U Festival di Teatru Metropolis hè cuminciatu

U Festival di Teatru Metropolis hè cuminciatu
U Festival di Teatru Metropolis hè cuminciatu

L'avvenimenti di l'Arte tenuti in l'Antica Città di Metropolis millaie d'anni fà tornanu à a vita cù u Festival di Teatru Metropolis, chì hè tenutu per a seconda volta questu annu. U festivale, chì si terrà trà u 25 è u 29 di maghju cù a participazione di artisti maestri, hà cuminciatu cù una marchja di cortu. À 21.00 à a sera, a dramma Kybele hè stata messa in scena in a cità antica di Metropolis.

L'avvenimenti di l'Arte tenuti in l'Antica Città di Metropolis millaie d'anni fà tornanu à a vita cù u Festival di Teatru Metropolis, chì hè tenutu per a seconda volta questu annu. U festivale, chì si terrà trà u 25 è u 29 di maghju cù a participazione di artisti maestri, hà cuminciatu cù una marchja di cortu. À 21.00 à a sera, a dramma Kybele hè stata messa in scena in a cità antica di Metropolis. U festival, chì durà per 4 ghjorni in totale, hà cuminciatu eri à 17:00 cù un spettaculu di sculture in diretta in a vechja piazza municipale di Torbalı. Immediatamente dopu à u spettaculu, una marcia di corteggiu hà fattu in Cemali Tuncer Street cù a participazione di u sindaco di Torbalı Mithat Tekin, artisti famosi Zihni Göktay, Salih Kalyon è Murat Atak, squadre di teatru è centinaie di citadini. Cum'è a marcia di u cortegiu finisci in u Parcu di a Vita Senza Barriere, u sindaco di Torbalı Mithat Tekin è i famosi attori Zihni Göktay, Salih Kalyon è Murat Atak anu fattu discorsi. Dopu à i discorsi, a squadra di Danza Folk di a Municipalità di Torbalı è u Teatru di i zitelli di u Statu di l'Uzbekistan hà fattu dui spettaculi speciali.

TEKIN : A NOSTRA FESTA SERA TRADIZIONALE

Dopu à u corteghju di apertura, à 21:00 di sera, in a Metropolis Ancient City, "Kybele", adattatu da u dramma di Güngör Dilmen "I am Anatolia", preparatu da a squadra di u Teatru di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, i Teatri di a cità di Eskişehir è l'Orchestra Sinfonica, è dicendu di e donne chì campanu in Anatolia. ” hè stata messa in scena. A manifestazione, seguita da circa 500 4 citadini, hà ricevutu una standing ovation. Facendu una dichjarazione dopu à u spettaculu, u sindaco di Torbalı, Mithat Tekin, hà ringraziatu a squadra di u teatru per u so spettaculu è hà dettu: "A nostra Metropolis Ancient City, induve i drammi sò stati messi in scena per millaie d'anni, incontra l'arte è u teatru una volta di più. U Festival di Teatru Metropolis serà avà u nostru festival tradiziunale. Quist'annu, avemu ancu artisti invitati da l'Uzbekistan. U nostru festival hà acquistatu una dimensione internaziunale cù questu aspettu. I nomi di i maestri sò trà noi, è li dicu "Benvenuti" di novu. U core di l'arte batterà in Torbalı per 19 ghjorni ", disse. Per d 'altra banda, u maestru artistu Cihat Tamer ùn pudia vene à stu festival, ch'ellu vulia tantu, perchè hè statu pigliatu in Covid XNUMX.

EVENTI D'OGGI

L'attività in u scopu di a Festa di u Teatru cuntinueghjanu oghje. Per a prima volta, u teatru di i zitelli chjamatu U rè di e fureste August Bug serà realizatu in Yazıbaşı à 11.00:14. À 00:18, u Teatru di i zitelli di u Statu di l'Uzbekistan Ayrancılar Neşet Ertaş mette in scena u teatru Boz Masharaboz in a Sala Multifunzione. L'artisti maestri Salih Kalyon è Zihni Göktay feranu una discussione nantu à "Anni dedicati à l'arte" à 00:21 à Beyaz Kafe. Infine, à 00:XNUMX, Ekip Atölye Torbalı mette in scena u teatru "Antik Aşk".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*