U Centru d'Educazione Engelsizizmir riceve una marca piena da e famiglie

U Centru di Educazione Engelsizizmir hà ricivutu Full Marks da e famiglie
U Centru d'Educazione Engelsizizmir riceve una marca piena da e famiglie

Presidente Tunç SoyerContinuendu à travaglià in cunfurmità cù a visione di "Un'altra pulitica per i disabili hè pussibile", a municipalità metropolitana di Izmir hà ricivutu marchi cumpleti da e famiglie di disabili cù u Centru d'informazione è di furmazione per i genitori di Izmir senza barriere, chì hà lanciatu per a prima volta in Turchia. . À u centru chì serve in u Villaghju Olimpicu di Balçova, a Municipalità Metropolitana di İzmir si trova spalla à spalla cù e persone disabili è e so famiglie, sustenenduli in ogni mumentu.

A Municipalità Metropolitana di İzmir rende a vita più faciule per e persone cù disabilità è e so famiglie cù u Centru d'Informazione è Formazione per i Genitori Engelsizmir. Grazie à u centru, chì hè statu implementatu per a prima volta in Turchia, e famiglie di persone disabili sò furnite infurmazioni in i campi di l'educazione, l'infurmazione, u serviziu è l'advocacy. Programmi educativi è attelli pensati apposta per a famiglia sò urganizati in u centru. A furmazione di u travagliu, a furmazione prufessionale è l'attività di u travagliu sò realizate per i zitelli è i ghjovani disabili.

U sustegnu hè impurtante

Dichjarà chì u centru hè statu apertu cù l'idea chì "I genitori sò i primi è i migliori maestri di i zitelli", u Manager di Serviziu di Disabilità Nilay Seçkin Öner hà dettu: "Sapemu chì i bisogni di supportu di i zitelli disabili ponenu una carica finanziaria nantu à a famiglia. In ogni casu, perchè e famiglie ùn sò micca abbastanza supportate, spessu si sentenu persu è solu in u sistema. Perchè si sentenu soli è persi micca solu perchè ùn sanu micca cumu agisce, ma perchè ùn sò micca supportati ", disse.

Superemu ogni ostaculu inseme

Nilay Seçkin Öner hà sottolineatu chì i furmazioni in u centru sò principarmenti pianificati per i genitori, ma offrenu ancu servizii chì ùn sò micca facilmente accessibili à i zitelli è i ghjovani cù disabilità, cum'è l'educazione sessuale, l'impieghi assistiti, è affruntà l'intimidamentu: Vulemu sparghje i gruppi di supportu di i genitori chì riuniteremu in tutta a cità. Dicemu à tutti i genitori chì vivenu in a nostra cità: "Quandu a salute, u sviluppu, l'educazione o i prublemi di cumportamentu di u to figliolu nascenu, simu quì. Inseme, supereremu ogni ostaculu chì vi venerà in u vostru caminu.

Mentre e famiglie ricevenu servizii di cunsigliu, i zitelli sò affidati à specialisti.

Gurbet Anderiman, chì travaglia cum'è Maestru d'Educazione Speciale, hà dichjaratu ch'elli facenu attività educative cù i zitelli in modu chì i genitori ponu scuntrà cù i cunsiglieri per uttene l'educazione cunfortu quandu venenu à i centri educativi, è hà dettu: "Pintemu è facemu legos cù i nostri figlioli. . Avemu un tempu divertente inseme è e nostre famiglie ùn sò mai daretu ", disse.

"Sò ringraziatu"

Gülcan Yencilik, chì hà ricevutu furmazione in u Centru d'Infurmazione è Educazione per i Disabili per a so figliola di 12 anni, chì hà difficultà d'apprendimentu speciali, hà dettu: "Aghju prufittatu assai di i servizii furniti da a Municipalità Metropolitana di İzmir per i disabili. Sò veramente grata per quessa. A mo figliola era analfabeta è hà amparatu grazia à a Municipalità Metropolitana di Izmir, è u so circulu suciale s'allarga. Avà hè u nostru turnu di furmà ", disse.

Avemu l'infurmazioni ghjusti quì

Hamide Arslan, chì hà ricivutu furmazione in u Centru d'Informazione è Educazione per i Genitori per u so figliolu di 8 anni cù malatie musculare, hà dettu: "U nostru prublema hè chì ùn sapemu micca i nostri diritti è cumu agisce nantu à sta strada, è seremu. insignatu questi in stu centru. U più impurtante, puderemu accede à l'infurmazioni currette è precise ".

Şerife Çetin Tulum, chì hà un figliolu diagnosticatu cù autismu, hà dettu: "Ùn sò micca assai di l'autismu. Pruvate di piglià cura di u mo figliolu cù l'infurmazioni chì aghju intesu da u mo ambiente. Sfurtunatamente, ùn pudemu micca ghjunghje à certi servizii da noi stessi. Perchè troppu prufessori significa troppu salarii. U guvernu ùn ci aiuta micca. Pudemu solu prufittà di i centri di riabilitazione. I zitelli sò sempre mancanti. Stu centru hè statu stabilitu per cumpensà i nostri difetti. Serve à crià e persone cù disabilità in una manera sana ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*