostru paese. Trasmettu i saluti di u nostru Ministru di Ghjuventù è Sport, Mehmet Muharrem Kasapoğlu, è vogliu trasmette chì daranu un grande sustegnu à questa urganizazione. Spergu chì una urganizazione piena di successu passerà ", disse.

Le corse si svolgeranno in diverse classi

Engin Yuvaktaş, u direttore sportivu di l'Istanbul Open Sea Yacht Racing Club, chì hà pigliatu l'ultima parolla in a cunferenza di stampa, hà datu infurmazioni nantu à i dettagli tecnici di e corse:

"Quest'annu, organizzeremu regate di yacht in 11 classi diverse. Queste classi sò principarmenti divisi in quelli chì anu una licenza di corsa è quelli senza. Era 11 l'annu passatu in 90 classi in totale, pensemu chì serà più di 100 quist'annu. Hè custituitu di 4 razzi in totale. Pudete paragunà cù a Formula 1. A prima corsa si farà in Muğla. Hè una corsa di 190 chilometri. Altre corse si terranu in Istanbul trà 28-30 ottobre. A Copa Barbaros Hayrettin si terrà u 28 d'ottobre, a Cuppa di a Republica u 29 d'ottobre è a Cuppa di a Patria Blu u 30 d'ottobre. Halicarnassus Cup hè a nostra prima corsa, a nostra corsa di apertura. Serà in Muğla trà 25-27 di maghju. Attachemu una grande impurtanza à e squadre di vela di e donne è e squadre universitarie ".

Prima tappa in Muğla Halicarnassus Cup

25-27 di maghju 2022

A tappa di Muğla di a 3ª Corsa di Yacht Presidenziale si terrà nantu à a strada Marmaris-Göcek-Bodrum, una di e destinazioni più speciali in u mondu, u 25-27 di maghju. A cerimonia di premiazione di e razzii induve e squadre cumpetenu per a Coppa di l'Halicarnassus si terrà u 28 di maghju in u Castellu di Bodrum.

Blue Homeland, Republic è Barbaros Hayreddin Pasha Cups cumpetenu in Istanbul.

28-30 ottobre 2022

A tappa d'Istanbul si ferà nantu à u Bosforu abbagliante, cù u nome "Cità chì vive in dui cuntinenti". E corse, chì parteranu u 28 d'uttrovi, seranu rispittivamenti nantu à a Blue Homeland Cup (pista di l'Isule), u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Republica, a Republic Cup (Bosphorus) è Barbaros Hayreddin Pasha Cup (pista di Caddebostan). A tappa d'Istanbul finisce cù una magnifica cerimonia di premiazione u 30 d'ottobre.

Cumpetituri Intercontinentali per a Coppa di u Presidente

À a fine di e quattru regate induve barche à vela da tuttu u mondu è centinaie di corridori cumpeteranu per u campiunatu, a squadra chì ghjunghjerà u megliu ranking generale hà u dirittu di u titulu di Campione Presidenziale Internaziunale di Yacht Racing è a Coppa di u Presidente.

Gran cuntribuzione à a prumuzione di u paese

I migliori marinari di u mondu da parechji paesi participeranu à a 3a Corsa Internaziunale di Yacht Presidenziale, chì hè una di l'urganisazioni più rispettate trà i sport marini, è farà una grande cuntribuzione à a prumuzione di u nostru paese mustrà a natura, a cultura è a cultura. bellezza storica di Muğla è Istanbul à u mondu sanu durante a corsa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*