Casu d'Accident di Ferru di Çorlu Postponatu à u 5 d'ottobre

Casu d'Accident di Ferru Corlu Postponatu à uttrovi
Casu d'Accident di Ferru di Çorlu Postponatu à u 5 d'ottobre

I lagnanti è i so avucati in u prucessu in quantu à u disastru di u trenu, accadutu l'8 di lugliu di u 2018, vicinu à u paese di Sarılar in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ, in quale 7 persone, cumprese 25 zitelli, anu persu a vita è più di 300 persone sò state ferite, hà dichjaratu chì "un inculpamentu in quantu à i principali partiti rispunsevuli ùn hè micca statu preparatu". U casu hè statu postponatu à u 5 d'ottobre di u 2022.

Una decisione di posponimentu hè stata presa in a 8a audizione di u casu presentatu à u 2018st High Criminal Court di Çorlu in quantu à u massacru di treni in Tekirdağ Çorlu l'25 di lugliu di u 1, in quale 10 persone anu persu a vita. L'udienza hè stata posposta à u 5 d'ottobre di u 2022.

Famiglie scontri in u Parcu Santral prima di a 4a audizione di u casu, chì cuntinuò per 4 anni senza prugressu è 10 persone sò stati pruvati senza detenzione, è marchjavanu per dumandà a ghjustizia. A marcia di quelli chì anu persu i so parenti in u massacru da davanti à a Centrale Power Çorlu à u Centru di Educazione Pùblica di Çorlu induve l'audizione serà tenuta; U vicepresidentu di CHP Muharrem Erkek, u deputatu di CHP Tekirdağ İlhami Özcan Aygun, u deputatu di CHP İzmir Murat Bakan, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu è u diputatu di u Partitu Laborista Turcu di Istanbul Ahmet Şık anu datu u so sustegnu.

E famiglie è i pulitici è i citadini chì li sustenevanu caminavanu davanti à u Centru d'Educazione Pùblica di Çorlu, induve u prucessu si ferà, cù un banner chì diceva "Vulemu ghjustizia" cù e ritratti di quelli chì anu persu a vita in u massacru.

In tutta a marcia, cantavanu : « Giustu, lege, ghjustizia ; Ùn hè micca un accidentu, hè un omicidiu », « Çorlu serà chjamatu à rende contu » è « U ghjornu vene, e cose si vulteranu. Slogans sò stati cantati: "L'assassini seranu ritenuti rispunsevuli di u publicu". I nomi di quelli chì anu persu a vita sò stati letti è e parolle "Qua" sò state dette.

Dopu à a marcia, l'avucatu Evren İşler hà fattu una dichjarazione: "Avà entreremu in a sala di tribunale inseme cù e famiglie chì anu aspittatu a ghjustizia per 1400 ghjorni è aspittendu una accusazione per 14 mesi. Sfurtunatamente, a lotta per a ghjustizia hà i so costi in stu paese. Questi costi; Famiglie, avucati, paghemu tutti inseme. Ma sapemu chì un ghjornu l'assassini pagaranu u prezzu di e so azzioni ", disse.

Dopu à a dichjarazione, andemu à a sala di cunferenza di u Centru d'Educazione Pùbblica Çorlu induve si terrà l'audizione.

Parlanu i parenti di quelli chì anu persu a vita in u Massacre di u Trenu di Çorlu

Duranti l'audizione, i parenti di quelli chì anu persu a so vita in u Massacre di u Trenu di Çorlu anu enfatizatu chì "ùn era micca un accidente, ma un massacru". E famiglie chì anu parlatu anu reagitu à e decisioni di l'audizione.

U babbu di Serhat Şahin, Hüseyin Şahin, hà dettu: "4 anni sò passati, ma i posti di l'accusati sò sempre vacanti. "Hè faciule per punisce quelli chì ùn sò micca culpèvuli, chì aspetta per punisce i veri criminali?", disse.

Mısra Öz hà dettu: "Aspittemu a ghjustizia. Ti ricusate e dumande. U mutivu perchè l'uffiziu di u prosecutore ritarda l'accusazione hè a vostra attitudine versu noi. "Asperemu ghjustizia per Çorlu", disse.

Zeliha Bilgin hà dettu: "Ùn aghju più forza per sta inghjustizia".

Mehmet Öz hà dettu: "Ùn possu micca capisce perchè stu casu dura più longu. E persone richieste sò purtate à a ghjustizia in 2 ore. Alzaremu a nostra voce nantu à tuttu ciò chì deve esse fattu per accelerà u prucessu. U Partitu AK hè rispunsevule per stu disastru. "U mutivu perchè stu prucessu hè prolongatu hè u Partitu AK", disse.

"Ci hè u sangue di u mo figliolu quì"

E famìglie chì anu persu i so parenti in u massacru anu reagitu à u fattu chì i rispunsevuli ùn sò micca puniti. E famiglie chì seguitanu l'audizione abbandunonu a sala di tribunale, dicendu: "U nostru interlocutore hè l'uffiziu di u procuratore".

Zeliha Bilgin, chì hà persu a so figliola di 14 anni Bihter Bilgin, e so surelle è u so nipote di 5 mesi in u massacru, hà dettu: "U sangue di u mo figliolu hè quì. Aghju campatu in questi pantaloni per quattru anni. À chì pensate ? Chì a vostra ghjustizia sia distrutta. "Ci anu disumanizatu", hà reagitu à e decisioni di a corte.

U casu hè stata posposta à u 5 d'ottobre

Hè statu decisu di dumandà à u Procuratore Generale di Çorlu nantu à u risultatu di u casu è l'ultima azzione presa, di ricusà e dumande di sospensjoni di u prucessu, è di scrive una lettera à l'istituzioni necessarie per fà u prucessu à u Çorlu Public. Education Center per via di u gran numaru di partiti. L'udienza hè stata posposta à u 5 d'ottobre di u 2022.

Chi hè successu?

Uzunkopru-Halkalı U trenu, chì operava u viaghju, s'hè rovesciatu in u distrettu di Sarılar in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ l'8 di lugliu di u 2018, è per via di a negligenza, 25 persone anu persu a vita è 340 persone sò state ferite.

TCDD 1e Direction Régionale, qui a été jugée défectueuse dans l'accident par le Parquet en chef de Çorlu Halkalı Turgut Kurt, chì hà servitu cum'è Manager di Manutenzione Ferroviaria in a 14a Direzzione di Mantenimentu Ferroviario, Çerkezköy U Capu di Manutenzione è Riparazione Stradale Özkan Polat, chì travaglia à u Capu di Mantenimentu di Strada, Celaleddin Çabuk, Ufficiale di Manutenzione è Riparazione di Linea à u Capu di Mantenimentu di Strada, è Capu di Ponti Çetin Yıldırım, chì travaglia in TCDD è hà firmatu u rapportu annuale di ispezione generale in maghju, sò stati accusati di "causà a morte è ferite per negligenza". Un prucessu hè statu presentatu à u Çorlu 2st High Criminal Court, dumandendu una pena di prigiò da 15 à 1 anni per u crimine di esse criminale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*