Cungressu di Medicina Integrativa è Anatoliana chì si terrà in Bursa

Cungressu Medicu Integrativu è Anatolicu chì si terrà in Bursa
Cungressu di Medicina Integrativa è Anatoliana chì si terrà in Bursa

U Cungressu di Medicina Integrativa è Anatoliana cù Participazione Internaziunale, ospitatu da l'Università di Scienze di a Salute, a Facultà di Medicina di Bursa è cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Bursa è u Cunsigliu di a cità di Bursa, si terrà in Bursa trà u 13-15 di maghju 2022.

A riunione introduttiva di u cungressu, induve i risorsi curativi di a natura seranu discututi in a capitale culturale Bursa à a luce di a saviezza antica, hè stata tenuta in a Sala Çınar Camlı di u Cunsigliu di a cità di Bursa. Parlendu à a riunione, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà dichjaratu chì a medicina cumplementaria tradiziunale hè un sughjettu un pocu trascuratu in Turchia è chì anu scopu di trasfurmà u sughjettu à un puntu megliu cù più studii scientifichi.

Rappresentante di u Gruppu di Travagliu di Salute di u Cunsigliu Municipale di Bursa Prof. Dr. Sedat Demir hà dettu ancu chì a medicina cumplementaria tradiziunale hè attualmente in l'agenda di u mondu sanu. Dichjarà chì l'impurtante hè di pudè applicà questu in a cumminazione di trattamentu ghjusta, Demir hà dettu: "A Turchia hè diventata maiò in l'assistenza sanitaria è a tecnulugia in l'ultimi 20 anni. Oghje, Turchia ùn hè daretu à alcun paese in u mondu in quantu à a medicina basata in evidenza è a medicina positiva. In una età induve a cunniscenza hè cresciutu tantu, a ramificazione hà ancu righjuntu livelli assai avanzati. Mentre chì u sughjettu di a medicina cumplementaria generale ùn era micca cunsideratu bè per un periudu di tempu, cù a crescita di a cunniscenza, avemu acquistatu l'idea ghjusta di induve è cumu a medicina cumplementaria pò esse applicata. L'obiettivu di sti studii hè di mette a medicina cumplementaria nantu à una piattaforma scientifica cù l'approcciu ghjustu. "U ghjornu chì basamu l'elementi di a medicina cumplementaria nantu à l'evidenza per mezu di studii scientifichi, videremu chì si trasforma veramente in un elementu di trattamentu", disse.

35 pannellu

Deputy Dean of Health Sciences University Bursa Faculty of Medicine Prof. Dr. Elif Güler Kazancı hà ricurdatu chì 125 panels seranu tenuti à u cungressu, induve 35 parlanti chì sò esperti in i so campi participaranu. Dichjarà chì u corpu umanu ùn hè micca solu un corpu fisicu, ma ancu una integrità spirituale è mentale, Kazancı hà dettu: "Per quessa, e pratiche di medicina tradiziunale è cumplementarii ponu esse aduprate in parechji spazii à a luce di a medicina moderna per trattà i pazienti micca solu in u campu fisicu ma ancu in u sensu spirituale è fisicu ". U nostru scopu; Per sparte a ricerca clinica è scientifica di i nostri prufessori sperimentati è per discutiri scientificamente quantu i risultati di i pazienti sustenenu a guariscenza. In più di e sessioni scientifiche, averemu circa 125 prufessori è 35 pannelli. In più di sti pannelli, si feranu attelli specifichi. Mentre a sessione scientifica cuntinueghja simultaneamente, i workshop cuntinueghjanu in diverse sale. Inoltre, e sessioni seranu tenute micca solu per e plataforme scientifiche, ma ancu per a nostra ghjente cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana è di u Cunsigliu Municipale. I pannelli seranu tenuti nantu à temi cum'è a cuscenza suciale, formule di vita sana, anziane sana, è l'usu di l'alimenti misti. "Cusì, vulemu rapprisintà stu prublema nantu à ogni piattaforma", disse.

Kazancı hà ricurdatu chì i rettori di circa 15 università da Azerbaijan, Kirghizistan, Kazakistan è Uzbekistan participanu ancu à u cungressu, cù u sustegnu di u Centru di Applicazioni di Ricerca Eurasia è TIKA.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*